Nee, sommigen hebben een enorm raam, anderen maar een hele kleine. Ik heb twee gleufjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In zo'n kleurencontainer?Met zo'n gigantisch raam?
![]()
Complex heeft van veraf ook zo'n concentratiekamp aanzienquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Semisane het volgende:
Studenten in een container.....ik zeg niks![]()
Ja, op dat cruiseschip wonen ook iets van 200 studenten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik had gisteren voor het eerst een kijkavond en vandaag telefoontje gekregen dat ik per 1 feb in kon. Voor kijkavond was ik daar ff wezen wandelen, ik zag wel een cruiseschip en een strandtent () . Qua indeling vind ik die containers best wel cool.
Ja, een vriend van me noemt dat veldje in het midden ook wel eens de appèlplaats (of appelplaats volgens de nieuwe spelling).quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Complex heeft van veraf ook zo'n concentratiekamp aanzien
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, een vriend van me noemt dat veldje in het midden ook wel eens de appèlplaats (of appelplaats volgens de nieuwe spelling).![]()
Ik dacht dat jij lief ging doen enzo.:).quote:
Daar gaat je business?quote:
Het valt op zich wel mee. Maar je hoort het wel als een buurmens heel hard muziek aan heeft. Het zijn vooral de gangen die heel gehorig zijn, je hoort echt elke scheet die daar gelaten wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:57 schreef wonderer het volgende:
Zijn die containers niet erg gehorig (stalen wanden)?
Jij hebt een vriend?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:40 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ben vandaag zo vrolijkNOT
Maar vanavond zie ik mijn mannetje weer!![]()
Ik heb er een moeder voor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef Cairon het volgende:
ben maar blij dat je tenminste nog iemand hebt die je helpt met krabben op de plaatsen waar je zelf niet bij kunt.
ich bin ganz allein.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:13 schreef Semisane het volgende:
Zo...ik ga naar huis....ff m'n spullen droppen en dan ga ik ook naar mijn vriendje toe. Gaat tie koken voor meHij is zo lief...en liefde gaat zo nu en dan ook door de maag.
![]()
Ich auch.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef Cairon het volgende:
ben maar blij dat je tenminste nog iemand hebt die je helpt met krabben op de plaatsen waar je zelf niet bij kunt.
ich bin ganz allein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |