quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar alles voor het Mappa Mondo huis ¤500,00 per couvert![]()
Dizzy gezellig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Yolande![]()
![]()
![]()
En natuurlijk MorriePorrie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:25 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ben er vandoor,welterusten en tot morgen.![]()
Trusten Muertequote:Op donderdag 26 januari 2006 01:25 schreef Muerte het volgende:
Hoi hoi Morwenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
Bart gaat weer beuken, ik ging het al bijna missen![]()
Pareltjequote:
quote:
Jullie? Ik kook niet hoor, dat kan ik niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou dan mogen jullie komen koken voor het goeie doel![]()
Niet gezien... hoorde alleen dat hij niet op de Talpa site kon komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
Wat deed Brt net met die leap hole?? Oh oh als de redactie hier achter komt????? Heeft hij een gat in het web gevonden om toch op internet te komen???Lees hotmail of Fok! ?????
![]()
Hi Morwenquote:
Supermom!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:22 schreef Yolande het volgende:
Zo ik ben klaar met chatten...![]()
hallo allemaal.
![]()
Trustenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:25 schreef Muerte het volgende:
Ook hallo Yolandequote:Op donderdag 26 januari 2006 01:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
FB.. he wat een heerlijk welkom.![]()
![]()
![]()
Schenk je de drank af en toe bij, net als Fiool drink ik niet, alleen voor een glas champagne mogen ze me wakker maken, en een glaasje bij het eten is ook lekker en de hele dag doorzuipen is nog fijner, maar drinkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
Jullie? Ik kook niet hoor, dat kan ik niet.![]()
![]()
Zeg het nou maar gewoon. Je was me al vergeten!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Coos, hoe kunnen we jou vergeten![]()
Hi Snaptnixquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi Morwen![]()
Was niet mijn bedoeling om je de wind van voren te geven gisterenavond hoor, was gewoon mijn visie op het geheel
Die zijn "effe apart" geloof ik.quote:
Ikke niet hoor, die vrouwen welquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeg het nou maar gewoon. Je was me al vergeten!!![]()
Hij heeft idd iets gezegd dat hij er via via wel kon komenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gezien... hoorde alleen dat hij niet op de Talpa site kon komen.
Hoi Snaptnix en iedereen die ik nog niet begroet heb.quote:
Wat heb ik dan wat jij niet hebt??quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, die vrouwen wel![]()
Gewoon nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Coos, hoe kunnen we jou vergeten![]()
Ik hoorde hem zeggen tegen Rutger (de taartenbakker) toen hij hem liet zien waar ze WEL opkomen op internet, bla bla bv geen hotmail en zo .... en terwijl hij hem het liet zien en daarna terug liep hij zich opeens iets bedacht en Fuck!!! Oh nee he heeft de redactie nu gezien dat ik een "leap hole" heb, dan ben ik zwaar de lul???!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben natuurlijk, met lam klauwtje kan je niet meer typenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix en iedereen die ik nog niet begroet heb.![]()
![]()
anders krijg ik dadelijk een lam klauwtje van het zwaaien
Slaap z8 Blauwekapperquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een heel lekker slapen toewensen. Tot later vandaag weer![]()
Welterusten lieverdquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een heel lekker slapen toewensen. Tot later vandaag weer![]()
FB, slaap lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
En waar verdwijnen zijn grote getypte verslagen naar toe? Of gaat 'ie er een boek van maken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wie was U ook alweer??quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeg het nou maar gewoon. Je was me al vergeten!!![]()
Ik wil gewoon sommige mensen niet verontrusten.quote:
Ik schenk niet af en toe bij, ik schenk gewoon doorlopend bij, er is maar een ding wat erger is dan hongerlijden en dat is dorstlijden. Dus als ik ergens ben gaat de tap open en die sluit pas als de laatste mensen weg zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Schenk je de drank af en toe bij, net als Fiool drink ik niet, alleen voor een glas champagne mogen ze me wakker maken, en een glaasje bij het eten is ook lekker en de hele dag doorzuipen is nog fijner, maar drinken![]()
Dag FB dikke kusquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon niet![]()
Ik heb het namelijk wel eens geprobeerd
En nou allemaal optyfen met dat gezwaai anders kan ik zijn posts niet een vinden
We doen wel sam sam hè als je ze bundelt??quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
En nou allemaal optyfen met dat gezwaai anders kan ik zijn posts niet een vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |