dat mag.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef PeRi het volgende:
Mag je ook zegels uit verschillende filialen op een kaart plakken? Ik ga meestal naar Tilburg, maar nu was ik laatst in Rotterdam en zag later pas dat de zegels een ander kleurtje hebben.
Je hebt zeker nog groen/blauwe zegels en rode zegels?quote:
Vraag het ze...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie weet er of er mogelijkheden zijn om een Franchise te openen in Utrecht?
quote:Branche: eetcafé & restaurant
Werkt met ondernemers sinds: 1966
Entreegeld: ¤ 10.000
Jaarlijkse fee's: 8% van de bruto omzet
Totale investering: Ongeveer ¤ 150.000
Benodigd eigen vermogen: Ongeveer ¤ 40.000
Gemiddelde omzet vestiging: Wordt niet op voorhand vrijgegeven
Type samenwerking: franchise
Netto verkoopoppervlakte: 35 m˛ - 100 m˛
Locatie-omschrijving: A1
Verzorgingsgebied: Wordt in overleg bepaald
Moet je wel 100.000 broodjes verkopen als je per broodje 50 cent opzij legt voor Subway.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kost je dus 50k om te beginnen.... dat valt me best mee
Vanaf vijftien kan hetquote:
In Tilburg zijn er nu ook nieuwe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef PeRi het volgende:
Mag je ook zegels uit verschillende filialen op een kaart plakken? Ik ga meestal naar Tilburg, maar nu was ik laatst in Rotterdam en zag later pas dat de zegels een ander kleurtje hebben.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Niet volgens mij. Maar ik kan nu altijd gaan. Of met een mooie kortingsbon of met die 10%
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Ik ga er werken
[afbeelding]
* Whiskersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:05 schreef Whiskers het volgende:
* Whiskers wil heel graag van die lekkere Oatmeal Cookies nabakken.![]()
[afbeelding]
Inmiddels al gegoogled en geexprimenteerd met verschillende recepten, maar nog niet echt gelukt. Heeft er iemand toevallig inside informatie over het recept? Baktijden enzo?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef W1ZZ het volgende:
Geloof me, je mist echt niet veel. Tenzij je van allemaal voorverpakte, weinig verse, ingrediënjten op kleffe broodjes houdt natuurlijk!
Nee, want Subway is godenvoedselquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:33 schreef W1ZZ het volgende:
oh wacht, ik mag geen negatief commentaar leveren op Subway in het Subwaytopic?
Ja, daar houd ik van.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef W1ZZ het volgende:
Geloof me, je mist echt niet veel. Tenzij je van allemaal voorverpakte, weinig verse, ingrediënjten op kleffe broodjes houdt natuurlijk!
op het piusplein...tegenover de Mac aldaar in het centrum...Of als je weet waar de hema is op de heuvelpoort, daar dan achter...quote:Op zondag 29 januari 2006 02:20 schreef gday het volgende:
In Tilburg ben ik nog nooit geweest. Ik kom wel regelmatig in Tilburg voor trainingen. Waar zit die ergens? Niet dat ik nou zo graag dat meisje wil zien, want ik ben al tevreden met het meisje aan mijn zijde.
Honey Mustardquote:Op zondag 29 januari 2006 04:57 schreef Fratz het volgende:
welke dressing vinden jullie het lekkerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |