Nee hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef Ang3l het volgende:
En nou zit Tim weer te zeiken over de date die ik vanavond heb. "Ja die zou niet doorgaan, en ik kom speciaal eerder naar huis, en we zouden film gaan kijken".... Jeez.
Heb ik eens een keer geen problemen om dates te krijgen ... heeft de rest van de wereld er ineens problemen mee dta ik ze heb!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik stond blijkbaar 2e en de nr 1 had afgezegd
[..]
Dat laatsteSpyndhof. Tussen de Kleine Berg en het Wilhelminaplein in. Bij de Heilige Geest straat.
Ja, Luciferstraat/Don Boscostraat, ook mooi maar Spyndhof vind ik dan ook beter. Qua ligging dus en wat kleinschaliger.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoel je daar dat complex bij de Luciferstraat mee trouwens?
Daar heb ik ook wel eens op gereageerd. Lijken me ook erg mooi.
Nee heb er nooit zelf gezeten, maar kom er al anderhalf jaar regelmatig en heb dus heel wat gezeur gehoord en meegemaaktquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je hebt er dus zelf gezeten? niet dat je zo nu en dan bleef pitten?
ik zit jammer genoeg niet in een container haha! ik zit bij een hospita hahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee heb er nooit zelf gezeten, maar kom er al anderhalf jaar regelmatig en heb dus heel wat gezeur gehoord en meegemaakt
Nee, count your blessings met zo'n container... het is aanzienlijk goedkoper, ruimer, meer prive, minder gehorig, geen brandalarm problemen, geen security, geen gedeelde keuken....
Alleen leer je minder mensen kennen ...ach dat overleef je wel
Ja, zijn die leuk ja?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha, ik wilde niet meteen straatnamen noemen.
Spyndhof is idd een erg leuk complex, al ken ik het alleen van buiten. Vooral de ligging is natuurlijk prachtig qua centrum.
[..]
Ow, ik vond dat Don Bosco ding eigenlijk al leuk genoegquote:Ja, Luciferstraat/Don Boscostraat, ook mooi maar Spyndhof vind ik dan ook beter. Qua ligging dus en wat kleinschaliger.
Maar dan heb je geluk gehad idd, de kans is niet zo groot.
ah ok, dat dacht ik ffquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zit jammer genoeg niet in een container haha! ik zit bij een hospita haha
Haché Hospité!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is een hospita altijd vrouwelijk trouwens? Of is er ook een mannelijke versie van t woord?
Wat hip!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
ZoIk had een ontmoeting met mijn kledingsponsor
Dat is dichtbij. Heel dichtbij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]ik stond blijkbaar 2e en de nr 1 had afgezegd
[..]
Dat laatsteSpyndhof. Tussen de Kleine Berg en het Wilhelminaplein in. Bij de Heilige Geest straat.
Straks worden jullie per ongeluk búren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is dichtbij. Heel dichtbij..
Er is een verschil tussen hip en leuk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, juist niet in mijn geval![]()
En de kleren vinden jullie vast ook allesbehalve hip![]()
O oooooow.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is dichtbij. Heel dichtbij..
Je gaat jongleren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
3 tennisballen
Iedereen is hier over 5 minuten weg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Andyvie het volgende:
CDP: heb je Veronica Mars al gezien?
strijp, eindhovenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:45 schreef davidov het volgende:
[..]
ah ok, dat dacht ik ff
Welke buurt zit je ongeveer?
Er staan plattegrondjes van de verschillende types met m² info op de site, veel meer weet ik er ook niet van. Ik ken irl ook alleen de buitenkant.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zijn die leuk ja?
Hope soKen z edus ook niet van binnen ... 2k? 3k? hoeveel m2?
[..]
Ow, ik vond dat Don Bosco ding eigenlijk al leuk genoeg
Maar S-hof is dus beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |