Mam, Rutger van Gefelicitaart.nlquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Kinders hoe heet de taartenbakker?
ik mis denk ik ietsquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij was zeker ook bonen aan het sorteren toen ze dat bij bb deden?
Dank je!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de eerste dubbelzinnige opmerking. Gefeliciteerd!
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... het was behoorlijk koud in die ijskast..... wil iemand me warmknuffelen? Pareltje of Snappie?quote:
en qua kilo's??......quote:
Ja dat was ze, en ook over die Teddy beer tochquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sandy.
http://lirama.net/song/57120
Jou altijd hequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... het was behoorlijk koud in die ijskast..... wil iemand me warmknuffelen? Pareltje of Snappie?
Je bent nu toch ook een appeltaart aan het bakken? Of begreep ik je verkeerd?quote:
* Bluezz gooit FB in de jaccuzi en komt er met een bommetje bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... het was behoorlijk koud in die ijskast..... wil iemand me warmknuffelen? Pareltje of Snappie?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Denk eerder voor Dizzy, die vond het een lekker ding![]()
mmmmmmmmmmmmmm dat doet een mens goed... dank je welquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jou altijd he![]()
![]()
* Snaptnix geeft FB een hele dikke en warme knuffel
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:48 schreef Sjet het volgende:
Lieverds![]()
![]()
Iemand net nog de 'docu' over Gert en Hermien gezien op Ned 1?
Whahahaha je bent lekker vriendelijk vanavondquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz gooit FB in de jaccuzi en komt er met een bommetje bij
[afbeelding]
Ik heb je raad opgevolgd.quote:
Nee, die heeft mijn vrouw gebakkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bent nu toch ook een appeltaart aan het bakken? Of begreep ik je verkeerd?![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb je raad opgevolgd.
Eerst ging ik naar de AA. Daar zeiden ze: Wij behandelen hier alleen serieuze gevallen, ja! Toedeledoki! Toen was ik een beetje down.
Daarna ging ik naar de Weight Watchers. Er zat een vrouw van 120 kilo naast me. Ze zei: Wát, zestig kilo? En who the HELL is Coos? Wegwezen!!!!! Toen was ik gedeprimeerd.
Ik liep een kerk binnen. De pastoor lachte me uit. Hij zei: Kom nog maar eens terug als je in God gelooft!!!! Toen was ik suïdicidaal.
Ik reed naar het Amsterdamse Bos. Ik wilde mezelf aan een boom ophangen, maar ik kon geen touw vinden.
Dus van armoe ben ik weer op Fok beland![]()
Hahaha blijft in de familiequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, die heeft mijn vrouw gebakken
[..]
Eerst ging ik naar de AA. Daar zeiden ze: Wij behandelen hier alleen serieuze gevallen, ja! Toedeledoki! Toen was ik een beetje down.
Daarna ging ik naar de Weight Watchers. Er zat een vrouw van 120 kilo naast me. Ze zei: Wát, zestig kilo? En who the HELL is Coos? Wegwezen!!!!! Toen was ik gedeprimeerd.
Ik liep een kerk binnen. De pastoor lachte me uit. Hij zei: Kom nog maar eens terug als je in God gelooft!!!! Toen was ik suïdicidaal.
Ik reed naar het Amsterdamse Bos. Ik wilde mezelf aan een boom ophangen, maar ik kon geen touw vinden.
Gaf geen totaal beeld, dus voor mijn gevoel niet helemaal eerlijk tegenover Gert.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
JepIk weet niet wat ik er van moet denken, jij??
Nee, want dan valt ie uit het blikquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Maar voor mijn kookboek nog ff..... Bakken ze die taarten nou op zijn kop?![]()
mmmmmmmmmmmmm ik wordt hier wel weer verwend zeg. Dikke knuffel terug voor Pareltjequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
Pareltje trekt Bue uit de koelkast en geeft een hele dikke knuffelllllll![]()
![]()
![]()
Kijk dat ontbrak nog aan mijn kookboekjequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, want dan valt ie uit het blik
Dit zijn dichte taarten
[..]
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
JepIk weet niet wat ik er van moet denken, jij??
Daarom blijft de onderkant ook wit/bleek, kan niet genoeg warmte bij komenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, want dan valt ie uit het blik
Dit zijn dichte taarten
Beetje overgangsbuien, vraag maar ff aan Fioolquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha je bent lekker vriendelijk vanavondEerst de sleutels... toen de cel op slot ineens en nu met een bommetje erbij in de jacuzzi
Zo dacht ik er ook over Henk J.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gaf geen totaal beeld, dus voor mijn gevoel niet helemaal eerlijk tegenover Gert.
Die kwam helemaal niet aan het woord.
Toevoegen van BBH uitspraken kan niet, want hij heeft het nergens over gehad (heel goed)
Smerige uitzending dus, of je laat iedereen aan het woord of niemand .![]()
Jij hebt geen air miles nodig dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beetje overgangsbuien, vraag maar ff aan Fiool
Jajajajajajaaaaaa ikke!!! Liefhebber... hierzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
Voor de liefhebbers![]()
[afbeelding]
Soms ben je best grappig.quote:
Slaap lekker Angel... droom fijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nu niet meer, want ik ga![]()
![]()
Trusten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |