Jij moet mijn epistels niet reduceren tot 'bla bla bla'quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nu niet meer, want ik ga![]()
![]()
Trusten![]()
![]()
Tast toe Sjet... het staat er voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jajajajajajaaaaaa ikke!!! Liefhebber... hierzo![]()
![]()
Slaap lekker WAquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Trusten![]()
![]()
Nee, de voice-over zei dat de betreffende dochter [ben de naam vergeten] daar niet meer over wou praten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
ging het nog over het vermeende misbruik???
Tweede dubbelzinnige opmerking. Je moet het nou zelf even bijhoudenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik hem even wakker.... euh ... maken??????
Héél soms ben je grappigquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij moet mijn epistels niet reduceren tot 'bla bla bla'![]()
Trusten Wickedquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Trusten![]()
![]()
Welterusten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Trusten![]()
![]()
O, ben jij er zo één???quote:
Slaap lekker Wickedquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Trusten![]()
![]()
Ik heb ze niet gehoord (en niemand) over de vermeende incest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over Henk J.Je ziet alleen die dochters, en ik geloof ECHT wel dat die geleden hebben onder het godsdienstwaanzinnigheid van hun ouders toen, naar Israel en de Kerk en optredens en het gewoon geindoctrineerd zijn met zijn allen, ik schakelde te laat in, ging het nog over het vermeende misbruik??? Buiten dat denk ik niet dat die kinderen een leuke jeugd hebben gehad maar later wat ik zag spraken ze wel met liefde over hem over de "artiest" dan........
20quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
Hoeveel appeltaarten moeten ze eigelijk bakken?
Het is godverdomme pas 1:06quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Trusten![]()
![]()
20 toch ? voor 1000 euro hoorde ik voorbij komen vanavond.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
20 stuks + 1 voor Henk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
Die hebben ze nu toch onderhand allang?quote:
20 gelukte voor 1000 euri, dan is bingo sneller verdientquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
Sorry, ben on a rollquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tweede dubbelzinnige opmerking. Je moet het nou zelf even bijhouden![]()
Ja, wrijf het er nog maar 's in!!quote:
Sandra (die donkere)quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee, de voice-over zei dat de betreffende dochter [ben de naam vergeten] daar niet meer over wou praten.
Ze kunnen er maar 2 tegelijk bakken. 45 minuten per stuk in de oven dus reken maar uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die hebben ze nu toch onderhand allang?![]()
Ik dacht dat ze er al een heel zootje in de sauna hadden staan. Maar dan zal ik me wel vergissen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze kunnen er maar 2 tegelijk bakken. 45 minuten per stuk in de oven dus reken maar uit![]()
Ja ik snap ook niets van die taart. Vraag dan gelijk aan APK hoeveel pakken hij wil.quote:
Zullen wel de lege gevouwen dozen zijn of zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er al een heel zootje in de sauna hadden staan. Maar dan zal ik me wel vergissen.
Ja stelletje zure mosselsquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gehoord (en niemand) over de vermeende incest.
Heb veel meer het vermoeden dat ze het heel erg hebben gevonden om hun vader te volgen in zijn omzwervingen in zijn artiesten bestaan en hem daarop nu terug te pakken.
Tuurlijk is het zwaar wat ze mee hebben gemaakt maar om op deze manier een man kapot te maken gaat mij te ver.
En nu weer bij BBH![]()
Er zijn er een stel mislukt, een stuk of 10 dacht ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er al een heel zootje in de sauna hadden staan. Maar dan zal ik me wel vergissen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zullen wel de lege gevouwen dozen zijn of zo![]()
Ik zei pas, hoelang moet je nog danquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:13 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat slapen.
Doen jullie zelf de modpowersknopjes?![]()
Nee staan wel taarten in de saunaquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik sluit dit topic wel als er 300 posts in zitten... okee?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:13 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat slapen.
Daar hadden Gert en Hermien misschien geen tijd voorquote:
En dit is nog van voordat Gertquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Juist. Ik sla het niet op dat soort info![]()
Maar ik vond het geen fijn programma![]()
Welterusten Bluezzquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:13 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat slapen.
Henk heeft hier een punt!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daar hadden Gert en Hermien misschien geen tijd voor![]()
![]()
Is goed, truste en vergeet mijn envelopje niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:13 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |