quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef latislos het volgende:
ok, ik zoek nu ook is een nummertje.
Mijn vriendin en ik keken zojuist (het is nog bezig geloof ik) op Net 5 naar een of ander fashion programma, pashion for fashion. Daar was een of andere miep van Elle aan het vertellen over de nieuwe mode collectie blabla, op de achtergrond draaide ze volgens mij steeds een track van een of andere cd. Ik herkende een nummer. I just can't get enough...(origineel van Depeche Mode). Dit nummer klonk super relaxed, jazzy, beetje beat geloof ik. en best wel snel....een dame deed de vocals btw
iemand enig idee???
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef mark_03 het volgende:
Ik hoorde zojuist bij Passion for Fashion een erg hippe uitvoering van "I just can't get enough" van Depeche Mode. Iemand enig idee van wie deze versie is en hoe het heet?
dan bedoelde je wellicht Frank Cunnimonde Trio met Feelin Good. Dat is een hele tijd geleden voor een Brandbier reclame gebruikt. Dat was iig de uitvoering van de Frank Cunnimondo Trio. Het nummer is ook bekend van onder andere Muse (Origin of Symetry uit 2001) en Michael Bubble (It's Time uit 2005) en Nina Simone. De versie die jij bedoelt staat op het gelijknamige album uit 1997.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Jorikjet het volgende:
nee niet de muse cover! en die van nina simone is het ook niet... die wie ik zoek is meer up tempo, en werd ook al eens gebruikt voor een reclame. (schommel bovenop een flat gebouw ofzo)
terug vind postquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:54 schreef kleinechef het volgende:
stomme vraag maar ben dan ook nieuw hier...
WAT IS TVP?
Misschien is het deze:quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef latislos het volgende:
[..]
nope.
Het klonk veel 'nieuwer' en jazz/dance achtig...en precies het nummer van depeche mode...(qua tekst)
ik zal vandaag om 18:50 u even luisteren misschien kondigen ze hem wel afquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef C-quence het volgende:
Ik hoorde vandaag om 18:50 uur een erg mooi nummer op radio 538 wat me erg deed denken aan Keane. Weet iemand toevallig welke plaat het was? De zang leek van Keane, maar de loopjes van Coldplay. Ik ben erg dringend naar dit nummer op zoek. Bedankt alvast!
dat dit topic terug te vinden is in je "My Active Topic"-lijst.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef kleinechef het volgende:
en dat houd in?
ja....nu snap ik het....quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat dit topic terug te vinden is in je "My Active Topic"-lijst.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef C-quence het volgende:
Ik hoorde vandaag gisteren om 18:50 uur een erg mooi nummer op radio 538 wat me erg deed denken aan Keane. Weet iemand toevallig welke plaat het was? De zang leek van Keane, maar de loopjes van Coldplay. Ik ben erg dringend naar dit nummer op zoek. Bedankt alvast!
om het geheel niet teveel OFF-topic te houden nog 1 post hierover dan:quote:
quote:
danku danku danku!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef kleinechef het volgende:
[..]
dan bedoelde je wellicht Frank Cunnimonde Trio met Feelin Good. Dat is een hele tijd geleden voor een Brandbier reclame gebruikt. Dat was iig de uitvoering van de Frank Cunnimondo Trio. Het nummer is ook bekend van onder andere Muse (Origin of Symetry uit 2001) en Michael Bubble (It's Time uit 2005) en Nina Simone. De versie die jij bedoelt staat op het gelijknamige album uit 1997.
stuur je ff een mailtje naar: Ruud@radio538.nl wie weetquote:
http://www.imdb.com/title/tt0399295/soundtrackquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:46 schreef friemel het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer uit 1 van de eerste scenes uit Lord of War heet? Hij staat niet op de soundtrack, en het is 1 van die gezongen nummers (gewoon een popnummer) Op de soundtrack staat alleen klassiek achtige achtergrondmuziek....
Al gedaan, maar geen reactie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stuur je ff een mailtje naar: Ruud@radio538.nl wie weet
Nee, het had vrouwelijke vocalen ... beetje Treble-achtig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Misschien is het deze:
Depeche Mode - I Just Cant Get Enough (Tribal Remix White Label 2005). Alleen deze versie vind ik niet echt "jazzy", meer dance achtig.
oke bedankt...mijn excuses als ik teveel offtopic ben gegaan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
om het geheel niet teveel OFF-topic te houden nog 1 post hierover dan:
alle topics waarin je een post plaatst komen in je "My AT"-lijst (in die donker bruine balk helemaal bovenaan of onderaan je pagina), als je hierop kilkt hoef je niet alle topics te terug te kijken, maar zie je ze meteen onder elkaar staan !
Is wel handig...verder moet je maar in de FAQ's kijken in het General Chat/Mededelingen forum ofzo
TerugVindPost, eigenlijk mag dat niet dus dan moet je er maar iets bij lullenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef C-quence het volgende:
Wat is een tvp?
antwoord staat hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef C-quence het volgende:
Wat is een tvp?
Ja, maar niet in MyAtquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef Beathoven het volgende:
terugvindposts zijn niet nodig, het topic staat hier sticky dus je vindt 'm altijd terug.
Daar heb ik wat aan. Dan is het waarschijnlijk deze:quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, het had vrouwelijke vocalen ... beetje Treble-achtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |