En dat houdt inquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Plato1980 het volgende:
Oriental
Dat weet ik ook niet meer precies.quote:
Dit is toch een S-woord post geen tvp?quote:
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
Is BttD vandaag trouwens al gesignaleerd?![]()
niets van aantrekkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef petitlapin2 het volgende:
wil iemand me de problematiek tussen plato en trancie nu eens uitleggen ?
wat loopt er mis ? we kennen trancie toch al langer dan vandaag ?
Vreemd. Bij een andere user zou je er niks achter zoeken, maar bij hem is het raar.quote:
Dat heb ik ook wel eens. En dan niet doorhebben dat het topic op de volgende pagina verdergaat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef Ynske het volgende:
owjah
ik zat lekker te f5en in dat andere topic
Mja, en ook zeker nadat 'gedoe'quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vreemd. Bij een andere user zou je er niks achter zoeken, maar bij hem is het raar.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meer precies.![]()
Voordat ik weg ga, of bezoek krijg eigenlijk, ben ik toch benieuwd wat een S-woord is?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef AirwiN het volgende:
Dit is toch een S-woord post geen tvp?
En tevens mijn tvp!![]()
Dat bedoel ik dus, dan ga je toch aan erge dingen denken.quote:
Het gaat over een user, d'r nick begint met een S en eindigt op abrina1981... Maar meer zeg ik er niet over...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voordat ik weg ga, of bezoek krijg eigenlijk, ben ik toch benieuwd wat een S-woord is?
Dat is afgeleid van Sabrina, maar laten we daar maar niet over beginnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voordat ik weg ga, of bezoek krijg eigenlijk, ben ik toch benieuwd wat een S-woord is?
ik begrijp het ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Copycat het volgende:
Ik schijn per ongeluk op zn lul te zijn gaan staan, het was nog lastig zat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef petitlapin2 het volgende:
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je hebt er in elk geval niks blijvends aan over gehouden?
hoi doeiquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
waarom doe je nu nogdoor, tranceptor ? jij kan altijd zo blijven doordrammen hé, in dat datintsitetopic van een tijdje geleden ook. Op een gegeven moment is het beter te stoppen, besef je dat dan niet ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef Tranceptor het volgende:
Overigens Voorspelbaarheid +5 meneer met het grote IQ, die neerbuigend doet over mensen met een mindere opleiding.
Aantrekkelijkheid bij vrouwen -10 overigens daardoor.
Hmm al die punten, lastig te tellen.
Ok besluit dan de puntentelling maar weer even.![]()
Ik besef dat heel goed, maar geniet nog even na. Zie het als een peuk na de seks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom doe je nu nogdoor, tranceptor ? jij kan altijd zo blijven doordrammen hé, in dat datintsitetopic van een tijdje geleden ook. Op een gegeven moment is het beter te stoppen, besef je dat dan niet ?
nog nooit iemand geweten die echt altijd, maar dan ook altijd zijn gelijk wil halen
ze zit goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef liefie_ het volgende:
petitlapin hoe is het met de baby vandaag?
Oei beschuit met muisjes of is dat typisch Nederlands? Anders begin ik alvast te smeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ze zit goed, ze schopt en ze beweegt wat, maar het is draaglijk
![]()
nog een heeeeeeeele dikke maand en ze is er.![]()
dat is typisch nederlands, dus daar doen we niet aan meequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef Tranceptor het volgende:
Oei beschuit met muisjes of is dat typisch Nederlands? Anders begin ik alvast te smeren.![]()
maar wel jummie!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is typisch nederlands, dus daar doen we niet aan mee
Wat doen jullie dan wel?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is typisch nederlands, dus daar doen we niet aan mee
nou ja, ik wou écht wel een meisje, dus geef mij maar rozequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef liefie_ het volgende:
maar wel jummie!
hoewel in roze zitte plat geduwde luizen
dus heb liever blauw
dan krijg jij het meisje en dan eet ik wel de blauwe muisjes... lijkt me een heel goeie dealquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nou ja, ik wou écht wel een meisje, dus geef mij maar roze. En voor mij mogen er nog een pak meisjes bijkomen. Ik hoef niet per se een zoon.
Preciesquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dan ga je toch aan erge dingen denken.![]()
buikjes wel jaquote:
huh, ken je geen suikerbonen, een soort chocolade ovalen snoepjes met een gekleurd suikerlaagje erond.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
buikjes wel ja
mijn mega buik niet echt haha
weet je wat ik nou leuk vind bij een meisje?
zo'n lief klein boedha buikje dat er zo zacht uit ziet
ja die krijg je hier ook wel eens hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
huh, ken je geen suikerbonen, een soort chocolade ovalen snoepjes met een gekleurd suikerlaagje erond.
groot uitgevallen m&m's of smarties of zo![]()
Is ie echt dood?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
Is BttD vandaag trouwens al gesignaleerd?![]()
bubbels in bad! daar heb ik zin in!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
Bubbels
Ah typisch belgisch en dan een 'nederlandse' naam geven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
huh, ken je geen suikerbonen, een soort chocolade ovalen snoepjes met een gekleurd suikerlaagje erond.
groot uitgevallen m&m's of smarties of zo![]()
iig 3 dagen offlinequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het begint er wel op te lijken.![]()
Misschien is hij wel gewoon een week op vakantie.quote:
als ze het volhoudt tot de finish, mag je haar de eerste week van maart verwachtenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ah typisch belgisch en dan een 'nederlandse' naam geven.![]()
Hey maar leuk, wanneer wordt het kind verwacht?
*jaloers*quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef QyRoZ het volgende:
Of hij ligt al drie dagen in bed bij een lekker wijf..
.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef QyRoZ het volgende:
Of hij ligt al drie dagen in bed bij een lekker wijf.
Dat zei ik gisteren ook al, maar het werd niet geloofwaardig geacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef QyRoZ het volgende:
Of hij ligt al drie dagen in bed bij een lekker wijf..
.
heb er liever nog een vrouw bijquote:
ooit moet hij toch een meisje tegenkomen. Dus waarom nu niet ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Ik geloof niet dat het enigzins geloofwaardig is.
Slapen is overratedquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
liefie_ slaapt morgen bij een vriendinnetje
![]()
Das oneerlijk verdeeld, 2 lekkere wijven in 1 bed.quote:
jep ik denk ook dat we voornamelijk aan het stappen zijn!quote:
jij wil echt wel mod worden hé. jij vindt wel je weg tot de crewquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das oneerlijk verdeeld, 2 lekkere wijven in 1 bed.
sochtends kun je je tijd ook aan andere dingen besteden ... rustig wakker worden bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep ik denk ook dat we voornamelijk aan het stappen zijn!
maja s ochtends slaap je ook lekker
Tuurlijk, ik ben zo corrupt als de pest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij wil echt wel mod worden hé. jij vindt wel je weg tot de crew![]()
Met die houding van hem lukt dat de eerste 20 jaar nog niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ooit moet hij toch een meisje tegenkomen. Dus waarom nu niet ?![]()
Een maar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb er ook liever een vrouw bij.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
En er zijn genoeg mensen die alleen dood gaan hoor.
nou meestal ga je zoiezo alleen dood en blijven de andere in leven...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
zo houdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
Tuurlijk, ik ben zo corrupt als de pest.![]()
dank voor deze leuke opbeurende frisse opmerkingquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
En andere worden crewquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
Een echte politicus,quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits tieten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hormonenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik moest er bijna van wenen. ik ben er echt niet goed van![]()
Is het nog geen tijd voor verlof?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zo houden![]()
ik ben vandaag voor de eerste keer in mijn werkleven op het matje geroepen door mijn baas voor een nota die echt op niets trok.
"Prutswerk" en "niet correct" , niet voldoende gestoffeerd. Ik moest er bijna van wenen. ik ben er echt niet goed van
![]()
ik kan niet tegen kritiek op de werkvloer, weet ik nu dus![]()
![]()
Tieten corrumperen absoluut!quote:
Dat is zo voor de meeste vrouwen hoor, je hoeft je dus niet alleen te voelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef petitlapin2 het volgende:
ik kan niet tegen kritiek op de werkvloer, weet ik nu dus![]()
![]()
hum, verlof begint officieel pas een week voor de voorziene bevallingquote:
Een weekquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hum, verlof begint officieel pas een week voor de voorziene bevalling
Wat laat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hum, verlof begint officieel pas een week voor de voorziene bevalling
Ah ok, das hier ook die drie maanden, alleen ook een maand ervoorquote:
Vandaag geen zin in drama,quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
ow mensen I am Sam is op rtl 5
das echt een goeie film!
Ah, ik vond het al zo kort ja, die week.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ok, das hier ook die drie maanden, alleen ook een maand ervoor
deuh ????? laat ? aangezien de meeste vrouwen niet bevallen op de voorziene datum ( zo'n 98 % bevalt er een paar dagen voor of na) zijn er heel veel die de dag van de bevalling nog aan het werk waren. mijn moeder is al werkend naar de verloskamer gegaan bij de twee bevallingenquote:
jaquote:
Daarom is het hier dus ook een maand hequote:
Mail dan gewoon doos!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja![]()
en ik kan geen prentje meer maken, is dat normaal ?
is wel jammer ... maar ik hou deze account wel
een maand voor de bevalling al congé, voor wat is dat goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom is het hier dus ook een maand he
Gelukkig willen ze nu wel de ontslagbescherming opheffen voor werknemers die ouderschaps- of zorgverlof willen
Yep, heeft te maken met een maximaal aantal directories op de server, kunnen geen nieuwe meer aangemaakt worden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja![]()
kan wel met een webicoonquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig willen ze nu wel de ontslagbescherming opheffen voor werknemers die ouderschaps- of zorgverlof willen
Oplossing een webiconquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Yep, heeft te maken met een maximaal aantal directories op de server, kunnen geen nieuwe meer aangemaakt worden.
rustquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
een maand voor de bevalling al congé, voor wat is dat goed![]()
Je vind het prettig werken met die buik?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
een maand voor de bevalling al congé, voor wat is dat goed![]()
Het zal ook niet gebeuren hoor, t is weer eens een proefballon van de werkgevers, maar op zich, als ik kijk hoeveel van mijn collega's regelmatig niet aanwezig zijn omdat de kinderen thuis ziek zijn. Ik vind dat echt niet kunnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Waarom is dat gelukkig? Als ik op ouderschapsverlof ga, mocht ik ooit ouder worden () zou ik het wel fijn vinden te weten dat mn baan er nog is!
ik denk dat beweging beter is voor jezelf en de baby ...of het moet zijn dat je echt moet blijven platliggen ( wat eigenlijk niet gezond is, maar een noodzaak ...)quote:
het is zeker per-fect te doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef Frezer het volgende:
Je vind het prettig werken met die buik?
Webicon hoeft niet van je eigen isp af te komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is kut voor klonen, dan verraad je je anonimiteit.
klopt maar t gaat er vooral om dat je vooral op t laatste moment veel last van hoge bloeddruk kunt krijgen en dat dat slecht is voor t kindje en dat dan rust beter is, rustigaandoen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik denk dat beweging beter is voor jezelf en de baby ...of het moet zijn dat je echt moet blijven platliggen ( wat eigenlijk niet gezond is, maar een noodzaak ...)
het is al meermaals wetenschappelijk bewezen dat vrouwen die regelmatig sporten tijdens de zwangerschap minder risico lopen op een vroeggeboorte en minder complicaties hebben bij de bevalling.
ik hou gewoon mijn petitlapin2 lul!quote:
Pfff dan vraag ik het ook niet achter de schermen voor jequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik hou gewoon mijn petitlapin2 lul!
Verschillende onderzoeken, verschillende uitkomsten hequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik denk dat beweging beter is voor jezelf en de baby ...of het moet zijn dat je echt moet blijven platliggen ( wat eigenlijk niet gezond is, maar een noodzaak ...)
het is al meermaals wetenschappelijk bewezen dat vrouwen die regelmatig sporten tijdens de zwangerschap minder risico lopen op een vroeggeboorte en minder complicaties hebben bij de bevalling.
Mja, dat ze die jong meteen hele dagen op een creche (quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal ook niet gebeuren hoor, t is weer eens een proefballon van de werkgevers, maar op zich, als ik kijk hoeveel van mijn collega's regelmatig niet aanwezig zijn omdat de kinderen thuis ziek zijn. Ik vind dat echt niet kunnen
Ook daar zijn oplossingen voorquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
da's waar, die bloeddruk ... daarom krijgen we dan toch nog een weekquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef Ynske het volgende:
klopt maar t gaat er vooral om dat je vooral op t laatste moment veel last van hoge bloeddruk kunt krijgen en dat dat slecht is voor t kindje en dat dan rust beter is, rustigaandoen dan
ben jij nu zo dom of watquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:00 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn klonen?
Die volgen op onveilige zelfbevredigingquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:00 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn klonen?
Wat mij betreft verbieden ze gewoon het hele concept kindquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, dat ze die jong meteen hele dagen op een creche () zetten vind ik ook niet normaal. In mijn ogen zou een ouder gewoon bij het kind moeten zijn in den beginne.
thanks, maar hoeft nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
Pfff dan vraag ik het ook niet achter de schermen voor je![]()
Dat zou kut zijn, dan zouden we eindelijk ontdekken van wie ZoRyQ een kloon is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Die volgen op onveilige zelfbevrediging![]()
Ouderschapsdiploma'squote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft verbieden ze gewoon het hele concept kind
mijn zus had vrijdags haar laatste dag. dinsdags kindjequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
da's waar, die bloeddruk ... daarom krijgen we dan toch nog een week![]()
maar bij mij zit die bloeddruk wel goed. ik ga volgende week wel al beginnen mijn tas te maken, ik voel gewoon dat ze vroeger gaat komen ( ofwel hoop ik dat gewoon te veel)
trouwens, niets houdt je tegen om gewoon verlof te nemen hé, de maand voor de bevalling, maar wel geen zwangerschapsverlof uiteraard![]()
te vroeg geboren kindjes dan ???quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef Ynske het volgende:
mijn zus had vrijdags haar laatste dag. dinsdags kindje
nichtje idem vrijdag laatste dag. zondag of maandag kindje
yepzquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
te vroeg geboren kindjes dan ???
ik zit aan 34 weken, dus eigenlijk mag ze komen ( al zou ik graag de 37 halen), dan kan het me echt niet meer schelen
Onmogelijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou kut zijn, dan zouden we eindelijk ontdekken van wie ZoRyQ een kloon is.![]()
wat zouden we bedoelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
nee ik weet wel wat een kloon is
maar ik weet niet wat jullie er mee bedoelen
neem aan dat het niet schaap dollie is dus ja
Wel, maar dan mbt fokquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
neem aan dat het niet schaap dollie is dus ja
Had jij niet een halve kloon minder?quote:
Naah. Dat ga ik jullie niet aandoen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan ze nou weer allemaal voorbij komen
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Had jij niet een halve kloon minder?
laat maar ik geloof dat ik m al snapquote:
wat is eigenlijk het nut van een kloonquote:
Dat staat vast ergens in de forum FAQ hieroquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
maar ik weet niet wat jullie er mee bedoelen
Beide,quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het nut van een kloon![]()
de verveling tegengaan ?... of ?
rellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Trollen onder een andere naam,quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen kloon voor nodig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:09 schreef Ynske het volgende:
rellen
Dat is toch ook het nut van FOK!?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Je eigen privé-dingen. Niet die van anderen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen kloon voor nodig.![]()
Q is good for youquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
Hij was erg doorzichtig, Plato. Zo kansloos is niemand.
bestaat Q-music ook in Nederland ???quote:
Beiden als het ook mijn prive-dingen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je eigen privé-dingen. Niet die van anderen.
Sommige kloons zijn handig. Zoals QyRoZ.en.Anthraxx en Klaagbaakdictator, toen QyRoZ en ik nog de geweldige mods op Klaagbaak warenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Je kan niet horen hoe luid ik zit te tikken?quote:
quote:
ik lig al op bedquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er komt een storm aan, ik zou gaan liggen.
Ja daar op bed, naakt.![]()
Je hebt grote tieten en je bent blond, wat denk je zelf ? Wat wilde je me aandoen? Een trauma?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lig al op bed
niet helemaal naakt maar toch
helaas voor jou ben jij psies het type dat t nooit te zien krijgt
neej ze werken dus niet zo qyroz geloof ik...
Moeilijk he, cynisme onderscheiden. Ik gebruik geen lines, jij wel?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
Werken dat soort lines nou ook, tc?
Niet echt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
Werken dat soort lines nou ook, tc?
Alleen met een haak er aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Moeilijk he, cynisme onderscheiden. Ik gebruik geen lines, jij wel?![]()
ik ben zo blij dat we zo'n vreselijke vrouwen en flirt expert hebben hier!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Tranceptor het volgende:
Openingszinnen zijn overrated, het gaat erom hoe je het zegt. Met een geweldige zin kom je nergens, maar als je het met gevoel voor timing en leuk weet te brengen kan het wonderen doen. Dan moet hij natuurlijk niet zo 'tacky' zijn als de bovengenoemde, alhoewel zelfs die kan werken als je hem met de nodige zelfspot brengt.![]()
Wat een betoogquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Tranceptor het volgende:
Openingszinnen zijn overrated, het gaat erom hoe je het zegt. Met een geweldige zin kom je nergens, maar als je het met gevoel voor timing en leuk weet te brengen kan het wonderen doen. Dan moet hij natuurlijk niet zo 'tacky' zijn als de bovengenoemde, alhoewel zelfs die kan werken als je hem met de nodige zelfspot brengt.![]()
Gefrustreerd dat Liefie_ niet toehapt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Tranceptor het volgende:
Nee, daar ben ik te lui voor. En ik wil de concurrentie niet onnodig informeren met mijn voor de hand liggende tips.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een betoog![]()
Open er een topic over![]()
uuhm ik heb even gespiektquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lig al op bed
niet helemaal naakt maar toch
helaas voor jou ben jij psies het type dat t nooit te zien krijgt
neej ze werken dus niet zo qyroz geloof ik...
Zo'n over de top reactie is ook niet serieus bedoeld, maar dat is blijkbaar moeilijk te begrijpen. Maar goed, ik wil ook best een half topic eraan wijden het uit te leggen hoor. Wat jij wil!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat Liefie_ niet toehapt?
dank uquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:03 schreef dutchmage het volgende:
[..]
uuhm ik heb even gespiektmaar jij hebt mooie kijkers
ook al zijn ze in het zwart wit.
Je hebt het daar als eerste getest?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Tranceptor het volgende:
Meisjes die voor zulke opmerkingen vallen zouden sowieso naar PUB verwezen moeten worden.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Tranceptor het volgende:
Nee nog niet, hoe is jouw ervaring daar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt het daar als eerste getest?![]()
Ik heb het geprobeerd. Honderden maagden- en singlestopics lang! En dat voor iemand gespeend van groot talent voor de versierkunst.quote:
* Godlike02 checkt posthistoriequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee nog niet, hoe is jouw ervaring daar?
moet jij daar je eigen posthistorie voor checken om dat te wetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:09 schreef Godlike02 het volgende:
* Godlike02 checkt posthistorie
Nee nog niet in Pub gepost
Er zijn daar ook mensen hoor en ze doen niet zo gemeen. Ze zijn nog jong en onschuldig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 checkt posthistorie
Nee nog niet in Pub gepost
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef petitlapin2 het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
moet jij daar je eigen posthistorie voor checken om dat te weten![]()
Dat vind ik lullig, ze doet wat haar natuur haar ingeeft. Een beetje zwangere vrouwen belachelijk maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Soms ben je echt een domme belg he?![]()
Ik begrijp dat je ervaring hebt daar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn daar ook mensen hoor en ze doen niet zo gemeen. Ze zijn nog jong en onschuldig.![]()
Het is zeker wat voor jou. Ik snap dat het eng is, ik snap dat dit je leven is en dat PUB al een hele stap gaat zijn, maar voel je innerlijke kracht en open gewoon dat subforum.![]()
regelmatig ja, et j'assume complètementquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Soms ben je echt een domme belg he?![]()
Wachtwoord vergeten of zo ??quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef petitlapin2 het volgende:
regelmatig ja, et j'assume complètement![]()
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten of zo ??
niet vergetenquote:
Ik vrees dat ik de tienerleeftijd allang ben gepasseerd. Ik hoor bij het begeleidingsteam dat je weer moet laten integreren in de samenleving. Ik bedoel je hebt een verstandelijke handicap, maar we willen je toch op eigen kracht weer integreren tussen de jeugdigen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je ervaring hebt daar?
Sorry dat ik niet mee kan praten. Ik kan er gewoon niet inkomen aangezien ik geen puber ben. Maar jij valt dus nog wel onder de doelgroep van Pub?
Dat je tegenwoordig al dingen er bij moet fantaseren om een discussie aan te gaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de tienerleeftijd allang ben gepasseerd. Ik hoor bij het begeleidingsteam dat je weer moet laten integreren in de samenleving. Ik bedoel je hebt een verstandelijke handicap, maar we willen je toch op eigen kracht weer integreren tussen de jeugdigen.
Beseffend dat je nooit echt verder zal komen en om te voorkomen dat je weer de boel onderspuugt en kwijlt, hebben we besloten je dan maar in PUB los te laten.![]()
Godt, niet zo lopen kwijlen tegen de ramen. De jostiband zit al vol.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je tegenwoordig al dingen er bij moet fantaseren om een discussie aan te gaan![]()
Ben je het een beetje kwijt aan het raken?
ach hij is toch t type all talk no actionquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je tegenwoordig al dingen er bij moet fantaseren om een discussie aan te gaan![]()
Ben je het een beetje kwijt aan het raken?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef liefie_ het volgende:
ach hij is toch t type all talk no action
Poeh poehquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Godt, niet zo lopen kwijlen tegen de ramen. De jostiband zit al vol.![]()
Nee gewoon nivootje andre van duin op de late avond.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Poeh poeh
Dit is hoogstaand bashen en flamen![]()
Het gaat nog immers nergens over, schijnt volgens Copycat de essentie van SC te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:32 schreef petitlapin2 het volgende:
trancie, wat ben jij nu allemaal uit je nek aan het slaan ?
ik vrees dat ik effectief te dom ben om dit te begrijpen. ik kan mijn belgische genen niet verstoppen
![]()
trancie, waarom post je dan hier als het hier alleen maar slecht, saai is en nergens over gaat ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Tranceptor het volgende:
Het gaat nog immers nergens over, schijnt volgens Copycat de essentie van SC te zijn.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
trancie, waarom post je dan hier als het hier alleen maar slecht, saai is en nergens over gaat ?
of is de de echte wereld rondom jou nog erger ?
Zout of zoet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:34 schreef MSXUser het volgende:
Ah, rellen en bashen in R&P.
* achterover leunt, bak met popcorn erbij pakt...
Zout natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:36 schreef Godlike02 het volgende:
Zout of zoet?
Als het zout is wil ik ook wel
Dan schuif ik ook aan!quote:
Omdat de rest van de wereld te fucking mooi is om te begrijpen, fok valt te overzien. *zucht*quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:34 schreef petitlapin2 het volgende:
trancie, waarom post je dan hier als het hier alleen maar slecht, saai is en nergens over gaat ?
mag ik ook een hapje?quote:
Hoe krijgen we dat voor elkaar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef petitlapin2 het volgende:
mên, ik rel, flame of bash niet ... pff
dan zouden jullie me eens moeten kennen als ik ECHT kwaad of geïrriteerd ben, jaja, dan zou je wel eens staan te kijken
Nouquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef petitlapin2 het volgende:
ik stel gewoon een vraag waarop ik graag een antwoord zou willen. hebben jullie allemaal zulke korte teentje dat dit al rellen is.
dan zouden jullie me eens moeten kennen als ik ECHT kwaad of geïrriteerd ben, jaja, dan zou je wel eens staan te kijken hoor
![]()
Tuurlijk, ik ben altijd gul met de popcorn van een ander...quote:
fok! kan mij niet kwaad krijgen. als ik het beu ben, klik ik op het rood kruisje rechtsboven.quote:
Welnee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef petitlapin2 het volgende:
ik stel gewoon een vraag waarop ik graag een antwoord zou willen. hebben jullie allemaal zulke korte teentje dat dit al rellen is.
dan zouden jullie me eens moeten kennen als ik ECHT kwaad of geïrriteerd ben, jaja, dan zou je wel eens staan te kijken hoor
![]()
dankje heb al een week zin in popcorn!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben altijd gul met de popcorn van een ander...
* AirwiN geeft de popcorn van MSXUser door aan liefie_
Volgens mij heeft ie jouw kruisje wel weten te vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
fok! kan mij niet kwaad krijgen. als ik het beu ben, klik ik op het rood kruisje rechtsboven.
mijn man heeft zo geen kruisje, soms wel jammer![]()
phfieeeeeeeuw, nu ben ik gerust, ik maakte me echt al zorgenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef MSXUser het volgende:
Welnee.
Ik ben net weer thuis, zoek de laatste posts op, zie verwijten over en weer en maak er een geintje van. Maak je geen zorgen
TV of dvd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx gaat naar Fear and Loathing in Las Vegas kijken.
wat een vunzige gedachten, godlikequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij heeft ie jouw kruisje wel weten te vinden![]()
Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die internet en de echte wereld prima van elkaar kunnen scheidenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:42 schreef petitlapin2 het volgende:
phfieeeeeeeuw, nu ben ik gerust, ik maakte me echt al zorgen![]()
hij had zich niet gewassen ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat een vunzige gedachten, godlike![]()
al heb ik me plots gerealiseerd dat mijn man heel preuts is.
bij het zoeken naar een geboortekaartje was er een kaartje met tekeningen van een koppeltje dat elkaar tegenkomt / trouwt / in bed kruipt/ en dan een wiegje als laatste tekening.
mijn man vondt dat in bed gekruip te expliciet. Hij wil blijkbaar niet aanvaarden dat dit kind is ontstaan door gewoon brute vunzige perverse vuile vieze sex![]()
kijk jij wel I am sam?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Deze film is bijna afgelopen
gelukkig wel, jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef MSXUser het volgende:
Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die internet en de echte wereld prima van elkaar kunnen scheiden
ik zou eerlijk gezegd toch geen video van mijn eigen bedactiviteiten willen zien. Volgens mij zou ik dat wel vies vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:47 schreef Godlike02 het volgende:
hij had zich niet gewassen ofzo?![]()
Bij mij is sex nooit vies![]()
ja en dat dan ook gebruiken om zich boven andere te plaatsen....quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
gelukkig wel, ja![]()
al ben ik ervan overtuigd dat voor velen internet hun leven is ...
whaha had t gister met mn vriendinne nog over homemade porn...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou eerlijk gezegd toch geen video van mijn eigen bedactiviteiten willen zien. Volgens mij zou ik dat wel vies vinden![]()
![]()
ik heb cupmaat a, mijn borsten hangen nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
whaha had t gister met mn vriendinne nog over homemade porn...
je kunt zo nog denken dat je borsten niet hangen in bepaalde standjes...
maar als je dat ziet...
we waren t dus ook met elkaar eens dat we ons zelf niet hoefde te zien haha
wwhaha nou die van mij zijn soms niet de charmantste hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb cupmaat a, mijn borsten hangen niet![]()
![]()
we hadden gewoon de sexpartij waarin ze is verwekt moeten filmen. hadden we het later kunenn tonen aan haar. En kijk en NUUU is het zover ... tof hé![]()
oh my god. Zelfs de bevalling wil ik niet op film
Als kind wil je al helemáál niet weten dat je ouders dat doen,quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef petitlapin2 het volgende:
we hadden gewoon de sexpartij waarin ze is verwekt moeten filmen. hadden we het later kunenn tonen aan haar. En kijk en NUUU is het zover ... tof hé![]()
Dat wil je nooit (al blijf je kind natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als kind wil je al helemáál niet weten dat je ouders dat doen,.
Dat bedoel ik,quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wil je nooit (al blijf je kind natuurlijk)
En ik ben ergens uit de modder getrokkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,.
Ik ben door de ooievaar gebracht,.
ik uit de kool getrokken.. dat kan je soms aan mijn geflatuleer nog merkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,.
Ik ben door de ooievaar gebracht,.
Doeiquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef Mokster het volgende:
Ok... ik ben lam... ik ben zoooo fukimcg lam...
Ik moet overgeven...
mrr ik heb wel met twe oud collega'sa fgesproken dat we binnenkort gan stpapp[en.
en nu moet ik weer overgven
godverdooommme@
ik heb er helemaal geen problemen mee dat mijn ouders sexen. Ik heb ze als kind regelmatig betrapt of gehoord. So what ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef Frezer het volgende:
Als kind wil je al helemáál niet weten dat je ouders dat doen,.
Waarschijnlijk heb je nog gereden ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef Mokster het volgende:
Ik moet overgeven...
mrr ik heb wel met twe oud collega'sa fgesproken dat we binnenkort gan stpapp[en.
godverdooommme@
Wat is passiert?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef Mokster het volgende:
Ik moet overgeven...
godverdooommme@
Je bent te groot voor 1 keerquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn ouders hebben twee keer sex gehad
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb er helemaal geen problemen mee dat mijn ouders sexen. Ik heb ze als kind regelmatig betrapt of gehoord. So what ?
Echt nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
ik ben persoonlijk door god naar aarde gebracht en aan mijn paps en mams kado gedaan
Aangezien het hier over Moks gaat is die kans wel erg groot ja,quote:
wees maar gerust dat je ouders ook meer dan twee keer sex hebben gehad.quote:
Je moet iets doen om je leven leuk te houdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aangezien het hier over Moks gaat is die kans wel erg groot ja,.
jewelquote:
Je weet toch niet hoeveel broers of zussen ik heb?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wees maar gerust dat je ouders ook meer dan twee keer sex hebben gehad.
minstens drie, de huwelijksnacht was er ook nog, hé
ik ga ervanuit dat je met twee bent, aangezien je zei twee keer sex ? of zit er een tweeling tussen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
Je weet toch niet hoeveel broers of zussen ik heb?![]()
Ze probeert iets mede te delen?quote:
En, kun je desondanks een beetje met elkaar overweg?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel
de deal was alleen dat ze er dan ook een uit de hel kregen
das mn zusje
Sommige mensen hebben geen remquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
ik snap drinken tot je over moet geven niet
ik snap een glaasje wijn bij t eten
ik snap wat glaasjes wijn omdat het gezellig is
en ik snap net die paar glaasjes wijn teveel
maar tot je moet kotsen
whaha neequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
En, kun je desondanks een beetje met elkaar overweg?
ik ken dat jammer genoeg wel. Vooral als ik daarvoor iets heel vets heb gegeten als een pak friet of zo. vet en alcohol staat bij mij garant voorquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
maar tot je moet kotsen
Soms is het gewoon overmacht hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
maar tot je moet kotsen
Drink and drivequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
ik ben thuisen ik ben niet verongelukt
mar ik ben een beetje misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |