En als jij ff verder gezocht had dan had je ook gelezen dat je die chip zo niet kunt gebruiken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:24 schreef SNArky het volgende:
Dude, een RFID chip is echt veeeel kleiner dan dat:
[afbeelding]
Dat is gewoon zo'n sticker voor een alarmpoortje.
simpelweg gezegd zou je het kunnen vergelijken met de streepjescode nieuwe stijlquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:20 schreef Markman het volgende:
rfwattus? nee google is down hehehe
radiofrequency-wattus?
Ik heb geen vullingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef Aventura het volgende:
Iedereen weet toch dat we al jarenlang worden afgeluisterd middels speciale stickers op consumentenproducten? Zo'n zendertje maakt immers contact met de receivers die geintegreerd in amalgaamvullingen door de tandarts worden aangebracht!
* Herkauwer gaat nu op zoek naar een grote tang.... Ik weet zeker dat ik zometeen geen vullingen hebquote:
ideaal! Denk aan de tijdsbesparingquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Murray het volgende:
Geen kassa's meer in de toekomst?
Je loopt door een poortje en je pot gel wordt automatisch van je rekening afgeschreven...
En de zegeltjes dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Murray het volgende:
Geen kassa's meer in de toekomst?
Je loopt door een poortje en je pot gel wordt automatisch van je rekening afgeschreven...
Of ouders met een kutkind dat 36 keer door het poortje rent met wat artikelen in zijn kleine karretjequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:42 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
ideaal! Denk aan de tijdsbesparing
Minder ideaal: vriendinlief loopt met d'r armen vol door het poortje
ik doe liever m'n boodschappen goedkoper dan te sparen voor een ''exclusief' servies....quote:
Ik ook, maar je moet toch ook denken aan je zegelplakkende medemens?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe liever m'n boodschappen goedkoper dan te sparen voor een ''exclusief' servies....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Of ouders met een kutkind dat 36 keer door het poortje rent met wat artikelen in zijn kleine karretje
Ik koop nooit meer glittergel!quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dude
De RFID's zitten natuurlijk niet óp de verpakking
Die zitten ín de gel zodat je ze ongemerkt in je haar smeert![]()
om door te gaan op de betaalpoortjes.. als je die nou in je haar smeert en je bent gezellig in de stad, loop je natuurlijk 40 van die poortjes doorquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dude
Die RFID's zitten natuurlijk niet óp de verpakking
Ze zitten ín de gel zodat jij ze ongemerkt in je haar smeert![]()
Betaalpoortjes in je haar smeren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:48 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
om door te gaan op de betaalpoortjes.. als je die nou in je haar smeert en je bent gezellig in de stad, loop je natuurlijk 40 van die poortjes door![]()
dat denk jequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook, maar je moet toch ook denken aan je zegelplakkende medemens?
En trouwens, bij de Nettomarkt zijn de zegels gratis
t is dat ik je posticon net op tijd zagquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Betaalpoortjes in je haar smeren?![]()
Ik weet het wel zekerquote:
Oh god, jij bent er zo een..quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij iedere besteding van 2 euro krijg je 1 zegel en met 24 zegels heb je een kaart vol die dan korting oplevert, 6 kaarten voor 1 brood enzoEn ach, ik krijg ze toch, dus doe vrolijk mee
![]()
Dan verdien ik erop waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Reken voor de gein eens uit hoeveel tijd het bewaren en inplakken van die zegeltjes kost en vermenigvuldig dat met je uurloon![]()
quote:
nog steeds bij die baasquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan verdien ik erop waarschijnlijk.
De enige logische verklaring. Op dit moment kosten de krengen nog steeds tussen de 20 en 50c en dat is wel erg duur op een pot gel van waarschijnlijk 80c.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:19 schreef Lukaso het volgende:
maar even sirieus, dit is toch gewoon RFID? begint die ellende nu al? het zat trouwens maar op een klein deel van de producten, dus misschien een experiment?
0,0090277777777777777777777777777778 per zegeltje lijkt me dat economisch niet haalbaar....quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
En misschien zitten in die zegeltjes ook wel chips, om het even ontopic te houden
Gelukkig heb ik zat vullingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
0,0090277777777777777777777777777778 per zegeltje lijkt me dat economisch niet haalbaar....
Heb ik es gehad bij de Douglas, zown ding onder mn schoen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ze zijn niet voor de betaalpoortjes maar voor de AIVD-netwerk.
Over dit soort chips enzo gesproken: bij de HEMA heb je ook van die magnetische anti-diefstal-dingen in / op de producten hè.... ik fantaseer er echt al jaren over om een keertje in de winkel zo'n dingetje uit een verpakking te slopen en onder iemand z'n schoen te plakken![]()
![]()
voel me ook al niet meer veilig, ligt al maanden een verdachte steen bij mij op de hoek..quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:19 schreef Lukaso het volgende:
koop ik bij de superdeboer van die goedkope paupergel, check dan wat er op verstopt zit:
[afbeelding]
maar even sirieus, dit is toch gewoon RFID? begint die ellende nu al? het zat trouwens maar op een klein deel van de producten, dus misschien een experiment?
Nee, ben je gek dat zijn de Fransen van Napoleonquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef floydvisser het volgende:
[..]
voel me ook al niet meer veilig, ligt al maanden een verdachte steen bij mij op de hoek..
en er stoppen vaak verdachte figuren!
[afbeelding]
Denk dat het de britten zijn![]()
a-h!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, ben je gek dat zijn de Fransen van Napoleon![]()
DAT was nog eens humor ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef Aventura het volgende:
Iedereen weet toch dat we al jarenlang worden afgeluisterd middels speciale stickers op consumentenproducten? Zo'n zendertje maakt immers contact met de receivers die geintegreerd in amalgaamvullingen door de tandarts worden aangebracht!
Hm er was ook een topic over. Iemand die bij @home, zijn provider, werkte had de site gemirrordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef menesis het volgende:
[..]
DAT was nog eens humor ja!Die paraoide gast met zijn zgn tandtelefoons die de tandarts zogenaamd had geinstalleerd in zn kies! Helaas is zn website down. Ik heb nog wel een kopie gemaakt geloof ik
![]()
Nee dat niet. (nooit bij @homegewerkt) Ik heb hem dacht ik gewoon opgeslagen, ik hoop met plaatjes.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm er was ook een topic over. Iemand die bij @home, zijn provider, werkte had de site gemirrordWas jij dat?
Uit brief van de AIVD: 'ik kan u verzekeren dat de AIVD de door u beschreven afluistermethode niet hanteert'.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef menesis het volgende:
[..]
Nee dat niet. (nooit bij @homegewerkt) Ik heb hem dacht ik gewoon opgeslagen, ik hoop met plaatjes.![]()
edit: shit, waarsch bij het opnieuw installeren van win. ooit verloren gegaan![]()
op google zijn ook nog wat dingen terug te vinden. Zelfs ome peter r de vries doet er verslag van: http://www.peterrdevries.nl/column/textcolumnpeter147.htm
Edit2:
JAAAA, hij is er nog (andere link)
http://www.homelandproduc(...)/rlaurens/index.html
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |