abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 februari 2006 @ 00:27:43 #187
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34724342
laat maar
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2006 @ 00:30:39 #188
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_34724381
Ja, nu ben ik nieuwsgierig...
Sheridana +1
pi_34724660
HOUSE OF WHIPCORD

PHOTOGRAPHER'S MODELS

Interessante wipflick die zich nogal distantieert van de gebruikelijke en wel om onderstaande redenen:
quote:
One of Britsploitation master Pete Walker's most infamous films, House of Whipcord is a highly disturbing project that may be too unpleasant for casual viewers to enjoy. The plot finds enigmatic writer Mark E. Desade (Robert Tayman) taking a beautiful, slightly dim French model in funky platform shoes (Penny Irving) home to meet Mum. She discovers too late that Mum is the deranged, moralistic Mrs. Wakehurst (Barbara Markham), and that the family mansion is really an unauthorized private prison for girls that Mum considers wicked sluts. What follows isn't as explicit as you might expect, but the proceedings are so horrifyingly cruel and oppressively bleak that it's often hard to watch.

The acting is top-notch all around, especially Sheila Keith as a whip-wielding barbarian guard. Pete Walker slowly wrings every bit of clammy tension out of the unsavory story. For instance, despite an attractive cast, interesting fashions, and potentially gorgeous locales, everything is presented in a damp grayish tone that makes you want to put on a sweater. He keeps things very unpredictable; when you least expect it, you're hit by an oh-my-God twist that leaves the situation even more hopeless. The pace is slow, there's some unobtrusively clever editing to be found, and the color looks appropriately filthy. This babes-behind-bars horror amalgam really is powerful, but don't make Anne-Marie's mistake: Know where you're heading before you set out.
Nogal compromisloos wat de films sterkste punt is

Trailer

pi_34724824
gisteravond:

Dodgeball

Hij viel me 100% mee, leuk om ook weer wat oude bekende uit Office Space te zien.
Film heeft een lekker tempo, leuke scenes, is grof en lekker lomp.
Verhaal is zelf wel wat voorspelbaar, maar dat gaat niet ten koste van de film zelf vind ik.
Verder nog leuke gastrolletjes van David Hasselhoff, Armstrong en Chuck Norris

Gisteren nog naar Amadeus gekeken, het late tijdstip viel niet mee. Op sommige momenten dwaalde ik toch wat af
Maar na wat ik gezien heb is het een goede film, geef hem graag nog een keer een herkansing

vanmiddag komt Strangers on a Train nog op BBC2, die maar eens kijken
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:18:30 #191
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_34725305
The Magnificent Ambersons

het handelt over de aftakeling van een rijke familie Amberson. enerzijds doordat ze niet met hun tijd mee gaan, itt. de familie Morgan. anderzijds doordat de jongste telg van de familie, de verwende George gewoon niks wil uitvoeren, maar alleen een beroemdheid in het stadje wil zijn.
de film wordt duidelijk gedragen door JC en AB. dat de film door de studio volgens OW tijdens zijn afwezigheid kapot-geedit is, zal het wel tot een lauwe thee hebben gemaakt.

zaterdag 4 februari 2006 @ 13:00:09 #192
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34726671
Hooligans

Elijah Wood was best goed! Het idee van voetbal is belangrijk wordt in een aantal scenes heel mooi naar voren gebracht. Verhaal misschien ietwat simpel, maar het ging mij om de weergave van zo'n firm. Best aardig gelukt En het knokken was ook wel lachen, je gaat er bijna zin in krijgen
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:50:10 #193
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_34728251
Me and You and Everyone We Know
Grappig, origineel en fris, doorspekt met schaamteloos wringende awkward scene\\\'s. Iedereen in de film heeft wel een of andere bizarre kronkel. Een meisje van tien dat haar volledige uitzet bij elkaar spaart van haar zakgeld, twee meisjes van vijftien die een toevallige voorbijganger laat testen wie het beste fellatio uitvoert, een kleuter die een schunnige internetdate regelt, dat soort dingen.

Masjävlar, in Nederland gedistribueerd onder de naam Dalecarlians
Wel aardig Zweeds drama over een vrouw uit een klein dorpje die is verhuisd naar de Grote Stad en voor een verjaardag weer terugkeert. Het ligt er allemaal wel wat dik bovenop en neigt wat naar geforceerd sentimenteel. Toch niet onaardig om te zien.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:40:55 #194
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34729700
On the town

Zo worden ze toch echt niet meer gemaakt. En wat is Betty Garrett een cool wijf. Maar vooral:

. .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:57:18 #195
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34730135
Eergisteren in de sneak:

Chaos
Coole actie film met Jason Statham, Ryan Phillipe en Wesley Snipes in de hoofdrollen. Lekker veel actie, redelijk acteerwerk dat voldoet in een film als deze. Het verhaal is best ok maar gaat tegen het einde aan iets te snel waardoor het een beetje chaotisch ( ) overkomt. Maar achteraf klopt t wel allemaal en is deze film erg geschikt voor een avondje hersenloos vermaak

IMDB Cijfer: 6,9/10
Mijn Cijfer: 7,0/10

En gisteren op tv:
Beverly Hills Cop
Al zo vaak gezien en hij blijft nog steeds erg grappig. Standaard verhaal met Eddie Murphy in topvorm waarbij hij goed wordt ondersteund door de bijrollen.
Blijft cool

IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:14:03 #196
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_34731927
Artemisia

biopic over het begin van de "carriere" van een van de beroemdste vrouwelijke schilders uit de 17e eeuw. vooral de manier waarop ze valt voor de collega van haar vader, tassi, wordt uitvoerig en mooi in beeld gebracht.

aardige film, die echter geen moment echt heel leuk wordt. het blijft vooral een kabbelend geheel, zelfs in de heftigere scenes.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:22:27 #197
67089 Gillingham
The horror...
pi_34732141
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef Sokolsky het volgende:

[..]

En waar staat Idi i Smotri dan? Of was dat al in februari?
Check! Scherp.

Eerste film van februari, zo belooft deze maand nog wat.
What's it going to be then, eh?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:46:34 #198
67089 Gillingham
The horror...
pi_34732740
Raging Bull DVD, 8/10
Dat werd eens hoog tijd. Ik ben dan wel niet zo'n groot fanaat van de combinatie Scorsese/De Niro als menig ander filmfan, maar ik was erg benieuwd naar deze film die misschien wel als het sterkste resultaat van het duo wordt beschouwd. Gedeeltelijk werd mijn verwachting wat betreft deze film bevestigd. Ik houd niet bepaald van sportfilms, maar deze film is dan ook niet zozeer een sportfilm als wel een biografie over een sporter. Wat was La Motta eigenlijk ook een klootzak zeg. Het meest positief verrast was ik over de acteerprestatie van Robert de Niro, knap hoor. Het uiterlijk van het karakter van de man in zijn topjaren ten opzichte van zijn bierbuikjaren is als dag en nacht. De film is goed en degelijk, maar spreekt me niet genoeg aan om een echte topfilm te zijn.

Patton DVD 9/10
Het grote voordeel van het feit dat ik aardig wat klassiekers en andere goede films nog niet gezien heb is dat ik ze nog niet gezien heb. Wat zou ik graag een Apocalypse Now, Requiem for a Dream of The Matrix nog eens voor de eerste keer willen zien. Een belangrijke eigenschap van een topfilm is echter dat de film herkijkbaar is, dat onderscheidt de goede films van de topfilms. Ik ben er nog niet helemaal over uit of Patton een echte topfilm is, maar naar mijn idee is ie aardig herkijkbaar. Ook in deze film staat de verbuffende acteerprestatie centraal. Wat een man, die Patton, eigenlijk ook wel een klootzak. Maar juist klootzakken kunnen zo fascinerend zijn in een film.
What's it going to be then, eh?
pi_34733475
Roma, Citta Aperta
van Roberto Roselini uit 1945. Neorealistische klassieker met slechts een professionele actrice. Behalve gewone Italianen hadden Duitse krijgsgevangen ook rollen in de film!
De versie die ik zag kan wel een opknapbeurt gebruiken, go Isabella.
Bovendien waren de gele ondertitels regelmatig niet te lezen en vaak ook nog te snel.
Ondanks dat wel boeiend, dit verzetsverhaal in een gehavend Rome. Het loopt slecht af.

Munich
Ik ben redelijk onder de indruk: Spielberg ineens niet helemaal zwart-wit en zelfs wat controversieel? En ook nog eens een behoorlijk spannende, en natuurlijk fantastisch gemaakte (het blijft Spielberg) film. Wat wil een mens nog meer? Nou ik weet wel wat: die belachelijke scčne op het einde waar de fatale afloop van de gijzeling afgewisseld wordt met een seksscčne van de hoofdpersoon (met gekwelde blik) had wel weg gemogen.

Flightplan
Na een tijdje naar de wel heel erg gekweld spelende Jodie Foster in het begin van de film gekeken te hebben kreeg ik zelf spierpijn in mijn nek en schouders. Nou was haar man net dood, maar je kunt het ook te duidelijk maken.
Wat is dat toch met haar, ik vind Jodie best sympathiek, en in deze film is ze ook nog eens best stoer, alleen weet ik zo weinig films waar ik haar graag in zie, zeker de laatste tijd. Ze werkt ook niet zoveel trouwens, zal het ook wel door komen.
De film is trouwens onzin: in het begin nog even spannend met zijn 'Gaslight-motief' (noem het maar even zo) maar als nog niet halverwege het geheim onthuld wordt zakt het helemaal in en wordt alleen maar belachelijk.

Full Metal Jacket
Maar weer eens helemaal bekeken. Mickey Mouse is nog steeds de enige winnaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoSigar op 04-02-2006 18:49:37 ]
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:57:52 #200
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_34734505
Deze week (maandag tot vrijdag):

A Fei jung juen
Kar Wai Wong-vehikel dat wat afwisselt tussen de pluspuntjes van de regisseur (betoverend mooi) en zijn minpuntjes (fucking saai). Gelukkig meer van dat eerste, maar een enorme fan van WKW zal ik toch nooit worden.

Another Thin Man
Deel 3 uit de Thin Man reeks en iets minder dan de vorige 2, nog steeds leuk, maar de chemistry en grapjes tussen Nick en Nora bevinden zich meer op de achtergrond en het gaat soms vooral over het moord-mysterie, terwijl dat nooit het sterke punt is van deze films. Maar nog steeds fijn.

Qian li zou dan qi
Enerzijds vond ik hem (in tegenstelling tot Gorro en Sokolsky) niet de beste Yimou Zhang, eigenlijk een vrij doorsnee YZ-film, ik kan er wel een stuk of 3/4 noemen die ik beter vond. Anderzijds is doorsnee bij deze regisseur nog steeds schitterend en is het gewoon een topfilm. Doorsnee Yimou Zhang dus .

A Night of the Opera
Tof, leuk, grappig. Ik ben altijd een fan geweest van de oneliners van Groucho en de choreografietjes van Harpo zijn ook hip. Jammer genoeg hebben ze niet echt veel meer dan dat te bieden en wordt het na een tijdje wel eentonig.

Last Train from Gun Hill
De Indiaanse vrouw van een sheriff (Kirk Douglas) wordt vermoord. Deze laatste vindt dit niet fijn en gaat op zoek naar de moordenaars, de vader van één van hen blijkt een oude vriend te zijn (Anthony Quinn) en die wil zijn zoon niet meteen aan een strop zien hangen -> confrontatie. Douglas en Quinn zijn goed (vooral Quinn) en Sturges weet hoe hij een western moet regisseren.

Shadow of the Thin Man
Bij deel 4 gaat het terug vooral over de sarcastische grapjes tussen de 2 hoofdrolspelers. Ondertussen hebben ze een zoontje die ook zijn best doet. Het whodunnit-gedeelte is weer een beetje onnozel, maar Powell is gewoon en Myrna is . De hond is wat minder deze keer.

Paran daemun
Een film van Ki-Duk Kim met vreemde personages die weinig zeggen, met relaties die nergens en overal tot leiden en uiteraard met een jong meisje dat zich prostitueert. Bespeur ik een obsessie ?
De film is zoals alle Ki-Duks (of al Kims) weer buitengewoon gewoon .

The Animal
Ha ha ha. Rob Schneider likt aan zijn eigen kruis. Hi hi hi. Rob Schneider randt een brievenbus aan. Ho ho ho. Rob Schneider eet een worm op.

Hilarisch.

Alles doet pijn van het lachen.

Ik lig krom.

Stop ermee.

Echt.

Stop.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:01:18 #201
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_34734585
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:Shadow of the Thin Man
Bij deel 4 gaat het terug vooral over de sarcastische grapjes tussen de 2 hoofdrolspelers. Ondertussen hebben ze een zoontje die ook zijn best doet. Het whodunnit-gedeelte is weer een beetje onnozel, maar Powell is gewoon en Myrna is . De hond is wat minder deze keer.
sorry :')
pi_34737277
Siworae (Il Mare)

Prachtige film over een liefdes verhaal tussen een man en een vrouw die beide in een ander jaar leven... mooie setting en leuke details

Strangers on a Train

Meesterlijke film van hitchcock, prachtig plot, mooie scenes, setting, geweldig acteerwerk en spanning tot het eind.

pi_34739997
MORTUARY

De nieuwe van Tobe Hooper is de eerste helft geweldig met een heerlijk originele killer (denk CABIN FEVER) met enkele heerlijk onsmakelijke scenes. Halverwege zakt de film in tot een gedrocht van een stuk celluloid, wat erg jammer is, want Hooper kán het wel.

Ennuh... Over het Sarlacc monster wil ik het niet eens hebben...

zaterdag 4 februari 2006 @ 22:53:15 #204
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34744272
Sulanga Enu Pinisa (The Forsaken Land)(2005)
Mijn mini-dosis IFFR van dit jaar.
De film zit vol met mooie lange shots. Maar het complete gebrek aan verhaal, of enig ander vorm van inhoud zorgde ervoor dat de film me helemaal niks deed. En soms bijna in slaap viel.
cijfer: 5.5

Neoneun nae unmyeong (You Are My Sunshine)(2005)
Koreaanse romantische film over een boer en een hoer die opelkaar verliefd worden. Deze film doet wat een romantische film moet doen voor mij. Het zorgt ervoor dat ik lekker wegzwijmel, loop te juichen als ze elkaar krijgen en een traantje wegpink bij de onvermijdelijke dalletjes.
cijfer: 7.5

Pursued (1947)
Film noir Western, die vol zit met van die lekkere ouderwetse drama en romantiek. En er wordt ook nog een heel klein beetje in geschoten.
cijfer: 8
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:12:49 #205
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_34745231
GRIZZLY

PAWS/KILLER GRIZZLY/CLAWS

Klassieke badmovie, en terecht. Simpele en met veel bravoure geschoten JAWS rip

Leuk, maar alleen voor de liefhebber

pi_34747724
Gisteren Amadeus.

Nu Running Man kijkend.

"Here is Sub Zero. Now just plain zero".
  zondag 5 februari 2006 @ 00:56:30 #208
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_34748373
Tijdens de downtime:

Munich (Steven Spielberg, 2005)
Goede thriller van Steven Spielberg. Er wordt een goed beeld geschetst van de zinloze viscieuze cirkel van terroristisch geweld waarin de wereld door geteisterd wordt sinds de Olympische Spelen van 1972. Die wordt gedaan met gevoel voor realiteit, hoewel niet alles historisch correct is. De film is misschien net iets te afstandelijk om echt indruk te makken. De scene op het einde waar beelden van de gijzeling afgewisseld worden met beel van Eric Bana en z\'n vrouw die sex hebben vond ik een misser, maar voor de rest een sterke film. ****

Where the Truth Lies (Atom Egoyan, 2005)
Vanaf het begin wist deze stijlvolle film-noir-achtige whodunnit mijn aandacht te grijpen om die vervolgens nooit meer los te laten. De film ziet er fantastisch uit. Zowel de recreatie van de jaren \'50 als de jaren \'70 zijn erg overtuigend. Op vernuftige wijze wordt de waarheid beetje bij beetje onthult. Kevin Bacon en Colin Firth zetten goede rollen neer en wat ziet Alison Lohman er prachtig uit in deze film. ****½

Saat po long (SPL) (Wilson Yip, 2005)
Best aardige Hongkong actiefilm. Het verhaal is niet bijzonder, maar goed genoeg om als kapstok te dienen voor een aantal leuke actiescenes. De film is ook best mooi in beeld gebracht. ***

(#743) Edipo re (Oedipus Rex) (Pier Paolo Pasolini, 1967)
Goede adaptatie van de beroemde Griekse tragedie van Sophocles. De acteerprestaties zijn in het begin niet heel indrukwekkend, maar naarmate de film vordert maken ze toch steeds meer indruk. Pasolini laat veel dialogen weg uit het originele verhaal en houdt alleen de sterk plotstructuur over. Dat werkt heel goed. Het nut van de hedendaagse scenes in het begin en het eind ontging mij een beetje. ****

Rize (David LaChapelle, 2005)
Best leuke documentaire over een nieuwe hip-hop dansstijl in de Los Angeles. Dat levert een aantal mooie dansscenes op, zoals die op het strand of wanneer de dans vergeleken wordt met oude Afrikaanse tradities. Het is mooi te zien dat mensen behalve de gang-wereld daar ook een positieve uitlaatklep hebben. Jammer dat LaChapelle het ontwerp met behulp van de rellen en Martin Luther King meer inhoud probeert te geven dan het eigenlijk heeft. ***

(#548) Bakushû (Early Summer) (Yasujiro Ozu, 1951)
Wederom een sterke film van Yasujiro Ozu. Setsuko Hara is weer subliem in de hoofdrol als de dochter die moeite heeft een geschikte huwelijkspartner te vinden. Het is een thema wat vaker terug zien in de films van Ozu en hier wordt het erg mooi uitgewerkt. In tegenstelling tot z\'n latere werk zitten hier nog wel wat camerabewegingen in, waarvan het laatste op het strand een erg mooie scene op levert. Ook leuk zijn de twee kleine jongetjes, die voor wat humor zorgen in de film. ****½

Bubble (Steven Soderbergh, 2005)
Best aardige film, maar het verhaal is wel erg eenvoudig. Daarbij is het ook nog eens nauwelijks uitgewerkt. Toch zitten er een aantal best leuke scenes in en de natuurlijke, realistische sfeer is ook bewonderingswaardig. ***
  zondag 5 februari 2006 @ 02:40:46 #209
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_34750394
Walk the line met Reese Witherspoon, Leuke film over Johnny Cash (alleen na de pauze duurt het wel lang!!!!)

[ Bericht 35% gewijzigd door Raat op 05-02-2006 19:23:57 ]
pi_34750433
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:56 schreef Gorro het volgende:
Tijdens de downtime:

[b
(#548) Bakushû (Early Summer) (Yasujiro Ozu, 1951)
Wederom een sterke film van Yasujiro Ozu. Setsuko Hara is weer subliem in de hoofdrol als de dochter die moeite heeft een geschikte huwelijkspartner te vinden. Het is een thema wat vaker terug zien in de films van Ozu en hier wordt het erg mooi uitgewerkt. In tegenstelling tot z\\\'n latere werk zitten hier nog wel wat camerabewegingen in, waarvan het laatste op het strand een erg mooie scene op levert. Ook leuk zijn de twee kleine jongetjes, die voor wat humor zorgen in de film. ****½
Ach, dat is aardig.Die heb ik hier sinds kort liggen, maar ik heb hem nog niet gezien. Ook was ik wel benieuwd naar een bespreking ervan zonder dat ik echt moeite had gedaan om er naar op zoek te gaan. Bij deze dus .
Helpt waar hij kan!
  zondag 5 februari 2006 @ 10:48:26 #211
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_34752660
Al die films van Ozu met Spring, Autumn of Summer in de titel zijn onderling zo inwisselbaar dat ik ondertussen niet meer weet welke waar over ging. Al zijn ze dus zo inwisselbaar dat het niet veel uitmaakt .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:00:24 #212
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_34752802
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al die films van Ozu met Spring, Autumn of Summer in de titel zijn onderling zo inwisselbaar dat ik ondertussen niet meer weet welke waar over ging. Al zijn ze dus zo inwisselbaar dat het niet veel uitmaakt .
Dat klopt wel. In bijna al die films heeft Setsuko Hara's karakter zelfs dezelfde naam, Noriko. Toch vind ik wel kleine verschillen zitten in de kwaliteit, hoewel ze allemaal die ik tot nu toe gezien heb goed zijn. Zo vond ik bijvoorbeeld Banshun iets beter omdat daar een groter dilemma is rond het wel of niet trouwen (moet ik m'n oude vader alleen en eenzaam achter laten voor mijn eigen geluk?).
pi_34753311
Walk the line - een top biopic, absoluut oscar waardig

The Descent - een zeer vermakelijke horror film..... snapte alleen de allerlaatste scene niet helemaal, maar dat kan aan mij liggen
  zondag 5 februari 2006 @ 11:45:21 #214
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_34753611
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:00 schreef Gorro het volgende:

[..]

Dat klopt wel. In bijna al die films heeft Setsuko Hara\'s karakter zelfs dezelfde naam, Noriko. Toch vind ik wel kleine verschillen zitten in de kwaliteit, hoewel ze allemaal die ik tot nu toe gezien heb goed zijn. Zo vond ik bijvoorbeeld Banshun iets beter omdat daar een groter dilemma is rond het wel of niet trouwen (moet ik m\'n oude vader alleen en eenzaam achter laten voor mijn eigen geluk?).
ik vond banshun juist minder omdat de vertelling een stuk trager is en de omgeving van noriko minder tot zijn recht komt. ook lijkt t er daar toch ook op dat ze gedumpt wordt door haar liefhebbende vader.
in bakushu komt de wederzijdse genegenheid veel meer tot zijn recht en zijn de verhoudingen tussen noriko en vriendinnen bv. veel mooier en duidelijker uitgewerkt.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:54:02 #215
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_34753835
2. Four Brothers (2005 – John Singleton) eerste keer:- Ging wel, Andre Benjamin/3000 was verrassend leuk. Mark Wahlberg mag de kogel krijgen. Voorderest heb ik me wel vermaakt. 6.5.

Nummertjes erbij gezet voor DH.

[ Bericht 29% gewijzigd door RuneRose op 05-02-2006 12:01:44 ]
  zondag 5 februari 2006 @ 11:57:40 #216
23107 dolle_hond
topicverkoper
  zondag 5 februari 2006 @ 12:01:06 #217
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_34754009
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
je mist je tellertje RR
Ik zal 'm er even voor je inzetten. Het is nummer twee, het is rustig tot nu toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')