quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon niet![]()
Ik heb het namelijk wel eens geprobeerd
En nou allemaal optyfen met dat gezwaai anders kan ik zijn posts niet eenS vinden
Fiool kan het vast goed met je vinden aan de bar, of het andersom ook zo isquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik schenk niet af en toe bij, ik schenk gewoon doorlopend bij, er is maar een ding wat erger is dan hongerlijden en dat is dorstlijden. Dus als ik ergens ben gaat de tap open en die sluit pas als de laatste mensen weg zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah... dan gooi ik de streams ook maar weer eens even openquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
A, fijn, we hebben weer geluid van echte gesprekken![]()
Toch wel met rum erdoor heh, zonder drank is niks lekkerquote:
nee, wel appels erdoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toch wel met rum erdoor heh, zonder drank is niks lekker![]()
Hi trouwens![]()
Voor de mannen een hele lieve vrouw, en voor de vrouwen, laat die maar spreken (heel gevaarlijk maarik durft het)quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat heb ik dan niet wat jij wel hebt??![]()
Yohoohoo en een fles met rumquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toch wel met rum erdoor heh, zonder drank is niks lekker![]()
Hi trouwens![]()
denk het niet, ik heb al eerder verteld dat Viola het slechtste in me bovenhaald.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Fiool kan het vast goed met je vinden aan de bar, of het andersom ook zo is![]()
![]()
Ja wel opschieten TL!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef teamlead het volgende:
jezus wat een tempo weer hier zegff bijlezen en wat te drinken halen en ik lig 5 pagina's achter
Negeren? Apartheid?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jeez jou ga ik vanaf nu dus echt neegeren. Mij quoten en niet groeten dat kan natuurlijk niet
![]()
Appels door een appeltaart? Rebel, hooligan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, wel appels erdoor
ook eejjjjjjjj
Tot zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef Coos het volgende:
Ik haak af.![]()
Gaan jullie maar lekker rellen. Ik lurk over een uurtje wel weer eens.
Te laat...quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een heel lekker slapen toewensen. Tot later vandaag weer![]()
Een stoere motoren bouwertquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Voor de mannen een hele lieve vrouw, en voor de vrouwen, laat die maar spreken (heel gevaarlijk maarik durft het)![]()
Partypooperquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef Coos het volgende:
Ik haak af.![]()
Gaan jullie maar lekker rellen. Ik lurk over een uurtje wel weer eens.
ik had het niet bedacht hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Appels door een appeltaart? Rebel, hooligan!![]()
lollll... moet je je maar niet op je muziekkennis stortenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:43 schreef teamlead het volgende:
jezus wat een tempo weer hier zegff bijlezen en wat te drinken halen en ik lig 5 pagina's achter
Das ook knap hoor iedereen tegen je in het harnas jagenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:44 schreef Yolande het volgende:
[..]
denk het niet, ik heb al eerder verteld dat Viola het slechtste in me bovenhaald.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Partypooper![]()
eeeeejjj D.rose en kom op TL![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |