Laatste post vorig topic...quote:27.01 Doha International GP
30.01 03.02 Tour of Qatar
31.01 GP d'Ouverture La Marseillaise
01.02 05.02 Etoile de Bessèges
03.02 12.02 Tour de Langkawi
04.02 GP Costa degli Etruschi XV
05.02 09.02 Challenge Illes Balears-Volta a Mallorca
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef gras het volgende:
Van Vino verwacht ik ook niet veel komend seizoen.
Wat verwachten jullie van Paolini?
Ik verwacht erg veel van hem, mits hij eens 'heel' blijft natuurlijk. Hij zal nu voor eigen kans mogen rijden. Iets wat hij bij QSI niet mogelijk was...
Flipke Gilbert, Nick Nuyens en nog wel een paar zoals Leukemans die mss wat kunnen laten zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef flyckje het volgende:
belgen mmm. Je hebt de belangrijkste vernoemt. Hoste mss nog voor een top10 stek in rvv. Maar echt een bedreiging voor de top ? dat betwijfel ik. Mss out sider 2de rij.
Voor lbl en dergelijke verwacht ik merckx die het dichtse bijkomt. en mss een VDB (als we moge dromen, zou wel zalige comeback zijn).
uhm en het volk dan placebeauquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:55 schreef placebeau het volgende:
Nuyens is traditioneel pas goed in september.
klopt niet helemaal Van Hummel op 5, Steegmans op 6quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:34 schreef Postlezer het volgende:
Uitslag GP Doha:
1. Tom Boonen
2. Robert Hunter
3. Erik Zabel
4. Leon Van Bon
5. Gert Steegmans
Ik juist niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef maril het volgende:
Van Vino verwacht ik ook veel, hij is onder het juk van Der Jan uit.
maar zonder concurrentie daarquote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef maril het volgende:
tis een klasbak!
tsja hij heeft in een sprint egl van weinig man concurrentie ja dat klopt. Maar met Petacchi en McEwen erbij wint die toch vaker niet dan welquote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef ikhier het volgende:
als Boonen in vorm is is idd niemand concurrentie...
en daarnaast heeft tie, in vergelijking met vorig jaar, nu hulp van Tossato en de Jongh... wil ook wel een beetje helpen
toen had die veel wedstrijdritme die hij nu niet zal hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
Di Luca gaat zich dus, zoals waarschijnlijk wel bekend, richten op de Giro en het WK. Ik moet het nog zien of hij de Giro kan winnen, al was hij vorig jaar al beter in het klassement dan verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |