quote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef SuzukiSwift het volgende:
Geweldige actie van Verstappen!
En we hebben de titel in de tracker nog wel neutraal gehouden zonder spoiler. Je hoeft er niet op te klikken.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Aaaargghh waarom moet ik nou dat bericht op de frontpage lezen?
Wat een baan zeg!
Volgens mij waren de races in Engeland en Duitsland wel live. Voor de rest is het natuurlijk belachelijk: alsof belspelletjes niet kunnen wijken. Het is wel duidelijk wat RTL definieert als prime time.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef Greenday het volgende:
RTL 7 heeft wel de rechten gekocht, maar heeft nog nooit de A1GP live uitgezonden.
Ik denk het welquote:Op zondag 29 januari 2006 16:10 schreef Guard het volgende:
krijgen ze zijn auto nu nog wel klaar voor de hoofdrace?
Een race uitrijden zonder brokken is een hele knappe prestatie voor Verstappen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Murray het volgende:
Lul toch op met je "de pech die we in de eerste race hadden"... dat was gewoon een kansloze actie van Verstappen en z'n eigen domme schuld.
En nu wint 'ie, dankzij 300 safetycar situaties en veel geluk.
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Murray het volgende:
Lul toch op met je "de pech die we in de eerste race hadden"... dat was gewoon een kansloze actie van Verstappen en z'n eigen domme schuld.
We zijn blij dat jij er verstand van hebt en ons verteld hoe het nou precies zatquote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Murray het volgende:
en als die aktie wel gelukt zou zijn, dan prijsde je hem de hemel in vanwege zijn vette inhaalaktie...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Murray het volgende:
Er zijn mensen die niet eerst kijken wat het geworden is en dan pas de beelden gaan kijkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |