Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
hoe heet dat liedje van zo'n oude band! is met dat hoge stemmetje.quote:Birds flying high
You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Reeds drifting on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me..
Je bedoelt Muse - Feeling goodquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hoe heet dat liedje van zo'n oude band! is met dat hoge stemmetje.volgens mij heet het nummer feeling good, maar de band?
Michael Buble dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Jorikjet het volgende:
nee niet de muse cover! en die van nina simone is het ook niet... die wie ik zoek is meer up tempo, en werd ook al eens gebruikt voor een reclame. (schommel bovenop een flat gebouw ofzo)
Michael Bublé misschien?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Jorikjet het volgende:
nee niet de muse cover! en die van nina simone is het ook niet... die wie ik zoek is meer up tempo, en werd ook al eens gebruikt voor een reclame. (schommel bovenop een flat gebouw ofzo)
Soulsearcher - Can't Get Enough misschien. Uitzending niet geziet btwquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef latislos het volgende:
ok, ik zoek nu ook is een nummertje.
Mijn vriendin en ik keken zojuist (het is nog bezig geloof ik) op Net 5 naar een of ander fashion programma, pashion for fashion. Daar was een of andere miep van Elle aan het vertellen over de nieuwe mode collectie blabla, op de achtergrond draaide ze volgens mij steeds een track van een of andere cd. Ik herkende een nummer. I just can't get enough...(origineel van Depeche Mode). Dit nummer klonk super relaxed, jazzy, beetje beat geloof ik. en best wel snel....een dame deed de vocals btw
iemand enig idee???
Frank Cunimondo Trioquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hoe heet dat liedje van zo'n oude band! is met dat hoge stemmetje.volgens mij heet het nummer feeling good, maar de band?
yep doe gezellig met je mee!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:28 schreef DaFan het volgende:
Tvp.
infadelsquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef mark_03 het volgende:
Ik hoorde zojuist bij Passion for Fashion een erg hippe uitvoering van "I just can't get enough" van Depeche Mode. Iemand enig idee van wie deze versie is en hoe het heet?
Gejat van Talpa toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek t liedje dat RTL4 gebruikt voor een reclame met al hun show's voor komend seizoen.. iemand?
Stevie Wonder misschien? Of een andere die er staatquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
geen idee, weet niet hoe hij heet héquote:
ik zie hier de naam dj sic puppy - sic staan ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:40 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Soort van house/club met zang.
http://rapidshare.de/files/11829883/rapidshare.mp3.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |