Ja hoor. Zo had je in de winter van 1984/1985 en 1985/1986 twee keer achter elkaar een elfstedentocht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:05 schreef joshus_cat het volgende:
Hebben we nou volgend jaar ook nog kans op een koude winter, of is de kans op twee 'koude winters' achter elkaar niet zo groot?
juistquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben benieuwd of dit allemaal gaat uitkomen, en laat die 50cm maar in1keer vallen, reken maar dat ik dan niet naar mijn werk benik hou het iig ook in de gaten!
Nee, de winter was ''kouder dan normaal''.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me nu wel duidelijk dat de mensen die voorspelden dat er een strenge winter zou komen poep spraken.
Ja, er waren dagen waarbij het drie graden was in plaats van vier. Maar streng kan ik deze winter met de beste wil van de wereld niet noemen. Hoeveel schaatstochten op natuurijs zijn er geweest?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, de winter was ''kouder dan normaal''.
(en de winter is nog niet afgelopen, alhoewel ik er gevoelsmatig ook niet veel meer van verwacht)
Eens! Ik zat het me laatst ook al te bedenken dat er van de voorspellingen in deze reeks bar weinig uit zijn gekomenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me nu wel duidelijk dat de mensen die voorspelden dat er een strenge winter zou komen poep spraken.
LOLquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, de winter was ''kouder dan normaal''.
(en de winter is nog niet afgelopen, alhoewel ik er gevoelsmatig ook niet veel meer van verwacht)
nogmaals die voorspellingen gingen volgens mij niet specifiek over Nederland, maar ook over de rest van Europa. En ik weet niet of je het nieuws een beetje gevolgd hebt, maar in Polen en Rusland was het de koudste winter in 30 jaar met temperaturen die overdag niet boven de -25 uitkwamen. Die koud ging ook door in Duitsland en daar viel ook erg veel sneeuw. Het probleem alleen was dat de kou vlak voor Nederland bleef steken elke keer...quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Kouder dan normaal? Deze kwakkelwinter?
waar haal je die wijsheid vandaan?
Een koude winter, zoals in topictitel staat is IMHO een winter waarin je -15 hebt met een snijdende oostenwind, mensen wordt aangeraden niet naar buiten te gaan, een elfsteden tocht plaatsheeft en mensen over het ijsselmeer rijden met auto's
Het is wel iets kouder als normaal etc..quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Een koude winter, zoals in topictitel staat is IMHO een winter waarin je -15 hebt met een snijdende oostenwind, mensen wordt aangeraden niet naar buiten te gaan, een elfsteden tocht plaatsheeft en mensen over het ijsselmeer rijden met auto's
dat hou ik voor een geruchtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het is wel iets kouder als normaal etc..
Ach dat over het ijserlmeer tijden dat hebben we volgens mij niet eens gehad bij de elfstedentochten die we de afgelopen 30 jaar ooit gehad hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Als we iemand moeten bedanken dan is het Keromane wel!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Keromane het volgende:
Enfin, dit is waarschijnlijk het laatste topic in een intussen vrij lange reeks. Graag wil ik bij deze iedereen even bedanken voor de bijdragen. Het was leuk om het dagelijks even te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |