En dat houdt inquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Plato1980 het volgende:
Oriental
Dat weet ik ook niet meer precies.quote:
Dit is toch een S-woord post geen tvp?quote:
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
Is BttD vandaag trouwens al gesignaleerd?![]()
niets van aantrekkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef petitlapin2 het volgende:
wil iemand me de problematiek tussen plato en trancie nu eens uitleggen ?
wat loopt er mis ? we kennen trancie toch al langer dan vandaag ?
Vreemd. Bij een andere user zou je er niks achter zoeken, maar bij hem is het raar.quote:
Dat heb ik ook wel eens. En dan niet doorhebben dat het topic op de volgende pagina verdergaat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef Ynske het volgende:
owjah
ik zat lekker te f5en in dat andere topic
Mja, en ook zeker nadat 'gedoe'quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vreemd. Bij een andere user zou je er niks achter zoeken, maar bij hem is het raar.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meer precies.![]()
Voordat ik weg ga, of bezoek krijg eigenlijk, ben ik toch benieuwd wat een S-woord is?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef AirwiN het volgende:
Dit is toch een S-woord post geen tvp?
En tevens mijn tvp!![]()
Dat bedoel ik dus, dan ga je toch aan erge dingen denken.quote:
Het gaat over een user, d'r nick begint met een S en eindigt op abrina1981... Maar meer zeg ik er niet over...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voordat ik weg ga, of bezoek krijg eigenlijk, ben ik toch benieuwd wat een S-woord is?
Dat is afgeleid van Sabrina, maar laten we daar maar niet over beginnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voordat ik weg ga, of bezoek krijg eigenlijk, ben ik toch benieuwd wat een S-woord is?
ik begrijp het ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Copycat het volgende:
Ik schijn per ongeluk op zn lul te zijn gaan staan, het was nog lastig zat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:54 schreef petitlapin2 het volgende:
wil iemand me de problematiek tussen plato en trancie nu eens uitleggen ?
wat loopt er mis ? we kennen trancie toch al langer dan vandaag ?
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je hebt er in elk geval niks blijvends aan over gehouden?
hoi doeiquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
waarom doe je nu nogdoor, tranceptor ? jij kan altijd zo blijven doordrammen hé, in dat datintsitetopic van een tijdje geleden ook. Op een gegeven moment is het beter te stoppen, besef je dat dan niet ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef Tranceptor het volgende:
Overigens Voorspelbaarheid +5 meneer met het grote IQ, die neerbuigend doet over mensen met een mindere opleiding.
Aantrekkelijkheid bij vrouwen -10 overigens daardoor.
Hmm al die punten, lastig te tellen.
Ok besluit dan de puntentelling maar weer even.![]()
Ik besef dat heel goed, maar geniet nog even na. Zie het als een peuk na de seks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom doe je nu nogdoor, tranceptor ? jij kan altijd zo blijven doordrammen hé, in dat datintsitetopic van een tijdje geleden ook. Op een gegeven moment is het beter te stoppen, besef je dat dan niet ?
nog nooit iemand geweten die echt altijd, maar dan ook altijd zijn gelijk wil halen
ze zit goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef liefie_ het volgende:
petitlapin hoe is het met de baby vandaag?
Oei beschuit met muisjes of is dat typisch Nederlands? Anders begin ik alvast te smeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ze zit goed, ze schopt en ze beweegt wat, maar het is draaglijk
![]()
nog een heeeeeeeele dikke maand en ze is er.![]()
dat is typisch nederlands, dus daar doen we niet aan meequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef Tranceptor het volgende:
Oei beschuit met muisjes of is dat typisch Nederlands? Anders begin ik alvast te smeren.![]()
maar wel jummie!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is typisch nederlands, dus daar doen we niet aan mee
Wat doen jullie dan wel?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is typisch nederlands, dus daar doen we niet aan mee
nou ja, ik wou écht wel een meisje, dus geef mij maar rozequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef liefie_ het volgende:
maar wel jummie!
hoewel in roze zitte plat geduwde luizen
dus heb liever blauw
dan krijg jij het meisje en dan eet ik wel de blauwe muisjes... lijkt me een heel goeie dealquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nou ja, ik wou écht wel een meisje, dus geef mij maar roze. En voor mij mogen er nog een pak meisjes bijkomen. Ik hoef niet per se een zoon.
Preciesquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dan ga je toch aan erge dingen denken.![]()
buikjes wel jaquote:
huh, ken je geen suikerbonen, een soort chocolade ovalen snoepjes met een gekleurd suikerlaagje erond.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
buikjes wel ja
mijn mega buik niet echt haha
weet je wat ik nou leuk vind bij een meisje?
zo'n lief klein boedha buikje dat er zo zacht uit ziet
ja die krijg je hier ook wel eens hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
huh, ken je geen suikerbonen, een soort chocolade ovalen snoepjes met een gekleurd suikerlaagje erond.
groot uitgevallen m&m's of smarties of zo![]()
Is ie echt dood?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
Is BttD vandaag trouwens al gesignaleerd?![]()
bubbels in bad! daar heb ik zin in!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
Bubbels
Ah typisch belgisch en dan een 'nederlandse' naam geven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
huh, ken je geen suikerbonen, een soort chocolade ovalen snoepjes met een gekleurd suikerlaagje erond.
groot uitgevallen m&m's of smarties of zo![]()
iig 3 dagen offlinequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het begint er wel op te lijken.![]()
Misschien is hij wel gewoon een week op vakantie.quote:
als ze het volhoudt tot de finish, mag je haar de eerste week van maart verwachtenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ah typisch belgisch en dan een 'nederlandse' naam geven.![]()
Hey maar leuk, wanneer wordt het kind verwacht?
*jaloers*quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef QyRoZ het volgende:
Of hij ligt al drie dagen in bed bij een lekker wijf..
.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef QyRoZ het volgende:
Of hij ligt al drie dagen in bed bij een lekker wijf.
Dat zei ik gisteren ook al, maar het werd niet geloofwaardig geacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef QyRoZ het volgende:
Of hij ligt al drie dagen in bed bij een lekker wijf..
.
heb er liever nog een vrouw bijquote:
ooit moet hij toch een meisje tegenkomen. Dus waarom nu niet ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Ik geloof niet dat het enigzins geloofwaardig is.
Slapen is overratedquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
liefie_ slaapt morgen bij een vriendinnetje
![]()
Das oneerlijk verdeeld, 2 lekkere wijven in 1 bed.quote:
jep ik denk ook dat we voornamelijk aan het stappen zijn!quote:
jij wil echt wel mod worden hé. jij vindt wel je weg tot de crewquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das oneerlijk verdeeld, 2 lekkere wijven in 1 bed.
sochtends kun je je tijd ook aan andere dingen besteden ... rustig wakker worden bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep ik denk ook dat we voornamelijk aan het stappen zijn!
maja s ochtends slaap je ook lekker
Tuurlijk, ik ben zo corrupt als de pest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij wil echt wel mod worden hé. jij vindt wel je weg tot de crew![]()
Met die houding van hem lukt dat de eerste 20 jaar nog niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ooit moet hij toch een meisje tegenkomen. Dus waarom nu niet ?![]()
Een maar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb er ook liever een vrouw bij.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
En er zijn genoeg mensen die alleen dood gaan hoor.
nou meestal ga je zoiezo alleen dood en blijven de andere in leven...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
zo houdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
Tuurlijk, ik ben zo corrupt als de pest.![]()
dank voor deze leuke opbeurende frisse opmerkingquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
En andere worden crewquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
Een echte politicus,quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits tieten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hormonenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik moest er bijna van wenen. ik ben er echt niet goed van![]()
Is het nog geen tijd voor verlof?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zo houden![]()
ik ben vandaag voor de eerste keer in mijn werkleven op het matje geroepen door mijn baas voor een nota die echt op niets trok.
"Prutswerk" en "niet correct" , niet voldoende gestoffeerd. Ik moest er bijna van wenen. ik ben er echt niet goed van
![]()
ik kan niet tegen kritiek op de werkvloer, weet ik nu dus![]()
![]()
Tieten corrumperen absoluut!quote:
Dat is zo voor de meeste vrouwen hoor, je hoeft je dus niet alleen te voelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef petitlapin2 het volgende:
ik kan niet tegen kritiek op de werkvloer, weet ik nu dus![]()
![]()
hum, verlof begint officieel pas een week voor de voorziene bevallingquote:
Een weekquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hum, verlof begint officieel pas een week voor de voorziene bevalling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |