Tot een volgende keer Yolandequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:57 schreef Yolande het volgende:
Ik ga weer even wat anders doen. weltrusten iedereen en tot lees.![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, snaptnixquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Ik duik er ook weer in. Veel plezier nog, alvast welterusten en tot latermaar weer
Behalve op de dinsdag-bingo-avond he... dan mag het gepeupel even.... voor de schone schijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat mag nou wel van dat stelletje![]()
Als het niet chique en poenerig is, moet het buiten de deur gehouden worden![]()
Jij wil een stel nerds van Fok! erin hebben die op Valentijn dag elkaar gaan lopen bekkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld, it's all about love.![]()
Trusten, Hautaine teringdwergquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
wacht op mij.. ik ga met je mee
![]()
trusten allemaal
A, das toch lievquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij wil een stel nerds van Fok! erin hebben die op Valentijn dag elkaar gaan lopen bekken![]()
No thnxxxxx![]()
Niks mis mee, toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij wil een stel nerds van Fok! erin hebben die op Valentijn dag elkaar gaan lopen bekken![]()
No thnxxxxx![]()
Laat het Viooltje maar niet horen... die wil dat including overnachting zien gebeuren in BHH.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch?
Ik voorspel een KissCam huwelijk!![]()
Rot toch op met je kusjesbrigadequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.![]()
Wel doen hoor!![]()
Ik ga Yvonne binnenkort maar effe mailen om te vragen of ik de site mag spammen, lijkt mij leuk als een hele zooi nerds van fok! die elkaar alleen virtueel kennen op valentijnsdag gaan zoenen of hun tieten laten zien op een webcam.
Ik wil die smileys wel eens in daden omgezet zien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rot toch op met je kusjesbrigade![]()
Zo laat al?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
[WA modus] Het is GVD al 03.10 uur!!!!![WA modus]
Zolang je maar niet zwaait hehquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik fladder nog even langs om Morwen een nachtzoen te geven![]()
Jah enorm spannendquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
joh de superball en de echte voetbal dingen![]()
Melkequote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Melke
Neem hem gewoon mee naar de kiss-cam, dan moet ie wel
Kan beter.. Maar goed, tijd zal het leren. Kon ik maar in de toekomst kijken!quote:
Mijn advies voor je liefdesdingesquote:
Viola en Bonnie slapenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand met die taarten?
Was het maar zo makkelijk Eendjequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn advies voor je liefdesdinges![]()
De keuzes die je nu maakt bepalen je toekomst, denk ik. Je hebt het min of meer zelf in de handquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:26 schreef melke het volgende:
[..]
Kan beter.. Maar goed, tijd zal het leren. Kon ik maar in de toekomst kijken!
Ik heb niets meer in de hand. Hij moet een keuze maken. Wachten op de uitkomst, dat is het ergstequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
De keuzes die je nu maakt bepalen je toekomst, denk ik. Je hebt het min of meer zelf in de hand![]()
Dan moet je er een keer gaan zoenen, misschien voel je je dan gewaardeerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nah ik voel me totaal niet gewaardeerdal loop ik langs die cam
regelmatig ook
![]()
dan nog ga ik daar niet zoenen![]()
Ow, truus lullo, geen ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:28 schreef melke het volgende:
[..]
Nee man doos, met die appeltaarten![]()
jij gaat zeker niet mee?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je er een keer gaan zoenen, misschien voel je je dan gewaardeerd
Bij twijfel moet je inderdaad niets doen, alleen maar een knoop door hakken. Daar zit ik dus op de wachten. Klinkt triest, maar ik volkomen logischquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
als je nu al twijfelt neemt die twijel alleen maar toe dus niet doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |