KIJK UIT! Die site en bios zitten vol met spoilers!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef JaWi het volgende:
Die bio's zijn ook wel okay: http://www.fox.com/prisonbreak/bios/

dat dacht ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn moeder gelijk "Hey da's die kerel uit John Doe!"

Dat moest ik opzoeken op imdbquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn moeder gelijk "Hey da's die kerel uit John Doe!"

joan of arcadia?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat moest ik opzoeken op imdb![]()
Die advocate ken ik ook nog steeds ergens van, maar kan ik nergens vinden waarvanOf ze lijkt verdomd veel op iemand.
Nu ik het voor de tweede keer kijk, vind ik het weer spannend trouwens

Limewire?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef cultheld het volgende:
Ik ga echt geen week wachten. Eens kijken of er afleveringen op limewire staan.

Check je mailquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef cultheld het volgende:
Ik ga echt geen week wachten. Eens kijken of er afleveringen op limewire staan.

hij heeft de hele blauwdruk van die gevangenis over zn lichaam getatoeerd staan. In een soort code.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat de fuck was dat met die tattoo

Same here. best aardig, kan nog wel beter wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:35 schreef Thelonious het volgende:
Was wel aardig, volgende week maar weer kijken.

Sorry, maar dit soort voorkennisquotes zijn voor mij wel op het randje hoor. Wil je aub een klein beetje uitkijken wat je zegt. Ik sta ook niet te trappelen als Wilfred Genee voor PSV-Feyenoord zegt dat het competitieslot spannend gaat worden, maar dat hij nog niks over de uitslag zegt, snap je..quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is hem inderdaad. Ik vind het leuk om te zien hoe bv Michael en Fernando met elkaar omgaan als je weet hoe dat later zit

Wie is Fernando? Ik heb alle afleveringen al gezien maar ik ken die naam niet echt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is hem inderdaad. Ik vind het leuk om te zien hoe bv Michael en Fernando met elkaar omgaan als je weet hoe dat later zit

Het lijkt me logisch dat als je een cel deelt dat je dan een band ontwikkelt. Ik vind het grappig om te zien hoe die ontwikkeld, je gaat nu op bepaalde dingen letten. Daar geef ik toch niets mee weg?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sorry, maar dit soort voorkennisquotes zijn voor mij wel op het randje hoor. Wil je aub een klein beetje uitkijken wat je zegt. Ik sta ook niet te trappelen als Wilfred Genee voor PSV-Feyenoord zegt dat het competitieslot spannend gaat worden, maar dat hij nog niks over de uitslag zegt, snap je..

Fernando Sucre is zijn celgenoot. Zit toch echt al vanaf de eerste aflevering in het verhaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie is Fernando? Ik heb alle afleveringen al gezien maar ik ken die naam niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |