*Fiat rijder meldt zich* Italiaanse auto'squote:
De doorslaap knop... of eh..de sluimerknop...om es lekker te sluimeren..quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef MadMarine het volgende:
ten eerste; waarom is daar geen nederlands woord voor?!?
Dan hoop ik niet dat je de ziekte van Parkinson hebt...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:50 schreef novojo het volgende:
De mijne snoozt per 10 minuten, 1x drukken =10, 2x = 20 etc. Echt ideaal!! En je kunt er op elk gewenst moment 10 minuten bij drukken.![]()
... Ik zou hem juist willen voordragen voor de nobel prijs van de vredequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:57 schreef xstatic1975 het volgende:
Snooze is dermate verslavend dat het gewoon ongezond is, diegene die Snooze heeft uitgevonden moeten ze executeren
Nou hmm van vrede is weinig sprake als je steeds te laat komtquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:00 schreef wijsneus het volgende:
[..]
... Ik zou hem juist willen voordragen voor de nobel prijs van de vrede![]()
![]()
Het heet ook wel "sluimer" in het nederlands...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef MadMarine het volgende:
ten eerste; waarom is daar geen nederlands woord voor?!?
en ten tweede; waarom is de snooze funcite ALTIJD om de 9 minuten?? waarom niet een voor de mensen logischer 5, 10 of 15 minuten?? tegenwoordig zijn bijna alle wekkers digitaal, dus waarom niet 8 minuten (4 bits scheelt toch weer)?? of een instelbare tijd?
WAAROM 9?!
Innerlijke vrede is ook vrede!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Nou hmm van vrede is weinig sprake als je steeds te laat komt![]()
wat een kutwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:53 schreef DrMarten het volgende:
Er is een Nederlands woord voor, namelijk sluimerknop en die van mij gaat om de 5 minuten.
wel als je de hele dag in bed ligtquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Nou hmm van vrede is weinig sprake als je steeds te laat komt![]()
jamaar die ging dicht, en ik had nog wat te zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:06 schreef LaZZ het volgende:
Dat had ik denet gepost in dat andere topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |