*Fiat rijder meldt zich* Italiaanse auto'squote:
De doorslaap knop... of eh..de sluimerknop...om es lekker te sluimeren..quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef MadMarine het volgende:
ten eerste; waarom is daar geen nederlands woord voor?!?
Dan hoop ik niet dat je de ziekte van Parkinson hebt...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:50 schreef novojo het volgende:
De mijne snoozt per 10 minuten, 1x drukken =10, 2x = 20 etc. Echt ideaal!! En je kunt er op elk gewenst moment 10 minuten bij drukken.![]()
... Ik zou hem juist willen voordragen voor de nobel prijs van de vredequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:57 schreef xstatic1975 het volgende:
Snooze is dermate verslavend dat het gewoon ongezond is, diegene die Snooze heeft uitgevonden moeten ze executeren
Nou hmm van vrede is weinig sprake als je steeds te laat komtquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:00 schreef wijsneus het volgende:
[..]
... Ik zou hem juist willen voordragen voor de nobel prijs van de vrede![]()
![]()
Het heet ook wel "sluimer" in het nederlands...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef MadMarine het volgende:
ten eerste; waarom is daar geen nederlands woord voor?!?
en ten tweede; waarom is de snooze funcite ALTIJD om de 9 minuten?? waarom niet een voor de mensen logischer 5, 10 of 15 minuten?? tegenwoordig zijn bijna alle wekkers digitaal, dus waarom niet 8 minuten (4 bits scheelt toch weer)?? of een instelbare tijd?
WAAROM 9?!
Innerlijke vrede is ook vrede!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Nou hmm van vrede is weinig sprake als je steeds te laat komt![]()
wat een kutwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:53 schreef DrMarten het volgende:
Er is een Nederlands woord voor, namelijk sluimerknop en die van mij gaat om de 5 minuten.
wel als je de hele dag in bed ligtquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Nou hmm van vrede is weinig sprake als je steeds te laat komt![]()
jamaar die ging dicht, en ik had nog wat te zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:06 schreef LaZZ het volgende:
Dat had ik denet gepost in dat andere topic.
Hier ook. Om 8 uur gaat mn wekker, kom er om 8:36 uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef dribbel79 het volgende:
ik zet de wekkert altijd om 7 uur, maar voor 7.27 of erger nog, 7.36 ben ik er nooit uit...
of snachts in je slaap de wekker al uit zetten, en je dan 's ochtends afvragen waarom de wekker niet af gingquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
In plaats van de snooze knop druk ik altijd direct op de uit knop
Daarom verslaap ik me zoveel
Daar had ik vanmorgen last vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
of snachts in je slaap de wekker al uit zetten, en je dan 's ochtends afvragen waarom de wekker niet af ging
Ik doe precies hetzelfde. Ook als er zon reclame is. Echt kut is dat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:29 schreef phunkk het volgende:
Die snoesfunctie vind ik niet storend, die gebruik ik niet, ik zit meer met dat fucking irritante geluid dat een 'standaard wekker' maaktAls ik dat op de tv of radio hoor krijg ik al weer nare gevoelens
![]()
dit verzin jequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:06 schreef LaZZ het volgende:
Omdat wekkers vroeger niet zo nauwkeurig waren.
Uitgangspunt is 10 minuten maar omdat je beter wat eerder weer kan afgaan dan wat later is het 9 minuten geworden. Nu dus als standaard.
Klopt, dan is het altijd uitkijken geblazen, voor je het weet vliegen de spontaan loslatende onderdelen je om de oren... nou ja, als ze al rijden, anders zou het gewoon op de grondvallen...quote:
Oh god, de schroothoop is bijna compleet...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:47 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
*Fiat rijder meldt zich* Italiaanse auto's![]()
Hehe, nee, ik meen het weldegelijk serieus. Vroeger, toen je wekkers nog moest opwinden was dat echt zo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
dit verzin je
als een wekker in 10 minuten al een minuut afwijkt, dan kom je na een nacht al bijna een uur te laat
Een wekker die je op moet winden en toch met een snooze-functie? Bestaat dat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe, nee, ik meen het weldegelijk serieus. Vroeger, toen je wekkers nog moest opwinden was dat echt zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |