Jij kan ook kiezen niet te wachten of wel, maar dan zal je geduld moeten hebben en zijn keuze respecteren om jou te laten wachtenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:29 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb niets meer in de hand. Hij moet een keuze maken. Wachten op de uitkomst, dat is het ergste
je hebt dus alles in de hand, niet wachten maar zelf kiezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:29 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb niets meer in de hand. Hij moet een keuze maken. Wachten op de uitkomst, dat is het ergste
Ik heb hem jaren laten wachten, nu is het mijn beurtquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij kan ook kiezen niet te wachten of wel, maar dan zal je geduld moeten hebben en zijn keuze respecteren om jou te laten wachten![]()
O, Love, Sweet Sorrow![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb hem jaren laten wachten, nu is het mijn beurt
Hoe bedoel je? Mezelf opdringen helpt ook niet. Soms heeft iemand rust nodig om na te denken toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je hebt dus alles in de hand, niet wachten maar zelf kiezen![]()
Wat nou? Oke, blijkbaar kun je hier geen prive zaken bespreken.quote:
Moet je nagaan hoe hij zich voelt na al die jaren wachtenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb hem jaren laten wachten, nu is het mijn beurt
Ja, je hebt gelijk. Lastig, maar niets aan te doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe hij zich voelt na al die jaren wachtenGeduld en hopen dat je niet te laat bent...
Je weet al wat iemand kiest als ie tijd nodig heeft, dan wil ie van je af, weet het alleen niet goed te zeggen, dus ga dan van hem af, dan is de keus aan jouquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:36 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mezelf opdringen helpt ook niet. Soms heeft iemand rust nodig om na te denken toch?
Kunnen we dat niet via mail bespreken, als ik nu zeg dat ik kom wordt het een gekkehuis daarquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ga je mee kissen onder de cam??![]()
Het is iemand die al jaren een oogje heeft op melke, als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je weet al wat iemand kiest als ie tijd nodig heeft, dan wil ie van je af, weet het alleen niet goed te zeggen, dus ga dan van hem af, dan is de keus aan jou![]()
Lizzy je weet helemaal niets van de situatie af. Volgens mij ben je er alleen maar op uit gemeen te doen tegen mij. Zoals ik van je gewend ben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je weet al wat iemand kiest als ie tijd nodig heeft, dan wil ie van je af, weet het alleen niet goed te zeggen, dus ga dan van hem af, dan is de keus aan jou![]()
laten we dan maar ff mailenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet via mail bespreken, als ik nu zeg dat ik kom wordt het een gekkehuis daar![]()
Juist, ik geef het in ieder geval niet 1 2 3 op. Tijd voor mij om te vechten denk ik dan maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is iemand die al jaren een oogje heeft op melke, als ik het goed begrijpEn nu voelt zij zich wel aangetrokken tot hem buiten vriendschap om. Moeilijk, maar niet ondoenlijk als ze geduld heeft en er echt voor gaat
![]()
"Ik heb hem jaren laten wachten, nu is het mijn beurt"quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:37 schreef melke het volgende:
[..]
Wat nou? Oke, blijkbaar kun je hier geen prive zaken bespreken.
Einde verhaal
Nee blijkbaar niet neequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
"Ik heb hem jaren laten wachten, nu is het mijn beurt"
Oke, blijkbaar kun je hier daar niet om lachen![]()
klopt dat is ook het enige waar je op reageert, als ik je een lief droom huwelijk gun dan lees je het niet enz enz enz, heet selectief lezen! maar ik gun je wel het allerbestequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Lizzy je weet helemaal niets van de situatie af. Volgens mij ben je er alleen maar op uit gemeen te doen tegen mij. Zoals ik van je gewend ben.
Begeertquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
laten we dan maar ff mailen
als het goed is heb je mijn mail al maar negeert me ook al weken, of is het begeert![]()
Ik wens je veel sterkte, ik heb een soortgelijke situatie gehad. Eerst heel lang vrienden en toen in een dolle bui gezoend....mja, het was het niet, zeg maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:43 schreef melke het volgende:
[..]
Juist, ik geef het in ieder geval niet 1 2 3 op. Tijd voor mij om te vechten denk ik dan maar
Bekijk het dan maarquote:
Waar gaan we daten dan, zonder cam en making outen met natuurlijkquote:
Als je alleen maar gemene dingen schrijft kun je ook geen goede dingen lezen. Dat heeft niets met selectief lezen te maken. Meer met jou schrijfstijl tov mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
klopt dat is ook het enige waar je op reageert, als ik je een lief droom huwelijk gun dan lees je het niet enz enz enz, heet selectief lezen! maar ik gun je wel het allerbestegek he
haha ja jij wel gekquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wekker gezet want wist wel dat Melke zou terugkomen
Advies, iemand uitlachen noem ik geen advies eendquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bekijk het dan maar![]()
Zal je nog es advies geven![]()
Ach welnee, het zijn beide leuke mensen met een andere visie, niks mis meequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy haalt Lizzy en melke uit elkaar
Wat gaan we dan doen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Waar gaan we daten dan, zonder cam en making outen met natuurlijk![]()
Jij staat al uren op neegerquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy haalt Lizzy en melke uit elkaar
Boze mevrouwquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Melke je reageert en onthoudt zeer selectief, vind ik jammer maar nu ben ik er echt klaar mee. Als je zonder hints niets terug kan lezen gewoon uit eigen beweging, en onthouden, dan kap ik er mee, heb mijn best gedaan maar jij ziet me nog altijd als die boze mevrouw die het niet nooit met je eens is
![]()
![]()
Uitlachenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:50 schreef melke het volgende:
[..]
Advies, iemand uitlachen noem ik geen advies eend
ik heb er geen kracht meer voor dus doe jij maar wat. Ga me tijd er neit meer insteken ookquote:
Je best gedaan? Kom op zeg, ga je nu zelf geen veren in je reet steken. Bekijk het verder maar lekker Lizzy. Ik lees niet selectief, 1 goede opmerking valt weg tov 10 lulligequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Melke je reageert en onthoudt zeer selectief, vind ik jammer maar nu ben ik er echt klaar mee. Als je zonder hints niets terug kan lezen gewoon uit eigen beweging, en onthouden, dan kap ik er mee, heb mijn best gedaan maar jij ziet me nog altijd als die boze mevrouw die het niet nooit met je eens is
![]()
![]()
Flikker dan maar een eind opquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb er geen kracht meer voor dus doe jij maar wat. Ga me tijd er neit meer insteken ook![]()
* Dizzy-lizzy geeft een leesbrilletje, goed voor het teruglezen als je ogen moei zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
Je best gedaan? Kom op zeg, ga je nu zelf geen veren in je reet steken. Bekijk het verder maar lekker Lizzy. Ik lees niet selectief, 1 goede opmerking valt weg tov 10 lullige
Ja Eend, sorry ik wil geen ruzie, zit niet echt goed in mijn vel. Vandaar misschien..quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uitlachen![]()
Die zin had humor 'written all over it'
Doe gewoon je streams eens aanzettenquote:
Inderdaad!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:03 schreef Morwen het volgende:
Stereo!!!!!!!!!!!!!!!! Ze kijken op Fokke en Sukke nu![]()
![]()
![]()
Zet hem zelf dan ook eens op Lizzy. Kom op heee, beetje de heilige uithangen. Pfffquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-lizzy geeft een leesbrilletje, goed voor het teruglezen als je ogen moei zijn![]()
Jou bespreken we op MSNquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kind over mij wordt niet zoveel gezegd alleen dat ik geen leven heb en dat beaam ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |