alsof je in die bocht buitenom kunt inhalen, en dan nog in de laatste ronde voor de overwinning. Waar Kerr zich verremde, beging Jos gewoon een onbezonnen actie. Maar goed, het zij zo. Jos staat toch niet bekend om de meest bedachtzame of zelfs intelligente rijder van het stel.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Vitalogy het volgende:
Mijn mening over die actie in de sprint race. Wat Robbie Kerr deed in diezelfde bocht was een overhaaste, slecht uitgevoerde inhaalactie die echt niet kon.
Dank je, heb het kunnen zien. Leuk hoor jos eens eerstequote:
Tja maar die Basil Shaaban bakt er dan ook wel werkelijk helemaal niks van..quote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef Bruce117 het volgende:
En o ja, Kalff is best leuk maar het afkraken van mindere goden moet toch echt een keer stoppen.
Die jongen heet Jani, maar dat terzijde.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef multatuli het volgende:
Argento heeft het helemaal verkeerd begrepen. Jos reed een superrace en haalde dankzij veel moed Neel Jami in omdat deze op het laatst wat foutjes maakte!
(ik keek even op de verstappen site)
psst. Voor wie niet gekeken heeft, Jami's enige 'foutje' was dat zijn auto uitviel in de laatste ronde.
Mathias Lauda kan er ook wat van.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Tja maar die Basil Shaaban bakt er dan ook wel werkelijk helemaal niks van..Veruit de slechtste coureur die er rond rijdt..
Ja das waar..quote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef Argento het volgende:
[..]
Mathias Lauda kan er ook wat van.
Of weinig van bedoel ik dan.
Sure Kerr verremde zich maar Verstappen was dom bezig. Tuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:45 schreef Argento het volgende:
alsof je in die bocht buitenom kunt inhalen, en dan nog in de laatste ronde voor de overwinning. Waar Kerr zich verremde, beging Jos gewoon een onbezonnen actie. Maar goed, het zij zo. Jos staat toch niet bekend om de meest bedachtzame of zelfs intelligente rijder van het stel.
Er wordt nergens gezegd dat hij briljant was in de hoofdrace.quote:Ook in de hoofdrace was hij niet briljant. Een prima start, veel voordeel van zijn pitstop strategie, maar toen hij eenmaal op de 8ste plaats reed, was zijn progressie geheel en al te wijten aan het falen van anderen.
Ja, Verstappen was dom bezig, in z'n enthousiasme vergat hij blijkbaar dat er nog een bocht kwam die hij moest halen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Sure Kerr verremde zich maar Verstappen was dom bezig. Tuurlijk
Het was idd erg moedig om een wagen die duidelijk langerzamer was in te halen. Wat een lef.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef Vitalogy het volgende:
en hij ook nog het lef toont om van de pech van Zwitserland gebruik te maken.
Natuurlijk is het goed dat hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef Vitalogy het volgende:
Goddomme wat een dom geouwehoer weer. Hij wordt 1e en dan is het nog niet goed genoeg.
Dus heeft Jos de verkeerde keus gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Vitalogy het volgende:
Overigens zou ik de heren kenners vooral ook aanraden om ook eens naar het engelse commentaar te luisteren (hoeft trouwens ook niet Kalff zegt het zelf ook wel) of op ten tenths de reacties van toeschouwers uit het buitenland te lezen oid. Iedereen die ook maar een beetje noemenswaardig benul heeft van racerij ziet in dat de mogelijkheid voor inhalen er lag en dat het enkel aankwam op de keuze risico nemen of consolideren.
Dus
ik ben het hiermee eens , een verkeerde keus in de eerste race en een goede overwinning in de 2e, tja zonder geluk kom je niet van de 16e naar de 1ste plek, maar je moet het nog wel even doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Dus heeft Jos de verkeerde keus gemaakt.
dat klopt, ik kijk het ook met engels commentaar en Jos was the man of the day. In Nederland is het niet eens live op TV, lekker naar een race kijken waarvan je de uitslag al weet.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:37 schreef -Jean- het volgende:
Iedereen weer afzeiken. Face it, van 16 naar 1 kom je niet met geluk. De 2de race heeft hij gewoon super gereden. Er zijn er geen 15 uitgevallen dus niet janken. Het commentaar op de nederlandse televisie is alleen geen zak aan, de engelse via internet flipte helemaal bij die inhaalactie die vonden het retegaaf. Veel leuker en beter commentaar.
quote:maar om het algemeen dat als een sporter wint en er zijn in het verleden wat mindere prestaties neergezet hij altijd wat afgezeken. In andere landen gebeurt dat niet.
Als jij zo goed bent bewijs dat maar eens.., maar nee dat doen jullie niet. Afkraken wel maar als je zoiets zelf moet doen nee dat lukt jullie niet. puur de mentaliteit van de Nederlanders
achteraf gelul is zo makkelijk...quote:Op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Dus heeft Jos de verkeerde keus gemaakt.
Ja? Er zijn echt mensen die denken dat een inhaalactie buitenom in die bocht uberhaupt mogelijk is, nog afgezien dat het om een actie in de laatste ronde was en bovendien nog voor de overwinning?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:40 schreef Atreidez het volgende:
Heb de sprintrace gister nog even gezien, en tja.. het blijft racen. En als je dan op een lang recht stuk er dicht achter zit en je gaat zelfs harder, dan ga je ernaast rijden en niet inhouden. Bij de bocht had ie ietwat voorzichtiger op t vuil moeten zijn, want je zag gewoon duidelijk dat ie de controle verloor, maar een domme move ? Nah, da was t niet.. Er was wel degelijk ruimte, en doordat je meer snelheid hebt en je kan er misschien naast blijven was er ook wel een kans om m voor te blijven, maar helaas, hij verloor de controle over ze achterkant .. Shit happends, that's racing
Jos had een goede start en zijn pitstop ging goed waar die van anderen de mist in ging (Premat, Kerr). Jos heeft zelf, behoudens die start, niet zoveel gedaan om de race te winnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:37 schreef -Jean- het volgende:
Iedereen weer afzeiken. Face it, van 16 naar 1 kom je niet met geluk. De 2de race heeft hij gewoon super gereden. Er zijn er geen 15 uitgevallen dus niet janken. Het commentaar op de nederlandse televisie is alleen geen zak aan, de engelse via internet flipte helemaal bij die inhaalactie die vonden het retegaaf. Veel leuker en beter commentaar.
Is de sport bij jou zo zwart/wit? Wel mogelijk, of niet mogelijk.. Ik zou wat meer genieten als ik jou was, ipv je druk te maken over andere mensen hun opinie van de race.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:40 schreef Argento het volgende:
Ja? Er zijn echt mensen die denken dat een inhaalactie buitenom in die bocht uberhaupt mogelijk is, nog afgezien dat het om een actie in de laatste ronde was en bovendien nog voor de overwinning?
Ow, en jij hebt meer race inzicht dan Verstappenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:40 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja? Er zijn echt mensen die denken dat een inhaalactie buitenom in die bocht uberhaupt mogelijk is, nog afgezien dat het om een actie in de laatste ronde was en bovendien nog voor de overwinning?
Er was no way dat Frankrijk dat uberhaupt zou laten gebeuren.
Dat heeft overigens ook niks met achteraf gelul te maken. De overwegingen op grond waarvan je er maar beter achter kon blijven hangen, kon ik ook wel van te voren maken. Maar goed, het zij zo.
Dat maakt deze klasse juist zo leukquote:Op maandag 30 januari 2006 14:27 schreef mikezwet het volgende:
Nee je moet net als in de F1 gewoon als 2e blijven rijden en niks proberen, dat is leuk![]()
Dat wou ik toen straks ook al posten hehe.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ow, en jij hebt meer race inzicht dan Verstappen![]()
Het irriteert mij als sporters op zo lichtvaardige wijze een goed resultaat weggooien.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is de sport bij jou zo zwart/wit? Wel mogelijk, of niet mogelijk.. Ik zou wat meer genieten als ik jou was, ipv je druk te maken over andere mensen hun opinie van de race.
Dat zeg ik niet, maar het is toch niet verboden om over dit specifieke voorval op te merken dat Jos een verkeerde keus heeft gemaakt? Ook al is dat wijsheid achteraf (wat het niet is, vanaf de bank kan ik het allemaal goed overzien).quote:Op maandag 30 januari 2006 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ow, en jij hebt meer race inzicht dan Verstappen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |