Heb de pan al een slinger gegevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:58 schreef Italo het volgende:
Zou best een frituurtje lusten nu![]()
En bier![]()
En tieten![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef Slarioux het volgende:
Hihi ik zie nu pas dat de icoontjes een pul zijn.
Om dat te zien moet je idd meestal eerst goed gezopen hebben...quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Om dat te zien moet je idd meestal eerst goed gezopen hebben...
Ik moet nog beginnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Om dat te zien moet je idd meestal eerst goed gezopen hebben...
Ah.. ben je er zo een....quote:
Nou een glimlach bracht het wel op maar een schaterlach met 2 uitroeptekens? Wil je neuken ofzo?quote:
Eentje die kwak zegt...quote:
Nee, ik heb zaterdag al wat anders.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
hey slarioux, kom je ook effe naar (roos)beef in bosch a.s. zaterdag?
Dingen kosten een drol mênquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Agiath het volgende:
Ik heb niet eens een frituur
Wel veel bier...
ok, jammer, anders hadden litso en ik de meet misschien iets minder mini kunnen makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, ik heb zaterdag al wat anders.
Pauperquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is waarom ik er nog steeds geen heb
Jij schijt nooit?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is waarom ik er nog steeds geen heb
Past niet in m'n keukenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:13 schreef remlof het volgende:
drink dan echte fusten met een echte tap ipv die homo beertender blikken
Woensel-Westquote:
Waar is de freaking humor gebleven in dit topic?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
collegegeld, huur, dure hobby's
en dan iedere avond meer bier wegspoelen als spoelbier dan dat je opdrinktquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:13 schreef remlof het volgende:
drink dan echte fusten met een echte tap ipv die homo beertender blikken
en toch zijn die grote fusten per slok goedkoper dan die bierfaggot dingen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en dan iedere avond meer bier wegspoelen als spoelbier dan dat je opdrinkt
niet voor 5 biertjes op een avondquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
en toch zijn die grote fusten per slok goedkoper dan die bierfaggot dingen!
No shit sherlockquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef Slarioux het volgende:
vroeg je dat serieus aan mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar is de freaking humor gebleven in dit topic?
dat laatste waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vroeg je dat serieus aan mij
-of zag ik het weer eens verkeerd
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
dat laatste waarschijnlijk
truste
Welkomquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
Het gevolg van stilte is de echo.
ech...? Oh... joh.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
Het gevolg van stilte is de echo.
Nou.. laat horen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:47 schreef cerror het volgende:
Die cover die ik heb gemaakt voor scheldgeweld is echt goed.![]()
![]()
Neen, met cover bedoelde ik de voorkant voor de aankomende cd.quote:
Ach.. met jou kan je alle kanten op he..quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, met cover bedoelde ik de voorkant voor de aankomende cd.
Nou... laat zien..quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, met cover bedoelde ik de voorkant voor de aankomende cd.
Ghehehe...quote:
Het is nog de vraag of marcel (1e in de comic look-a-like tekening) het goedkeurt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:01 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij hebben wij wel de primeur als eersten die hoes te mogen zien!
zul je zien, keurtie hem af omdat je hem al op internet hebt gezet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is nog de vraag of marcel (1e in de comic look-a-like tekening) het goedkeurt.
Ga in je houten bed liggen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:06 schreef paultjuhhh het volgende:
EYYYYYYYY
komt me bekend voor jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga in je houten bed liggen..
Je weet wel.. zo eentje met zes planken.. onder een grasveld...
doe eens lief tegen dat kleine jongetje!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga in je houten bed liggen..
Je weet wel.. zo eentje met zes planken.. onder een grasveld...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Janetje is nu het msngesprek in ons groepsgesprek![]()
Moet je horen wie het zegtquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe eens lief tegen dat kleine jongetje!
van msn...quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Waar komen al dieusers opeens vandaan
Goeie vraagquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Waar komen al dieusers opeens vandaan
Nu nog een goed antwoord en we zijn erquote:
Doe eens op msn blijven danquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu nog een goed antwoord en we zijn er
quote:
Doe es niet wat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
Doe es niet?
Denk je? Baggeraars zijn zo weg hoor, geen enkel probleem. BeF is niet om je bagger maar neer te pleuren namelijk.lquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ben bang dat dit lastig tegen houden is![]()
gelukkig is de lol er meestal snel vanaf!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ben bang dat dit lastig tegen houden is![]()
Volg hun voorbeeld dan eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de meesten zijn nu offline op msn... hopelijk naar bed...
maar ondertussen doe je er nog niks aan ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk je? Baggeraars zijn zo weg hoor, geen enkel probleem. BeF is niet om je bagger maar neer te pleuren namelijk.l
Oh? Vertel eens...quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Janetje is nu het msngesprek in ons groepsgesprek![]()
Neuj, meer als playmobielquote:
Wie er allemaal jou een babe vondenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wie er allemaal jou een babe vonden![]()
![]()
iedereen was het eens ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou dat zal een kort msn-gesprek geweest zijn...
Nou kijk ik zei zo van normaal heeft ze een bril maar nou niet meer opeens in dr foboquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]Nou dat zal een kort msn-gesprek geweest zijn...
Daar weet jij niets vanafquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
maar ondertussen doe je er nog niks aan ?
Zelfkennis heerscht...quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
iedereen was het eens ?
of zelfkennis heerscht![]()
Ik heb tegenwoordig geen bril meer..quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou kijk ik zei zo van normaal heeft ze een bril maar nou niet meer opeens in dr fobo
shut up want andersquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
maar ondertussen doe je er nog niks aan ?
sinds 1972 niet meer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:37 schreef Janetje het volgende:
Ik heb tegenwoordig geen bril meer..
eneeeeeeeh mensen dachten dat je gothic wasquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zelfkennis heerscht...
[..]
Ik heb tegenwoordig geen bril meer..
1862... jammer.. je was zo warm...quote:
Mwah... wou mezelf niet echt onder die categorie scharen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
eneeeeeeeh mensen dachten dat je gothic was
warm ja..quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
1862... jammer.. je was zo warm...
* PrintScreen voelt zich bevoorrechtquote:
Jij bent altijd welkom in BeF.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen voelt zich bevoorrecht![]()
Nu nog er achter komen waarom
Moet ook wel, mijn ava staat in de OPquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:45 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom in BeF.
Kan je nagaan. De mijne niet eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet ook wel, mijn ava staat in de OP
Ik ook niet..quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. Hoi. Ik had verdomme niet om 16:00 uur op moeten staan.
Fuck... op...quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:07 schreef Pony-Lover het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
*Eensch is.quote:
Goh.. poosje geleden zeiden we precies hetzelfde over jou...quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
waar komt al dat tuig op eens vandaan![]()
Ha tof! De beste groeten terug aan onze wereldreiziger.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:14 schreef Janetje het volgende:
Iedereen de groetjes van een veilig op bestemming aangekomen rompompom trouwens..
Ja maar ik kwam niet met 10 tegelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goh.. poosje geleden zeiden we precies hetzelfde over jou...
Neuh.. presentatie oefenen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook een sollicitatiegesprek morgen waarvoor je er fris ende fruitig uit moet zien?.
Lachen, gieren ende brullen..quote:
Een woord is zin zodra het omhoog is...quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:49 schreef cerror het volgende:
Onzin is zin zodra het aan is.
Waar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:08 schreef Janetje het volgende:
Het is... wit... buiten...
Ontving net ook al een SMS van iemand die door de sneeuw fietste.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:08 schreef Janetje het volgende:
Het is... wit... buiten...
Hier in t midden ligt ook niksquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ontving net ook al een SMS van iemand die door de sneeuw fietste.
Hier in het zuidwesten valt het overigens tegen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ontving net ook al een SMS van iemand die door de sneeuw fietste.
Hier in het zuidwesten valt het overigens tegen
Nuttige quotequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je bent quotewaardigquote:
Hey Chowquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
Badgers, badgers, badgers, mushroom, mushroom.
Snáááke!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
Badgers, badgers, badgers, mushroom, mushroom.
Hey Tiek.quote:
Ah, jij bent nog een van de weinige mensen die het filmpje tot zover kijkt.quote:
Die liet ik in een grijs verleden wel eens een halfuur op repeat staan om de rest van het huis te stangen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef Chowi het volgende:
Ah, jij bent nog een van de weinige mensen die het filmpje tot zover kijkt..
Barbaar!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef Misstique het volgende:
Welk filmpje?
Dat ga ik hier ook eens doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Die liet ik in een grijs verleden wel eens een halfuur op repeat staan om de rest van het huis te stangen.
Tis maar goed voor jou dat je niet bij mij woontquote:
Ja, vooral die teksten bij de uk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef JDude het volgende:
[..]
De EK-voetbalversie was ook erg sjiek. Al die badgers in een England-shirt.
Die hondquote:
Uhu, Kenya is toch wel een van de tofste. En deze is toch ook wel verdomde droog.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Die hond
Kenya was ook wel tof trouwens. Stelletje freaks hebben er nog een live-versie van gemaakt in het bos.
Ik zít gvd niet in België... ik zit in Maastricht...quote:
Mtquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef Misstique het volgende:
J.
Net uit bed gerold?quote:
Hebbie schadequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Me brommer was onder me uit gegleden vandaagin KLB staat de topicje
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
ik denk toch dat ik voortaan maar wat eerder naar bed ga, en vooral wat eerder eruit!
dan maar plebs hoor!
tja ik ging gister al om 23 uur slapen, maarja weer lekker uitgeslapenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
ik denk toch dat ik voortaan maar wat eerder naar bed ga, en vooral wat eerder eruit!
dan maar plebs hoor!
Die is van toepassing op het gross van de posters hier nu.quote:
Hoi goede vriendin van mequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die is van toepassing op het gross van de posters hier nu.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die is van toepassing op het gross van de posters hier nu.
Ben je gek, er is heel wat meer voor nodig om mij weg te jagen. En geloof me, dat heeft die helmjosti niet in huisquote:
"BOE!"quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je gek, er is heel wat meer voor nodig om mij weg te jagen. En geloof me, dat heeft die helmjosti niet in huis![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:09 schreef Urticaria het volgende:
Goedenmiddag [afbeelding][afbeelding]
Ik was je bijna vergeten.quote:
Kloon?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik dreigde inderdaad in de vergetelheid te geraken.
ik gok dattie gelijk heeft!quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:10 schreef Pony-Lover het volgende:
ik zal het niet mee doen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:13 schreef shmoopy het volgende:
Pony-Lover, blijft baggeren en irritante plaatjes spammen in Onzin, week weg daar.
Whehehequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik gok dattie gelijk heeft!
[..]
Ah, duidelijk.quote:
De serene rust die je over dit topic brengt is ontroerend.quote:
Goedenmiddag menstruatiekanon.quote:
Gegroet Freule Tiekquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
De serene rust die je over dit topic brengt is ontroerend.
Maar liefst 5 keer gequote!quote:
Ave mijn meesteresquote:
Heb je hoofdpijn dan?quote:
neen voet gekneust met kickboxen maar je zat in de buurtquote:
Nog steeds terroristisch, zoals het hoort. Hm.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik dreigde inderdaad in de vergetelheid te geraken.
[ [afbeelding] ]
Hoe'st verder in Wezep Terror City?
Je hebt er op gewacht he hond... lekker boeiend.... er is toch al geen zak meer aanquote:
ik heb em eens 4 keer achterelkaar uit laten lopenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey Tiek..
[..]
Ah, jij bent nog een van de weinige mensen die het filmpje tot zover kijkt..
Tal.. nee.. wat doe je? Wat gebeurt er met je?! OMFGBBQ!!!1quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je hebt er op gewacht he hond... lekker boeiend.... er is toch al geen zak meer aan
Het het... het zijn er zoveelquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tal.. nee.. wat doe je? Wat gebeurt er met je?! OMFGBBQ!!!1
Wat is er?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het het... het zijn er zoveelI think I'm gonna be sick
Ik ben het al. Vogelgriep.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het het... het zijn er zoveelI think I'm gonna be sick
de avond is nog jong... spoedig zul je weten.. begrijp je me sletje?quote:
Dat vind jij alleen maar leuk vanwege de aandacht die je zal krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
och heden een drama heeft zich voltrokken!
Roger thatquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
de avond is nog jong... spoedig zul je weten.. begrijp je me sletje?
joah het eerste nederlandse sterfgeval ter gevolge van de vogelgriepquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat vind jij alleen maar leuk vanwege de aandacht die je zal krijgen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
joah het eerste nederlandse sterfgeval ter gevolge van de vogelgriep! dan zeg ik .... euj wij waren maten he OH DE PIJN
!
Want je gaat me doodsteken met een mes?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
stil maarje hoeft niet lang meer te lijden
!
*stabs*quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want je gaat me doodsteken met een mes?
Ouch.quote:
toen ik zag dat het al 59 minuten stil was, heb ik idd nog 1 minuut gewachtquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je hebt er op gewacht he hond... lekker boeiend.... er is toch al geen zak meer aan
al zat je met je hoofd vast tussen de schuifpui bij je grootmoederquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:35 schreef Biogarde het volgende:
Iedereen is te vervangen![]()
Ik ben aan het werk![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef Misstique het volgende:
Bizz!!! Wat doe je??? 1 van de weinig overgebleven true BeFfers ga je niet neersteken!!!![]()
Ik zal Moomphs eens bellen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
Er komt vast wel weer iemand om mijn plek in te nemen, zonder twijfel.
HAAAAAAAAAAAAANSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef rompompom het volgende:
Jullie moeders!
Ah, onze oliesjeik!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef rompompom het volgende:
Jullie moeders!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJIOWEHdpfw984t5i oarsulutfgvloiuzfdoius\rhf[o9isegdquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef rompompom het volgende:
Jullie moeders!
Ze heeft geen GSM of huistelefoon. Dat is 'old-skool' zegt ze.quote:
Evenzo, Herr.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:20 schreef cerror het volgende:
Tevens haat ik jullie allen.
What's my name??quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAANSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!1111
Als dat zo zou zijn, zou ik nu niet achter een ladekast als bureautje zitten te internettenquote:
Niet meer doen dusquote:
Sterb!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:20 schreef cerror het volgende:
Tevens haat ik jullie allen.
Ik jou ooooooooooooook!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJIOWEHdpfw984t5i oarsulutfgvloiuzfdoius\rhf[o9isegd
Ik heb je gemist mên! Wat doe je me áán! O-mijn-god!!!!!!!!!111 Je gaat nooit weer zo ver weg zonder me te bellen hè?!
Ja?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:23 schreef Misstique het volgende:
rpp
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:22 schreef rompompom het volgende:
Irritant zeg, geen FF en geen FOK!tools
Wat fijn om te weten.quote:
Tofquote:
kei leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tof! ik lag vannochtend zo ff door te pitten ivm met mn poot enzo... Telefoon... pieppiep.... GODVERDEKANKER WELKE JOOD SMST ME ZO VROEG!!111
dat had ik niet verwacht!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tof! ik lag vannochtend zo ff door te pitten ivm met mn poot enzo... Telefoon... pieppiep.... GODVERDEKANKER WELKE JOOD SMST ME ZO VROEG!!111
dat had ik niet verwacht!
Hoongelach.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:24 schreef Chowi het volgende:
Ja?
Ohnee, dat ben ik niet hè?
Hi-ha-ho.
Schuddebuiken.
het was kwart over jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:29 schreef rompompom het volgende:
[..]Volgens mijn berekening was het kwart over vijf, ik dacht dat je al wel op was dan
Sorry![]()
Dijenkletser!quote:
Ik herkende het nummer niet, maar ik hoorde meteen dat jij het was. Lief!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het was kwart over ja! en ik vond het keileuk toen ik het las
!
trouwens jij zal ook wel hebben gedacht my god wat overkomt me
aahquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik herkende het nummer niet, maar ik hoorde meteen dat jij het was. Lief!
WChZ.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
ZEG GA ANDERS METEEN EEN NEUKAFSPRAAK REGELEN STELLETJE HOERERENDE NEPMAROKKANEN!!1111
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
ZEG GA ANDERS METEEN EEN NEUKAFSPRAAK REGELEN STELLETJE HOERERENDE NEPMAROKKANEN!!1111
WCZquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
ChHAGquote:
Precies, dat zeg ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!!!
Ik vind hans gewoon heul lief!
Ik dacht "Chowi Heeft Al Geneukt"quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht "Chowi Heeft Al Geneukt"
Gelukkig is mevrouw JDude er morgen weerquote:
Tijdje al.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig is mevrouw JDude er morgen weer
En sinds wanneer bestaat de afk-tag in godsnaam?
Ha die kloon..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef YM2149 het volgende:
Sex is vies.
Net als een rozenbottel in een diepe wond.
Dat is in zijn totaliteit niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef YM2149 het volgende:
Sex is vies.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
al zat je met je hoofd vast tussen de schuifpui bij je grootmoeder![]()
Hoi Fuifduif.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef YM2149 het volgende:
Sex is vies.
Au contraire Ch., het is allebeide niet hygiënisch en onprettig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is in zijn totaliteit niet met elkaar te vergelijken.
quote:
Sinds de introductie van Replique maar Breuls maakte er een geheimpje van.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig is mevrouw JDude er morgen weer
En sinds wanneer bestaat de afk-tag in godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |