is dat niet het nummer Things?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Mirel het volgende:
In het begin van het nummer Never Know Why van de CunninLynguists hoor je een stuk van een jazz- of soulnummer (denk ik), met iemand die zingt "thiiiiiiiiiings sure ain't what they used to be (what they used, to be".
Weet iemand welk nummer dit is?
En de zanger dan? Weet je die ook toevallig?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is dat niet het nummer Things?
Mij zegt het weinig, maar heb je zelf die winamp-tags ingevuld? Die geven namelijk DJ Sick Puppy als artiest en Sic als songtitel aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef Richard_Zutphen het volgende:
http://rapidshare.de/files/11829883/rapidshare.mp3.html
Club/house.
Iemand?
Echt niemand?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef Koenholio het volgende:
Kent iemand hier het nummer Kaiku van Moonsorrow (op de cd Verisäkeet)? En wie heeft hiervan de gitaartabs?
De Dijk - Een man weet niet wat hij mist.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef satecl het volgende:
1. een nummer met de tekst: een man weet niet wat ie mist, en als het er niet is weet ie wat hij most,,, ofzo
Ik weet welke je bedoelt, maar kan er zo ook niet op komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef logray het volgende:
Ok een moeilijke misschien
Kate Bush heeft een liedje Wuthering Heights. Hier is ongeveer 10 jaar geleden een hardcore remix van gemaakt. Ik kan alleen niet vinden door wie die gemaakt is
als iemand de artiest + eventuele titel weet dan hoor ik dat heel graag !
Laat maar zitten, Het is Your Sister van TQquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:48 schreef Bramvds het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar het nummer dat op de radio draait in het begin van het nummer TQ - Bye Bye Baby.
Wie o wie helpt mij uit de brand![]()
Ik dacht dat Dick Maas zelf de muziek voor Flodder had gemaakt, maar of dat ook op CD is verschenen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef satecl het volgende:
2. die gitaar/achtergrond muziek van de flodder films
??
via emule wel te downloaden inderdaad lastig aan te komenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dick Maas zelf de muziek voor Flodder had gemaakt, maar of dat ook op CD is verschenen?
DJ Isaac - Bad Dreams.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef logray het volgende:
Ok een moeilijke misschien
Kate Bush heeft een liedje Wuthering Heights. Hier is ongeveer 10 jaar geleden een hardcore remix van gemaakt. Ik kan alleen niet vinden door wie die gemaakt is
als iemand de artiest + eventuele titel weet dan hoor ik dat heel graag !
Berkery toch! Valt me een beetje van je tegen:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Dijk - Een man weet niet wat hij mist.
Als dat wel het geval zou zijn, dan zou je niet naar de soundtrack, maar naar de zgn score op zoek moeten gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dick Maas zelf de muziek voor Flodder had gemaakt, maar of dat ook op CD is verschenen?
Leonard Cohen is de originele uitvoerendequote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:52 schreef Etcetera het volgende:
ik ben op zoek naar de persoon die de originele versie heeft gezongen van een nummer. Het nummer zoals ik hem ken is de uitvoering van Joe Cocker. De volgende tekst wordt in het origineel echt voorgedragen:
"First we take manhattan, than we take Berlin"
volgens Google is Leonard Cohen de zanger ervan, maar Jennifer Warnes wordt ook genoemd. Wie is de 'originele' zanger van dit nummer?
alvast bedankt voor eventueel zoek en denkwerk
De versie van Jennifer Warnes is een cover van die van Leonard Cohen. Origineel is van Leonard Cohenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:52 schreef Etcetera het volgende:
ik ben op zoek naar de persoon die de originele versie heeft gezongen van een nummer. Het nummer zoals ik hem ken is de uitvoering van Joe Cocker. De volgende tekst wordt in het origineel echt voorgedragen:
"First we take manhattan, than we take Berlin"
volgens Google is Leonard Cohen de zanger ervan, maar Jennifer Warnes wordt ook genoemd. Wie is de 'originele' zanger van dit nummer?
alvast bedankt voor eventueel zoek en denkwerk
T.Rex - Bang a gongquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:30 schreef matthendriks het volgende:
Beste muziekliefhebbers,
Ik ben opzoek naar een nummer, (volgens mij al redelijk oud) met:
"Get it on, get it on, get in on.... enz.", in het refrein.
Kan iemand mij vertellen wie de artiest was, of nog beter: hoe het nummer heet!
Groeten,
Matthijs.
P.S Als het al een keer gevraagd was, sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |