stavangerwegquote:
Dan kom k wel langs hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef davidov het volgende:
[..]
stavangerweg![]()
grote kans dat ik daar ook nog eens zal belanden dit jaar
owja *neer plof*
Nietesquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:22 schreef Cairon het volgende:
ik ben meer alleen dan jij
Al aangifte gedaan voor je scooter?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef Jerruh het volgende:
*terug uit amsterdam*
allang...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al aangifte gedaan voor je scooter?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
allang...
avondje uit deed me goed... en stavangerbuurt is leuk! ik heb vanacht in het cruise schip geslapen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
allang...
avondje uit deed me goed... en stavangerbuurt is leuk! ik heb vanacht in het cruise schip geslapen.
kut security op die bootquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
allang...
whehe ik hoefde alleen mijn naam achter te laten enzo, en heb eprfect geslapenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef davidov het volgende:
[..]
kut security op die boot
En wat pas echt lachen is, als het brand alarm afgaat
Nee, daar slaap ik niet meer
Huren of Slimmer Kopen®?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Oeh oeh oeh!
En de Trudo-stichting belde me vanochtend, ze hebben een appartement voor me
MIDDEN in het centrum. maadag ga ik kijken.
Slimmer kopenquote:
Dus dan ben je ingeloot?quote:
wellesquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nietes
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dus dan ben je ingeloot?
Gefeliciteerd!
Dat laatstequote:Om de hoek van het Anne Frankplantsoenof om de hoek van de Kleine Berg?
jah maar security kan erg zeuren over van alles, en dan ook echt van allesquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe ik hoefde alleen mijn naam achter te laten enzo, en heb eprfect geslapen
alleen het was gehorig
wij kwamen om drie uur snachts thuis en we waren zo bezig over ANTM, dus ik zo tegen M.: weet je al wie er gaat winnen: hij zo: ja. dus ik: wat vind je dna van naima... wij verder kletsen
kwam sochtends de buurmeid naar M.: "schop die vriend van je es want nu weet ik wie ANTM gaat winnen grrrrr" hahahaha
Bedoel je daar dat complex bij de Luciferstraat mee trouwens?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef Nuvole het volgende:
Om de hoek van het Anne Frankplantsoen![]()
je hebt er dus zelf gezeten? niet dat je zo nu en dan bleef pitten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef davidov het volgende:
[..]
jah maar security kan erg zeuren over van alles, en dan ook echt van alles
Ja gehorig is het zeker
Ik werd een keertje wakker met het deuntje van scrubs in mn kop, kwam omdat de buurjongen dus scrubs had gekeken om half 9
Kan me verder nog wel 1 of 2 nadelen bedenken van die kartonnen muren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |