Dat betaal je hier voor een broodje 30cmquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef _VoiD_ het volgende:
was een paar weken geleden in Canada, en daar ook veelvuldig gebruik gemaakt van de Subway.
Kosten waren denk ik vergelijkbaar met hier, voor een complete maaltijd, dus 30cm met cola en zakje chips of 2 koeken, betaal je dan iets van 10 dollar. Omgerekend zo'n 7 euro.
Maare, favoriet is toch wel de cheese steak.
Sweet Onion nog beter.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:44 schreef Brilaap het volgende:
De Southwest dressing rules.
Dat wou ik nog even zeggen.
Dat zeg ik. In Nederland is het gewoon relatief duur om naar Subway te gaan. Ik heb een dagspecial voor 4 dollar = 2 euro. Een 30cm Chicken Teriyaki kost 9 dollar = 4,50 euro.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat betaal je hier voor een broodje 30cm.
Dat was ik dus. Jammer genoeg hebben ze nog geen wraps in Nederland, of?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:41 schreef Hugsterr het volgende:
In Dusseldorf snel een wrap met tonijn gehad. Lekker. Ga ik vaker doen!
Ik vind van wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
Hier hebben ze ook wraps. Is dat nog een beetje de moeite waard?
Hier wel. Die zijn wel OK.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was ik dus. Jammer genoeg hebben ze nog geen wraps in Nederland, of?
Om de een of andere reden denk ik dat je zo'n ding sneller op hebt dan een 6" broodje. Of zijn ze even groot?quote:
Ik denk dat een broodje langer duurt ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denk ik dat je zo'n ding sneller op hebt dan een 6" broodje. Of zijn ze even groot?
Bij 8 zegeltjes krijg je een gratis 15cm sub.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef ROG het volgende:
Hoe werkt het zegeltjessysteem, ik zei net bij 't halen van m'n (1e!) Teriyaki wel nonchalant nee (pesthekel aan zegeltjes) maar gratis Subs klinkt niet verkeerd want damn wat zijn die dingen lekker!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef ROG het volgende:
Hoe werkt het zegeltjessysteem, ik zei net bij 't halen van m'n (1e!) Teriyaki wel nonchalant nee (pesthekel aan zegeltjes) maar gratis Subs klinkt niet verkeerd want damn wat zijn die dingen lekker!
Large of een petfles.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
Bij aankoop van een medium drink.
Hier is dat maar een medium.quote:
Subs als in Subway de keten, niet een broodjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:15 schreef Jaguarized het volgende:
Sommige subs? Afhankelijk van welke sub je neemt moet je een fles of blikje of beker nemen?Hier kost een medium drink overigens 85 cent.
Geen idee maar lijkt me super.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:46 schreef Paco_Amsterdam het volgende:
Ik hoorde dat er binnenkort een Subway in Amsterdam kwam, enig idee of dit waar is?
Wou je zeggen dat Amsterdam niet eens een Subway heeft?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:46 schreef Paco_Amsterdam het volgende:
Ik hoorde dat er binnenkort een Subway in Amsterdam kwam, enig idee of dit waar is?
Is de gemeente er tegen? Ik dacht dat er gewoon geen franchisenemer die intresse had om een subway te openen in Amsterdam. Wil de gemeente dan een maximaal aantal fast food vestigingen in de stad dan.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef Brilaap het volgende:
Nope A'dam heeft geen Subway. De gemeente ziet het als fastfood en daarom komt er geen Subway in A'dam. Beetje achterlijk, maar ja..
Fast Food!?!?!?! Wat een beledigingquote:Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef Brilaap het volgende:
Nope A'dam heeft geen Subway. De gemeente ziet het als fastfood en daarom komt er geen Subway in A'dam. Beetje achterlijk, maar ja..
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:36 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Subs als in Subway de keten, niet een broodjeIk zie nu de ambiguiteit ja
Sluit die ook al?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:07 schreef kikoooooo het volgende:
Die in Zwolle is vandaag voor het laatst open
Het is alleen maar de gemeente ja. Er zijn ondernemers in NL die hebben meerde subwayvestigingen, ik denk wel dat er van de bestaande franchisnemer's er minimaal wel eentje is die er 1 in A'dam wil hebben. Anders, sign me up voor it. Graag midden in het centrum en eentje bij het Centraal Station. Drukte = omzet.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is de gemeente er tegen? Ik dacht dat er gewoon geen franchisenemer die intresse had om een subway te openen in Amsterdam. Wil de gemeente dan een maximaal aantal fast food vestigingen in de stad dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |