Heb de pan al een slinger gegevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:58 schreef Italo het volgende:
Zou best een frituurtje lusten nu![]()
En bier![]()
En tieten![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef Slarioux het volgende:
Hihi ik zie nu pas dat de icoontjes een pul zijn.
Om dat te zien moet je idd meestal eerst goed gezopen hebben...quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Om dat te zien moet je idd meestal eerst goed gezopen hebben...
Ik moet nog beginnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Om dat te zien moet je idd meestal eerst goed gezopen hebben...
Ah.. ben je er zo een....quote:
Nou een glimlach bracht het wel op maar een schaterlach met 2 uitroeptekens? Wil je neuken ofzo?quote:
Eentje die kwak zegt...quote:
Nee, ik heb zaterdag al wat anders.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
hey slarioux, kom je ook effe naar (roos)beef in bosch a.s. zaterdag?
Dingen kosten een drol mênquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Agiath het volgende:
Ik heb niet eens een frituur
Wel veel bier...
ok, jammer, anders hadden litso en ik de meet misschien iets minder mini kunnen makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, ik heb zaterdag al wat anders.
Pauperquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is waarom ik er nog steeds geen heb
Jij schijt nooit?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is waarom ik er nog steeds geen heb
Past niet in m'n keukenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:13 schreef remlof het volgende:
drink dan echte fusten met een echte tap ipv die homo beertender blikken
Woensel-Westquote:
Waar is de freaking humor gebleven in dit topic?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
collegegeld, huur, dure hobby's
en dan iedere avond meer bier wegspoelen als spoelbier dan dat je opdrinktquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:13 schreef remlof het volgende:
drink dan echte fusten met een echte tap ipv die homo beertender blikken
en toch zijn die grote fusten per slok goedkoper dan die bierfaggot dingen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en dan iedere avond meer bier wegspoelen als spoelbier dan dat je opdrinkt
niet voor 5 biertjes op een avondquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
en toch zijn die grote fusten per slok goedkoper dan die bierfaggot dingen!
No shit sherlockquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef Slarioux het volgende:
vroeg je dat serieus aan mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar is de freaking humor gebleven in dit topic?
dat laatste waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vroeg je dat serieus aan mij
-of zag ik het weer eens verkeerd
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
dat laatste waarschijnlijk
truste
Welkomquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
Het gevolg van stilte is de echo.
ech...? Oh... joh.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
Het gevolg van stilte is de echo.
Nou.. laat horen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:47 schreef cerror het volgende:
Die cover die ik heb gemaakt voor scheldgeweld is echt goed.![]()
![]()
Neen, met cover bedoelde ik de voorkant voor de aankomende cd.quote:
Ach.. met jou kan je alle kanten op he..quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, met cover bedoelde ik de voorkant voor de aankomende cd.
Nou... laat zien..quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, met cover bedoelde ik de voorkant voor de aankomende cd.
Ghehehe...quote:
Het is nog de vraag of marcel (1e in de comic look-a-like tekening) het goedkeurt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:01 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij hebben wij wel de primeur als eersten die hoes te mogen zien!
zul je zien, keurtie hem af omdat je hem al op internet hebt gezet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is nog de vraag of marcel (1e in de comic look-a-like tekening) het goedkeurt.
Ga in je houten bed liggen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:06 schreef paultjuhhh het volgende:
EYYYYYYYY
komt me bekend voor jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga in je houten bed liggen..
Je weet wel.. zo eentje met zes planken.. onder een grasveld...
doe eens lief tegen dat kleine jongetje!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga in je houten bed liggen..
Je weet wel.. zo eentje met zes planken.. onder een grasveld...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Janetje is nu het msngesprek in ons groepsgesprek![]()
Moet je horen wie het zegtquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe eens lief tegen dat kleine jongetje!
van msn...quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Waar komen al dieusers opeens vandaan
Goeie vraagquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Waar komen al dieusers opeens vandaan
Nu nog een goed antwoord en we zijn erquote:
Doe eens op msn blijven danquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu nog een goed antwoord en we zijn er
quote:
Doe es niet wat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
Doe es niet?
Denk je? Baggeraars zijn zo weg hoor, geen enkel probleem. BeF is niet om je bagger maar neer te pleuren namelijk.lquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ben bang dat dit lastig tegen houden is![]()
gelukkig is de lol er meestal snel vanaf!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ben bang dat dit lastig tegen houden is![]()
Volg hun voorbeeld dan eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de meesten zijn nu offline op msn... hopelijk naar bed...
maar ondertussen doe je er nog niks aan ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk je? Baggeraars zijn zo weg hoor, geen enkel probleem. BeF is niet om je bagger maar neer te pleuren namelijk.l
Oh? Vertel eens...quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Janetje is nu het msngesprek in ons groepsgesprek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |