Laatste post vorig topic...quote:27.01 Doha International GP
30.01 03.02 Tour of Qatar
31.01 GP d'Ouverture La Marseillaise
01.02 05.02 Etoile de Bessèges
03.02 12.02 Tour de Langkawi
04.02 GP Costa degli Etruschi XV
05.02 09.02 Challenge Illes Balears-Volta a Mallorca
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef gras het volgende:
Van Vino verwacht ik ook niet veel komend seizoen.
Wat verwachten jullie van Paolini?
Ik verwacht erg veel van hem, mits hij eens 'heel' blijft natuurlijk. Hij zal nu voor eigen kans mogen rijden. Iets wat hij bij QSI niet mogelijk was...
Flipke Gilbert, Nick Nuyens en nog wel een paar zoals Leukemans die mss wat kunnen laten zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef flyckje het volgende:
belgen mmm. Je hebt de belangrijkste vernoemt. Hoste mss nog voor een top10 stek in rvv. Maar echt een bedreiging voor de top ? dat betwijfel ik. Mss out sider 2de rij.
Voor lbl en dergelijke verwacht ik merckx die het dichtse bijkomt. en mss een VDB (als we moge dromen, zou wel zalige comeback zijn).
uhm en het volk dan placebeauquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:55 schreef placebeau het volgende:
Nuyens is traditioneel pas goed in september.
klopt niet helemaal Van Hummel op 5, Steegmans op 6quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:34 schreef Postlezer het volgende:
Uitslag GP Doha:
1. Tom Boonen
2. Robert Hunter
3. Erik Zabel
4. Leon Van Bon
5. Gert Steegmans
Ik juist niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef maril het volgende:
Van Vino verwacht ik ook veel, hij is onder het juk van Der Jan uit.
maar zonder concurrentie daarquote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef maril het volgende:
tis een klasbak!
tsja hij heeft in een sprint egl van weinig man concurrentie ja dat klopt. Maar met Petacchi en McEwen erbij wint die toch vaker niet dan welquote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef ikhier het volgende:
als Boonen in vorm is is idd niemand concurrentie...
en daarnaast heeft tie, in vergelijking met vorig jaar, nu hulp van Tossato en de Jongh... wil ook wel een beetje helpen
toen had die veel wedstrijdritme die hij nu niet zal hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
Di Luca gaat zich dus, zoals waarschijnlijk wel bekend, richten op de Giro en het WK. Ik moet het nog zien of hij de Giro kan winnen, al was hij vorig jaar al beter in het klassement dan verwacht.
Hoop alleen niet dat ie, net als vorig jaar, te kampen gaat krijgen met oververmoeidheid. Als je ziet wat ie dit seizoen voor 'n programma gaat rijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef flyckje het volgende:
true ik wist dat ik paar belgen vergeten was. Gilbert zou wel eens goed kunnen uitkomen in de waalse klassiekers.
Gilbert is uit op wraakquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:51 schreef ikhier het volgende:
Vandaag de Europese opening van het seizoen: GP d'Ouverture La Marseillaise.
Wie volgt Nicki Sörensen (2005) op... we zullen het zien!
Gilbert tweedequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef ikhier het volgende:
" De Australiër Baden Cooke is de eerste winnaar van het nieuwe Europese wielerseizoen. In Frankrijk schreef de sprinter van Unibet.com vandaag de GP d'Ouverture La Marseillaise op zijn naam. "
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef Bartoli het volgende:
Boonen wint weer in Qatar nu voor Grillo en Zabel
Ook als ze niet willen hoor:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als QS en Tom willen winnen ze de rest ook daar in Qatar![]()
Ja ok maar dan had Tom ook de benen kunnen stil houden voor een keerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:30 schreef ikhier het volgende:
[..]
Ook als ze niet willen hoor:
"Vandaag was het niet onze bedoeling om de overwinning te nemen koste wat kost, maar de omstandigheden leiden toch opnieuw tot een sprint en alles verliep goed", aldus Boonen.
en wat was de competitie/tegenstand daar ? zo kan ik het ook.. (niet al te letterlijk nemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef placebeau het volgende:
Boonen rijdt al vijf wedstrijden zonder te verliezen.
(WK, curacao en drie in Qatar)
Niet slecht.
je kan het letterlijk nemen en voor 95% klopt het ook behalve het WK danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
en wat was de competitie/tegenstand daar ? zo kan ik het ook.. (niet al te letterlijk nemen)
Zabel was er toch ook???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je kan het letterlijk nemen en voor 95% klopt het ook behalve het WK dan![]()
in curacao was er wel wat tegenstand. Het was niet eens een mùassasprint daar, als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je kan het letterlijk nemen en voor 95% klopt het ook behalve het WK dan![]()
bron: cyclingnews.bequote:Er bestaat een redelijke kans dat we Nico Mattan dit jaar niet in actie zien tijdens de voorjaarsklassiekers. Hij sukkelt met bacteriële infectie aan zijn prostaat. Dit probleem diende zich al aan tijdens de voorbereiding in december, een antibioticakuur bood geen oplossing dus bleef Mattan zitten met het probleem. Toch zit Mattan niet stil, hij rijdt gewoon mee in de Tour of Qatar. Echt goed gaat dat niet, hij krijgt snel last van pijn in zijn onderbuik en zitvlak. Mattan probeert door te zetten en hoopt te verbeteren, mocht dit niet het geval zijn dan laat hij het voorjaar voor wat het is.
Tuurlijk en Boonen moest winnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
in curacao was er wel wat tegenstand. Het was niet eens een mùassasprint daar, als ik me niet vergis
noem je Zabel, met alle respect, nog echte tegenstand in een massasprint? Naja op het einde van het jaar en in de zwaardere wedstrijden wel maar bij zoiets in Qatar waar iedereen nog fris is nee niet echt.quote:
Ergh jammer nieuws. Zorgt toch altijd voor wat actie in de koers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef Postlezer het volgende:
En Boonen wint alweer de 3e etappe in Qatar![]()
Belangrijker nieuws is dat Mattan misschien wel het voorjaar kan vergeten:
[..]
bron: cyclingnews.be
Voeckler 3equote:Op woensdag 1 februari 2006 16:39 schreef Postlezer het volgende:
België boven!
Frederik Willems wint 1e rit van de Ster van Bessèges
Preben Van Hecke 2e![]()
Dat moet Boonen eerst nog maar eens gaan bewijzen. McEwen heeft het hem wel eens geflikt ja in de Giro. Maar Boonen kwam in de Vuelta tegen Alejet ook gewoon te kort. Kortom Boonen is de beste sprinters onder de klassieke sprinters/renners maar hij moet nog maar eens bewijzen dat hij ook de beste spurter onder de topsprinters is en dat zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boonen was enorm enthousiast over zijn nieuwe treintje. Combineer dat met een vrij matig deelnemersveld op sprintersvlak en je rijdt alles op een hoopje.
Petacchi doet het al jaren zo, zijn "reeksen" in de grote ronden (vooral Vuelta en Giro) waren ook grotendeels te danken aan gebrek aan serieuze tegenstanders. Zet daar eens een McEwen tussen en je zag meteen dat Petacchi veel vaker geklopt werd. Dat zal met Boonen ook wel zo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |