Tot een volgende keer Yolandequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:57 schreef Yolande het volgende:
Ik ga weer even wat anders doen. weltrusten iedereen en tot lees.![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, snaptnixquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Ik duik er ook weer in. Veel plezier nog, alvast welterusten en tot latermaar weer
Behalve op de dinsdag-bingo-avond he... dan mag het gepeupel even.... voor de schone schijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat mag nou wel van dat stelletje![]()
Als het niet chique en poenerig is, moet het buiten de deur gehouden worden![]()
Jij wil een stel nerds van Fok! erin hebben die op Valentijn dag elkaar gaan lopen bekkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld, it's all about love.![]()
Trusten, Hautaine teringdwergquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
wacht op mij.. ik ga met je mee
![]()
trusten allemaal
A, das toch lievquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij wil een stel nerds van Fok! erin hebben die op Valentijn dag elkaar gaan lopen bekken![]()
No thnxxxxx![]()
Niks mis mee, toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij wil een stel nerds van Fok! erin hebben die op Valentijn dag elkaar gaan lopen bekken![]()
No thnxxxxx![]()
Laat het Viooltje maar niet horen... die wil dat including overnachting zien gebeuren in BHH.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch?
Ik voorspel een KissCam huwelijk!![]()
Rot toch op met je kusjesbrigadequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.![]()
Wel doen hoor!![]()
Ik ga Yvonne binnenkort maar effe mailen om te vragen of ik de site mag spammen, lijkt mij leuk als een hele zooi nerds van fok! die elkaar alleen virtueel kennen op valentijnsdag gaan zoenen of hun tieten laten zien op een webcam.
Ik wil die smileys wel eens in daden omgezet zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rot toch op met je kusjesbrigade![]()
Zo laat al?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
[WA modus] Het is GVD al 03.10 uur!!!!![WA modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |