Dat ziet er al een stuk beter uit, ik denk dat het wel wat moois gaat worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:38 schreef superheist het volgende:
nog betere impressie:
[afbeelding]
Geloof me, ik heb het geprobeerd, doe het nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Vleuten is gewoon een mooi pitoresk dorpje als zovelen, ik zou er best kunnen wonen.
je loopt achterquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens beginnen, misschien komen er in 010 of 020 nu ook wel mensen op het idee om eens wat hoger te gaan dan die suffe 151m van de Delftse poort.
Nederland, het land waar iedereen klaagt en zeurt..quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:56 schreef Scheepschroef het volgende:
Oh, en hoelang gaat het nog duren voordat milieudefensie weer gaat zeuren over horizonvervuiling?
dat is een stuk beter inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:22 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ook een ontwerp van een Nederlands architectenbureau. Dat wordt de hoogste toren ter wereld en komt in Guangzhou, China te staan.
Waarom niet zoiets i.p.v. zo'n lompe toren?
![]()
Klopt ! Ze hebben het hele gebouw zelfs uiteindelijk op een iets andere plaats gebouwd omdat daar de ondergrond beter was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:42 schreef schatje het volgende:
Was dat ook niet het geval met een hoge toren in Kuala Lampur? Daar moest men ook eerst een hele constructie aan de grond verankeren i.v.m. een zachte ondergrond. Ik heb daar geloof ik een documentaire van gezien op NGC of Discovery.
deze is meer in de geest van de architecten:quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een oplossing bedacht:
[afbeelding]
Officieel blijft ie op die manier tóch hoger, dus heeft iedereen z'n zin.
Ja, dat hoop ik ook het zou wel een mooi visitekaartje voor Utrecht zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef Yildiz het volgende:
De toren ziet er op het eerste oog wel mooi uit, als ze dat ontwerp dan maar een beetje vasthouden, en niet terugzakken naar een baksteen op z'n kant, 'wegens consessies'.
Flauwekul natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 01:16 schreef Vitalogy het volgende:
Het ontwerp is zo te zien beinvloedt door Sovjet-architecten.
Is ook wel begrijpelijk. Zo voorkomen ze dat de linkse brigade de bouw tegen houdt vanwege verpesting van het Nederlandsch landschap of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |