Chi Coltrane - Go like Elijahquote:Op zondag 29 januari 2006 13:18 schreef Just-Dennis het volgende:
Vast niemand die het weet maar het valt te proberen.
Bij stendersvroeg hebben ze een jingle en nu wil ik weten welk liedje ze daarvoor gebruikt hebben.
't jingletje gaat zo:
als 's morgensvroeg de wekker gaat
dan denk ik is het al zo laat
stendersvroeg op yorin fm
de radio
mijn radio
yorin fm
mijn radio
de radio
ooooooohoohohohoo
van de radio geniet ik zo
De jingle
Is dat misschien Allright van Red Carpet?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef steve2003 het volgende:
ik hoorde laatst een nummer op de radio, het leek van Simply Red, maar er zat een soort cairibsiche drums/drums achter... volgens mij was het ene remix van ene heel bekend nummer van hen...
weet iemand waar ik het over heb?
En nog steeds...quote:Op zondag 29 januari 2006 00:17 schreef Shizzle het volgende:
Ik zoek dit nummer. Het is al een aantal jaar oud maar ik kan niet meer op de titel komen.
Goodmen - Give It Up misschien?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef steve2003 het volgende:
ik hoorde laatst een nummer op de radio, het leek van Simply Red, maar er zat een soort cairibsiche drums/drums achter... volgens mij was het ene remix van ene heel bekend nummer van hen...
The Sweet - Ballroom blitzquote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef XiChico het volgende:
Ik zoek dat nummer wat gebruikt word bij de Vodafone reclame, dat die kerel zich verkleed als nerd en gaat schaken. (Aha)
Simply Red - Fairgroundquote:ik hoorde laatst een nummer op de radio, het leek van Simply Red, maar er zat een soort cairibsiche drums/drums achter... volgens mij was het ene remix van ene heel bekend nummer van hen...
klopt als een bus met kabouter erinquote:Op zondag 29 januari 2006 19:09 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Simply Red - Fairground
Volgens mij is er ook een soort van remix van, door The Sunclub, maar dat weet ik niet zeker.
Jah! Jah! Die zoek ik ook! En dan iets van "we are the champions" ofzo er tusseninquote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik zoek een liedje, heb hem gehoord op mijn eigen PC maar ben hem echt kwijt tussen die 10000 liedjes![]()
Het is een feest/stadionlied en gaat zo:
Olé Olééé, Olééé Olééé, en dan refrein ertussen
Erg onduidelijk, maar hoop dat iemand hem herkent
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef Muck het volgende:
Vorige week zaterdag zat ik in de auto onderweg naar huis, zo rond een uur of 4 geloof ik en toen was er een liedje op de radio (3fm?) wat ik erg mooi vond.
Toen verteld werd wie het was stond ik voor een stoplicht en liet de motor per ongeluk afslaan, dus ik heb even gemist hoe het heette en van wie het was
Nog wel gehoord dat ze jong was en binnenkort een cd uit ging brengen. Jong aanstormend nederlands talent had de dj het over.
Er zat iets in dat (volgens mij) zo ging:
One day I'll be standing there in my beautiful white wedding dress
...And you'll be saying yes (oid)
Ik weet het, érg weinig info..![]()
JA!!! vdat is hem idd, bedankt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:59 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Is het die vrij oude reclame?
zo ja, dan is het: Spin Doctors - Two Princes
in het engels is het toch "those were the days"quote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ik ben op zoek naar het Franstalige lied, waarvan de melodie gebruikt wordt voor liederen als "Ik heb toch zoiets geks, ik heb een plee-complex, ..." en variaties daarop.
Het originele Franstalige lied zou langzaamaan in tempo versnellen en er is ooit een dance remix van gemaakt, als ik mij niet vergis.
quote:THOSE WERE THE DAYS
(Gene Raskin)
Recorded by: Chet Atkins; Boston Pops Orch.; The Brandywine Singers;
Peter Breiner & His Symphonic Pop Orch.; Carol Burnett;
Max Bygraves; Jo Anne Castle; Enrique Chia; The Clancy Brothers;
Ray Conniff; Percy Faith; Arthur Fiedler; The 5th Dimension;
Pete Fountain; Connie Francis; Gene & Francesca; Dexter Gordon;
Ground Zero; Mary Hopkin; Engelbert Humperdinck; Wanda Jackson;
Sandra Kim; Dayna B. Kurtz; Vera Lynn; Tony Martin;
Melodian Pops Orch.; Glenn Miller; David Moss Dense Band;
Turk Murphy; Phyllis Newman; Jay Patten & the Swing Noir Orch.;
Sandie Shaw; Billy Ternent; Stanley Turrentine; Jerry Vale;
The Ventures; Roger Whittaker; John Williams; Roger Williams.
Dank dank!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in het engels is het toch "those were the days"
[..]![]()
edit: -aanvulling-
LE TEMPS DES FLEURS
(Those Were the Days)
(Gene Raskin / Eddy Marney)
Dalida (France)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |