abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34614436
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef Vitalogy het volgende:
Het is nogal tegenstrijdig dom geouwehoer. Blijft hij op de baan maar wint hij de race dan is he niets bijzonders maar falen van de anderen. Doet hij een gedurfde inhaalactie uitvoeren dan hij is een sukkel dat hij er niet achter is blijven plakken.
En hoe is dat tegenstrijdig?
quote:
Voor Mr Argento is de ideale coureur eentje die als een robot zijn rondjes rijdt in dienst van het gecalculeerde resultaat. Nooit een risicovolle inhaalmanoevre uitvoeren. Altijd de conventionele strategie nemen. Senna zou zich omdraaien in zijn graf.
Nou, aan Senna kon je een gedurfde actie wel overlaten, omdat bij Senna zelfs de gedurfde actie niet zonder risico-inschatting gepaard ging. Dat maakt Senna misschien wel de legendarische rijder tegenover de middelmaat van Jos Verstappen. En verder dan dat moet die vergelijking absoluut niet getrokken worden.
quote:
Misschien vindt Mr Argento het ook een goed idee als er knipperlichten en verkeersborden geintroduceerd worden in de sport. Verboden hier in te halen wegens lastige bocht, knipperlicht aan ik ga inhalen.
Nee hoor. Absoluut niet. Juist de rijders die ik hoog aansla zijn zondermeer in staat om zonder knipperlichten en verkeersborden het duel aan te gaan. Ik denk dat juist coureurs als Jos Verstappen met dergelijke middelen geholpen zouden zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_34614475
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar het is toch niet verboden om over dit specifieke voorval op te merken dat Jos een verkeerde keus heeft gemaakt? Ook al is dat wijsheid achteraf (wat het niet is, vanaf de bank kan ik het allemaal goed overzien).

Het is toch logisch dat Verstappen op de buitenlijn minder grip heeft dan Premat?
Het is dan toch logisch dat Verstappen in het tweede deel van de bocht in de problemen gaat komen, omdat hij wéét dat Premat rechts van hem rijdt?
Het is toch zéker logisch dat Premat het vanuit zijn positie niet zal laten gebeuren?

Er was gewoon no way dat dit ging lukken.
Hoe kun jij dit nou weten? Als Verstappen heel dicht achter Premat zit, en harder de laatste bocht voor het rechte stuk uit komt, dan kun je hem aan het eind van het rechte stuk voorbij zijn. En je hebt natuurlijk je powerboosts nog.
pi_34615991
Helaas zat verstappen er aan het eind van het "rechte stuk" alleen maar naast, omdat premat de binnenkant had en daar snel en laat remmend inschoot. Premat heeft zich goed verweert en helaas voor Jos eindigde de bocht daarna iets te vroeg. (krapte daar) Maar wel mooie actie van Jos.

Hij kon btw zijn wagen weer bijna rechttrekken maar, door die afgebroken ophanging ging ie daarna toch weer te ver door met spinnen.
pi_34616281
Het lef van Verstappen is zowel zijn zwakke als sterke punt. Los daarvan blijft het altijd entertainment met Jos op de baan of hij er nou afvliegt of niet. Spectaculair is het wel.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_34616601
Nu je het zo zegt, het was wel netjes dat hij het in de laatste ronde deed.. Voorheen was t bij de start en zat je de hele race zonder Jos in het veld te kijken Een hele verbetering dus!
Where facts are few, experts are many.
pi_34616761
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoe kun jij dit nou weten? Als Verstappen heel dicht achter Premat zit, en harder de laatste bocht voor het rechte stuk uit komt, dan kun je hem aan het eind van het rechte stuk voorbij zijn. En je hebt natuurlijk je powerboosts nog.
Zo recht was dat rechte stuk niet en het snelheidsverschil Verstappen/Premat moet wel bizar ver in het voordeel van de eerste uitvallen, wil Jos Premat nog op het rechte stuk inhalen, terwijl Premat dat niet wil.

Op het moment waarop Jos naast Premat kwam, was het sowieso al onmogelijk om de bocht normaal te nemen én Premat in één moeite door in te halen voor de overwinning. Was never gonna happen. Simpel.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_34616930
Wat wil je nou bewijzen ?? Geniet eens van de race en inhaalacties, dat is het mooie van autosport.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_34617140
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:40 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat wil je nou bewijzen ?? Geniet eens van de race en inhaalacties, dat is het mooie van autosport.
Ik wil helemaal niks bewijzen. Ik word bekritiseerd op mijn standpunt dat de inhaalactie van Jos nooit zou slagen en dat Jos dat bij voldoende nadenkendheid had kunnen weten en dat het niettemin uitvoeren van die actie, met de vervelende gevolgen daarvan, hem kunnen en moeten worden aangerekend.

Ik geniet overigens niet van domme inhaalacties. Daar erger ik mij alleen maar aan.
pi_34617298
Tja
Zoals ik al zei, iedereen met een beetje verstand van autosport zegt ook wel dat de mogelijkheid er lag. Dat jij dat niet in ziet ligt aan jou.
pi_34617542
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Overal staat over wat een mooie race het was gisteren en de gave manier waarop die tot stand kwam. En de azijnpissers kunnen niets anders dan baggatelliseren en afkraken. Stel je eens voor dat hegemonie van Frankrijk nu afgelopen is en dat het nu constant wordt dat rijders als Jos en Piquet mee gaan doen voor de overwinning.

Wat een klote seizoen wordt het dan zeg. Bwahaha

pi_34617733
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef Vitalogy het volgende:
Tja
Zoals ik al zei, iedereen met een beetje verstand van autosport zegt ook wel dat de mogelijkheid er lag. Dat jij dat niet in ziet ligt aan jou.
Goh, dus als de mogelijkheid er wél lag, dan ligt de oorzaak van het falen ervan dus bij de uitvoering?
pi_34617831
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:59 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Overal staat over wat een mooie race het was gisteren en de gave manier waarop die tot stand kwam. En de azijnpissers kunnen niets anders dan baggatelliseren en afkraken. Stel je eens voor dat hegemonie van Frankrijk nu afgelopen is en dat het nu constant wordt dat rijders als Jos en Piquet mee gaan doen voor de overwinning.

Wat een klote seizoen wordt het dan zeg. Bwahaha

[afbeelding]
Ik pas ervoor om een race uitsluitend op grond van de uitslag te beoordelen, en ja wat dat aangaat vond ik het een niet bijster interessante race. Als het al een interessante race was, dan komt dat niet door Jos, die 90% van de race op 1 à 2 seconden achter Duitsland heeft gereden en zijn inhaalacties uitsluitend heeft gepleegd in de eerste drie bochten van de race, behoudens een enkele move op Parente. Het inhalen van Phil Giebler en die Australier tel ik natuurlijk niet mee he.
pi_34618053
Ga fietsen stelen man
  maandag 30 januari 2006 @ 17:17:33 #214
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34618190
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef Argento het volgende:

[..]

Goh, dus als de mogelijkheid er wél lag, dan ligt de oorzaak van het falen ervan dus bij de uitvoering?
Het falen van de uitvoering lag onder andere bij Frankrijk, hij hield zijn lijn perfect en durfde de uitremactie aan. Het is een gok, dat wel.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_34618253
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:47 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik geniet overigens niet van domme inhaalacties. Daar erger ik mij alleen maar aan.
Waarom kijk je dan nog naar de A1 GP's?
Domme inhaalacties gebeuren vrijwel elke race met A1, poeh wat heb jij elke 2 weken een klote zondag zeg.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:26:15 #216
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_34618413
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:14 schreef Argento het volgende:

[..]

Het irriteert mij als sporters op zo lichtvaardige wijze een goed resultaat weggooien.
En dat is nou precies de essentie waarom velen hier, waaronder ik, het niet met je eens zijn. Typisch Nederlandse mentaliteit: 2e is ook goed. NEE! Als je 2e bent, ben je de eerste verliezer!!! Wat sport betreft hang ik de Amerikaanse mentaliteit aan.

Net zoals ik kan genieten van een schaatser die volle bak weggaat en wellicht op het einde iets teveel heeft gevergd vanzichzelf (en dus niet wint), zo kan ik ook genieten van zo'n actie van Jos. Wie zat er nou niet op de bank te kijken: "ja, ja, JAA, JAAAAAA........ VERDOMME, NEEEEEE!!!" Dat is toch hoe sport moet zijn??

Met de hegemonie van Frankrijk wordt Nederland toch geen 1e meer. Dan maar vechten voor overwinningen.
pi_34619074
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:19 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Waarom kijk je dan nog naar de A1 GP's?
Domme inhaalacties gebeuren vrijwel elke race met A1, poeh wat heb jij elke 2 weken een klote zondag zeg.
De meeste domme inhaalacties worden ook wel als zodanig ontmaskerd. Alleen bij de heer J. Verstappen is een domme inhaalactie geen domme inhaalactie, maar een getuigenis van loepzuiver sportmanschap en koele durf.

Nou, laten we dan zeggen dat ik me niet zozeer aan domme inhaalacties irriteer, maar aan de verheerlijking ervan, ook al lijkt die uitsluitend Jos ten deel te vallen.
pi_34619138
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef Coelho het volgende:

[..]

En dat is nou precies de essentie waarom velen hier, waaronder ik, het niet met je eens zijn. Typisch Nederlandse mentaliteit: 2e is ook goed. NEE! Als je 2e bent, ben je de eerste verliezer!!!
Ja? En wat ben je als je zestiende bent?
quote:
Net zoals ik kan genieten van een schaatser die volle bak weggaat en wellicht op het einde iets teveel heeft gevergd vanzichzelf (en dus niet wint), zo kan ik ook genieten van zo'n actie van Jos. Wie zat er nou niet op de bank te kijken: "ja, ja, JAA, JAAAAAA........ VERDOMME, NEEEEEE!!!"
Ik niet. Ik zag daar niet iemand een redelijke kans op de overwinning pakken. Ik zag daar iemand een zekere tweede plaats weggooien. Dat maakt nogal een verschil.

Als die move ook maar een mespuntje kans van slagen had gehad, had het mijn zege gehad, maar daar was in het geheel geen sprake van.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:04:00 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34619484
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef Argento het volgende:

[..]

[..]

Ik niet. Ik zag daar niet iemand een redelijke kans op de overwinning pakken. Ik zag daar iemand een zekere tweede plaats weggooien. Dat maakt nogal een verschil.

Als die move ook maar een mespuntje kans van slagen had gehad, had het mijn zege gehad, maar daar was in het geheel geen sprake van.
Ik heb al eerder geschreven dat ik het met je eens ben wat betreft de eerste race, hij had beter gewoon 2de kunnen blijven en ik zag dat zogenaamde gat ook niet op TV, maar ik vind je erg negatief over de 2de race, ok hij heeft geluk gehad maar het is ondanks dat toch een enorme prestatie van 16 naar 1
pi_34619580
Ook opvallend...
quote:
Brazilië maakt dan de pitstop in de 36e ronde, waardoor Jos eindelijk als tweede op het scorebord komt te staan. Jos maakt het spannend en hangt achter Zwitserland. Met een fraaie inhaalaktie in de laatste ronde pakt hij waar hij al zo lang op wacht: de eerste plaats op het podium. Proficiat Jos!
http://www.verstappen.nl/nieuws/6240.html
quote:
Een paar uur later bevond Verstappen zich in een vergelijkbare situatie. Opnieuw reed hij tweede en opnieuw was er nog slechts één ronde te rijden. En jawel, opnieuw waagde hij zijn kans. "Ik had het gevoel dat ik wat goed te maken had", lacht Verstappen op zijn website. "Natuurlijk besefte ik me hoe de sprintrace was afgelopen, maar ik rook mijn kans." Ditmaal heeft de poging van Verstappen succes en pakt hij de koppositie. Deze leidende positie zou hij in het vervolg van de race niet meer uit handen geven.

"Dit is geweldig, niet alleen voor mijzelf maar vooral voor de fans en het team. Dit is toch waar je het voor doet", zegt Verstappen in een eerste reactie op zijn persoonlijke website.
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=108403

Beide sites reppen met geen woord over de remproblemen van Jani, want dat wil de gemiddelde Verstappen fan natuurlijk helemaal niet horen.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:11:04 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34619665
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef Murray het volgende:
Ook opvallend...
[..]

http://www.verstappen.nl/nieuws/6240.html
[..]

http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=108403

Beide sites reppen met geen woord over de remproblemen van Jani, want dat wil de gemiddelde Verstappen fan natuurlijk helemaal niet horen.
Op het moment dat Verstappen Zwitzerland in moest halen wist hij niet van de remproblemen, beetje flauw, gun die jongen z'n succes
pi_34619788
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef Argento het volgende:

[..]

Geen loser want hij heeft het geprobeerd. Het is geen formule 1 waar iedereen aan het rekenen is. Daar vind ik geen zak meer aan. A1 is gewoon leuk en je weet nooit wat er gaat gebeuren
pi_34620474
Best wel een zeik topic
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  maandag 30 januari 2006 @ 20:14:15 #224
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_34624337
Is deze race nog ergens terug te zien?
Mijn man is een enorme verstappenfan,gisteren had hij de video klaar gezet om op te nemen,maar nu staan de laatste 3 rondes van de hoofdrace er niet op...ik heb nog nooit iemand zo hard horen vloeken
pi_34624457
Jazeker

Hier is een officiele stream van wat minder kwaliteit
http://boss.streamos.com/(...)rban_encoder_1-2.wvx

En binnen afzienbare tijd zal deze volledig te vinden zijn in de usenet groep a.b.multimedia.sports in uitstekende kwaliteit.

Edit:
Positie in stream 3:37 min.

Geweldig dit

[ Bericht 9% gewijzigd door Vitalogy op 30-01-2006 20:22:04 ]
pi_34626235
Mooi dat ik dit nog eens terug kan zien! heerlijk commentaar

Hoe kom ik in usenet groep a.b. multimedia.sports om het te downloaden :| met welk programma is dat, hoe kom ik daar in godsnaam in .... anders moet ik deze stream gaan rippen
pi_34626423
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef Vitalogy het volgende:
Jazeker

Hier is een officiele stream van wat minder kwaliteit

En binnen afzienbare tijd zal deze volledig te vinden zijn in de usenet groep a.b.multimedia.sports in uitstekende kwaliteit.

Edit:
Positie in stream 3:37 min.

Geweldig dit
Zeg ff wanneer hij helemaal erop staat
pi_34626968
quote:
Het gat was er wel degelijk en als Premat hem een beetje meer ruimte had gegunt dan had ie hem wel nog recht kunnen trekken zonder tegen Premat aan te komen. Door zn slippertje was ie dan toch geen eerste geworden dus Premat had hem best wat ruimte kunnen laten.

In mijn ogen eerder een debiele actie van Premat dan van Jos. Ik bedoel die kerel zit al naast je, je ziet dat ie het niet gaat halen en je houd het gat compleet dicht.

Ik zag eerder iemand een zekere eerste plaats bijna weggooien en met een beetje pech allebei in de muur te eindigen.

Maargoed, ik vond het een leuke race
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_34627115
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zeg ff wanneer hij helemaal erop staat
Daar heb ik geen controle over hoor.
Ik had het alleen toevallig gezien omdat mijn ouders vergeten waren het op te nemen.
  maandag 30 januari 2006 @ 23:59:01 #230
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_34634867
boh wat een discussies hier zeg

iedereen heeft zo zijn eigen mening over jos rijtalenten.

Feit is en blijft: HET WAS EEN HEERLIJKE MAAR DAN OOK ECHT HEERLIJKE RACE WEEKEND...

entertaiment all the way.. en zo moet het ook...

A1, I love it
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 00:09:06 #231
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_34635266
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:53 schreef -Jean- het volgende:
Mooi dat ik dit nog eens terug kan zien! heerlijk commentaar

Hoe kom ik in usenet groep a.b. multimedia.sports om het te downloaden :| met welk programma is dat, hoe kom ik daar in godsnaam in .... anders moet ik deze stream gaan rippen
Ik hoop dat je hier wat aan hebt:
http://www.nieuws-groepen.nl/
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:09:57 #232
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34635300
Nu deze overwinning de A1GP een flinke impuls geeft in Nederland, is er wellicht iets meer kans dat de A1GP volgend jaar Zandvoort aandoet!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:05:40 #233
52513 whosvegas
The Trickster
pi_34638829
Volgende race weer een overwinning
Dit smaakt naar meer
Are you nuts??
pi_34659818
Mogen we tot aan de volgende race "Joss the Boss" roepen?
pi_34660990
Ik heb erg genoten van de races. gevloekt en geschreeuwt en 2 uurtjes later geschreeuwt en.....gejuicht

de loepzuivere analyses ten spijt.....Jos moet handelen in een split second en dan is het do or die.....hij had nog kunnen inhouden aangezien die in de bocht er naast zat, maar z'n mentaliteit is te prijzen.

en ik hoorde iemand zeggen dat Schumacher dit nooit zo had gedaan, maar daarvoor zie ik nog iets te scherp de zotte actie van MS op Villeneuve voor het kampioenschap voor me.

eerlijk is eerlijk.....ik had sterk de neiging om de tv uit te zetten na de 1e race maar ach....ik hou hem wel aan tijdens het computeren lucky me.

van m'n broertje kreeg ik de volgende info met de standen van het filmpje waarin de actie begint!!
dag duffe Kalff...ik ga in het vervolg echt wel de LIVE streams met Engels commentaar volgen

Op 1:38:22 van het filmpje passeert hij Premat, en op 3:38:22 pakt Jos Neel Jani. Twee uur in tijd, maar wat een verschil...

p.s. niet vergeten het geluid HARD te zetten
pi_34664180
Die Zwitserse lui die op 03.38.32 al met de Zwirtserland flaggetjes staan
pi_34664468
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die Zwitserse lui die op 03.38.32 al met de Zwirtserland flaggetjes staan
Das idd lachen!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:11:10 #238
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_34665183
Wow.. dat Engels commentaar is echt veel beter
pi_34674851
Waar openen jullie die stream mee dan?
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:46:07 #240
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34674937
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Waar openen jullie die stream mee dan?
Ik met Windows Media Player
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_42260327
Heb wel zin in morgen.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_42260425
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:05 schreef Ipho het volgende:
Heb wel zin in morgen.
Waarom deze zinloze kick?
pi_42260586
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef kriele het volgende:

[..]

Waarom deze zinloze kick?
Oh kloten, ik dacht dat dit het topic over de A1 was. My bad.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_42266633
zonder Verstappen boeit het me stukken minder.... dan vind ik Doornbos in de F1 spannender!
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:50:03 #245
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_42281863
lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')