quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:12 schreef Flipper01 het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt erop dat de winter plaats maakt voor de lente..
Hoi Daf, vanwege drukke werkzaamheden ben ik steeds minder actief op internet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stuur 'm een mailtje
Make my dayquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:11 schreef IkWilbert het volgende:
Die polar low zou eens deze kant op komen!
Gezellig net nu ik een afspraak hebquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef Keromane het volgende:
Kortom, vannacht en morgenochtend wordt onstuimig met winterse buien. En misschien heeft het PL nog een verrassing in petto.
Niks romantischer als samen vastzitten in de sneeuw, knus binnen terwijl de openhaard brandt. In films komen de hoofdrolspelers dan nader tot elkaar (woooeeh!), maar ja, dit is nederland hequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gezellig net nu ik een afspraak heb![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
ok het is wel heeeeeeel ver weg, maar toch
Klopt, het heeft stevig gewaaid vannacht en het heeft licht gesneeuwd. Maar nu schijnt volop de zon, dus de sneeuw zal waarschijnlijk vandaag nog weg zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef Keromane het volgende:
Kortom, vannacht en morgenochtend wordt onstuimig met winterse buien. En misschien heeft het PL nog een verrassing in petto.
De hele grap is dus dat daar toen hij het postte 10 graden celsius stond waar nu -5 staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
ok het is wel heeeeeeel ver weg, maar toch
Dat plaatje geeft op deze manier wel heel goed aan wat de waarde is van langetermijnvoorspellingen: ik heb in anderhalve dag tijd de temperatuur in zuid-duitsland van -5 via +5 naar -9 zien veranderenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:26 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
De hele grap is dus dat daar toen hij het postte 10 graden celsius stond waar nu -5 staat.
Ach ja, te lange termijn dus geen valse hoop krijgen he winterliefhebbers. Het is bijna lente en dat is ook leuk.![]()
Was een zakenafspraak en ik zat alleen in autoquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:24 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Niks romantischer als samen vastzitten in de sneeuw, knus binnen terwijl de openhaard brandt. In films komen de hoofdrolspelers dan nader tot elkaar (woooeeh!), maar ja, dit is nederland he![]()
Wanneer valt dat eens in Nederlandquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:21 schreef highway101 het volgende:
Bayerischer Wald, zuidoost Duitsland. Hoewel niet hoog, 700 - 1400m, ligt er wel effe 200cm sneeuw, en dat al sinds November. Er wordt daar nog 70cm bij verwacht de komende 2 dagen. Het leger is daar ingezet om de daken leeg te maken, ik heb al foto's gezien van daken met 2m sneeuw erop.
Hier wat hagel af en toequote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef IHVK het volgende:
Rotterdam: al 3 uur dikke vlokken natte sneeuw, er blijft niets liggen.
Nehh, wordt niks meer.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Omaha het volgende:
Deze winter gaat echt nog heel koud worden, let op mijn woorden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |