Dat weet ik dan wel weer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus die van Trijntje was ook een cover!
Dat wist ik niet eens!
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef WithMe het volgende:
Alleen voor Engelse versies van XP zeker?
OK, ach ik ga hem nog niet proberen, ben tevreden met m'n huidige. Geen zin om onnodige risico's te lopen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja. Tenminste IE is engels, je XP hoeft niet Engels te zijn.
Loop je een beetje achter?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Weg met Mares !
Zeg jongen, ga jij eens in de zandbak spelenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Weg met Mares !
Je kan met die nieuwe versie toch niet meer?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Het is gewoon een nieuw versie, ik bedoel, je gebruikt toch ook niet nog steeds Windows 3.1 omdat ie zo goed draaide?
Natuurlijk welquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kan met die nieuwe versie toch niet meer?
Nee, da's waar. Eigenlijk ben ik gewoon te lui.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Het is gewoon een nieuw versie, ik bedoel, je gebruikt toch ook niet nog steeds Windows 3.1 omdat ie zo goed draaide?
Voor jouquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg jongen, ga jij eens in de zandbak spelen.
Firefox.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Svensational het volgende:
Voor deIE
-gebruikers: [Centraal] Internet Explorer 7 bèta 2
Ach, die T_L_K probeert alleen maar zijn postsaantal op te krikken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg jongen, ga jij eens in de zandbak spelen.
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ach, die T_L_K probeert alleen maar zijn postsaantal op te krikken.
Kijk maar.
It'll all changequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef sbientje het volgende:
wat een saaie rotdag zeg!
je hebt mail op het adres wat in je profiel staatquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
je hebt mail op het adres wat in je profiel staat
Naja dit is ook wel erg kool!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
! *naar inbox rent* Mên, jij weet wel mensen nieuwsgierig te maken
.
OMG ik schreeuwde het echt uit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja dit is ook wel erg kool!
quote:
De halve finale met een aantal FOKkersquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus, naar welke show gaan jullie? Finale? Het idols concert?
Dat is inderdaad wel tof jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De halve finale met een aantal FOKkers![]()
Die is toch niet op 26-2 of 4-3 he?!?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom kun je niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is toch niet op 26-2 of 4-3 he?!?.
Anyway, ik mail.
4-3 is duidelijk een kutdatum.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is toch niet op 26-2 of 4-3 he?!?.
Anyway, ik mail.
Uhuh, ik had eerst op de 11e ook nog wat (vrij onbelangrijks), maar dat heb ik afgezegdquote:
Ik wil die ontmoeting met jou ook niet mislopen natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je zorgt maar dat je kan![]()
Je bent toch wel een prominente IDO'er!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil die ontmoeting met jou ook niet mislopen natuurlijk.
Wel tof, zoveel kaartjes voor FOK!.
Mark heeft ze beschikbaar gesteld voor de FOKkers.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:33 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe kom je aan al die kaarten dan?
Ow leukquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark heeft ze beschikbaar gesteld voor de FOKkers.
Ik heb er geen, dus das al minus 1quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben Mark erg dankbaar dat ie zo tof was...
En gaan we straks met 15 laptops in studio 22 zitten?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is in overleg met Mark samengesteld..en gebaseerd op de top15 posters maar niet helemaal overgenomen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef superhero87 het volgende:
Mag ik je ff vragen hoe je die lijst hebt samengesteld?![]()
ben ik even blij, ik sta 17equote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is in overleg met Mark samengesteld..en gebaseerd op de top15 posters maar niet helemaal overgenomen.
nee hoor, goeie vraagquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh en is er ook een kans dat we backstage mogen, of ben ik nu heel brutaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |