Doe nou gewoon een spoliertag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij zit verkeerd!
Prison Break (USA) #2: Are we gonna get outta here, fish?
Ik las dat er maar 22 afleveringen waren, seizoen 1 van 13 afleveringen en door het succes nog 9 afleveringen erbij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Er zit toch wel een einde aan die serie? Of is het net als Lost dat zich een paar seizoenen voortsleept?
Dat dacht iedereen, maar toen was er gewoon een break. Het was altijd al 22 afleveringen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik las dat er maar 22 afleveringen waren, seizoen 1 van 13 afleveringen en door het succes nog 9 afleveringen erbij.
Het eerste seizoen gaat a.s. maandag verder in Amerika en er is nog weinig uitgelekt over het eventuele einde of vervolg v/d serie volgend seizoen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Er zit toch wel een einde aan die serie? Of is het net als Lost dat zich een paar seizoenen voortsleept?
Owh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen, maar toen was er gewoon een break. Het was altijd al 22 afleveringen.
Wel gesloten einde though.
En natuurlijk moet je gaan kijken relschoppertje![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:43 schreef JaWi het volgende:
En na 13 minuten reclame.
Tot nu toe prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |