Huh? Is er dan een discussie geweest over zeiltrim?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef Sandworm het volgende:
Haha, ik was al benieuwd naar wanneer de discussie over zeiltrim zou gaan komen. Hebben we toch mooi drie in-port races en twee legs weten te vermijden omzeilen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef Landrot het volgende:
[..]
Huh? Is er dan een discussie geweest over zeiltrim?![]()
Iedereen was het toch met elkaar eens?
Gut...quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:05 schreef Sandworm het volgende:
Shit, weer geen discussie. Ze varen er gewoon door heen, is ook meer een soort pitstop van 48 uur.
[afbeelding]
ja das zaterdagnachtquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:25 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Gut...
Ik kan overigens dit keer niet de verslag van de start van de 3de etape opnemen. Ben dat weekend weg, en heb geen zin om mn pc aan te laten...
[afbeelding]
Dus gewoon zelf luisteren vanaf half 2(dat is zaterdagnacht neem ik aan?
ik ga het ook niet volgen hoor, of ik lig in me nest om de volgende dag veel winterspelen te kijken, of ik ben stront bezopenquote:
Okey, maar ik kan het gewoon niet luisteren... Grote kans dat ik nog op ben, maar ik zit in de middle of nowhere ergens op de heii... Zonder internetverbidning...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ga het ook niet volgen hoor, of ik lig in me nest om de volgende dag veel winterspelen te kijken, of ik ben stront bezopen![]()
denk het 1e
Ok, doe ik de tweede optie....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ga het ook niet volgen hoor, of ik lig in me nest om de volgende dag veel winterspelen te kijken, of ik ben stront bezopen![]()
denk het 1e
Ik ook. De eerste optie is onmogelijk.quote:
Dat is idd wel vrij belachelijk jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik ook. De eerste optie is onmogelijk.
Iemand al een leuk discussiepuntje gevonden?
Brnuel zal wanneer ze enkele leg overslaan de entreegeld nogmaals moeten betalen, en de behaalde punten inlveren. Vreemd, vaar je minder, betaal je het dubbele....![]()
Ze mogen dus geen hulp van buitenaf ontvangen in Wellington. Het is dus een echte pitstop.quote:It is important that everything onboard the boats is in full working order because in New Zealand the crews are not allowed to receive any outside help to perform repairs on the boat. Not even food or tools may be brought onboard.
dus gewoon ff boodschappen doen en maar wachten tot ze weer weg mogenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:30 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Ze mogen dus geen hulp van buitenaf ontvangen in Wellington. Het is dus een echte pitstop.
ehh, tijdens ene formule 1 pitstop is er toch wel hulp van buitenaf toegevstaan? Of moet de coureur alles zelf ombouwenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:30 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Ze mogen dus geen hulp van buitenaf ontvangen in Wellington. Het is dus een echte pitstop.
en slapenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:35 schreef WEST het volgende:
[..]
dus gewoon ff boodschappen doen en maar wachten tot ze weer weg mogen![]()
Dat mag dus volgens mij ook niet. Iedere overtreding wordt bestraft met een penalty tijd van 2 uur, op te tellen bij aankomstquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:35 schreef WEST het volgende:
[..]
dus gewoon ff boodschappen doen en maar wachten tot ze weer weg mogen![]()
Ik zeg niet veel, maar wat ik zeg is onzin!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:41 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
ehh, tijdens ene formule 1 pitstop is er toch wel hulp van buitenaf toegevstaan? Of moet de coureur alles zelf ombouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |