Nee kan niet. Als ik nu nog moet komen ben ik nooit op tijd met al dat gebus en getrein.quote:
Die is Eng, het sushi-zaakje op de Kleine Berg is liev.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog niet. In de straat waar de pancakehouse en die fietsenzaak zitten en de Atomic zat, daar zit ook een heel klein sushi-zaakje he.
Er zit ook katoen door..quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef wonderer het volgende:
Wordt dat polyester spul niet statisch?
Ik ken alleen dat chinese supermarktje..quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die is Eng, het sushi-zaakje op de Kleine Berg is liev..
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kan niet. Als ik nu nog moet komen ben ik nooit op tijd met al dat gebus en getrein.
Morgen heb ik een date met Rik.
Vrijdag moet ik sporten en ga ik naar Spinvis.
Zaterdag heb ik een date met Paul.
Zondag ga ik naar de verjaardag van m'n 75jarige vroegere buuv
Helemaal aan het begin.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat chinese supermarktje..
Waar zit ie dan?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Maar zo'n ding zit toch zo strak om je lijf?Ik bedoel...
als je....
Oh, ok.quote:
Ja.. je ziet ook een bobbel..quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
als je....
VLARP!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Straks ga je nog om foto's vragen..
Neeeeeeee dat zou ordinair zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Straks ga je nog om foto's vragen..
Jah zo'n 2e huid zijn die polyesterdingen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
als je....
En met begin bedoel je dan de aansluiting op de grote berg?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin.. Tussen een kookstudio en een matrassenwinkel.
.
Wat nah!quote:
Is met strakke boxers sowieso.. heerlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah zo'n 2e huid zijn die polyesterdingen.
Zie je alles zo zitten
Ik eens zo'n ding gekocht:quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is met strakke boxers sowieso.. heerlijk
Nee niet met alle strakke hoor. Ik vind die polystergevalltjes veel meer aftekenen dan bv een stoffen. Geef mij maar mijn Silver Surfer boxertjequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is met strakke boxers sowieso.. heerlijk
Rare gulpquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik eens zo'n ding gekocht:
[afbeelding]
Per ongeluk, uiteraard, omdat ik dacht dat ik een ander pakte..
Een wat!!? (foto?)quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet met alle strakke hoor. Ik vind die polystergevalltjes veel meer aftekenen dan bv een stoffen. Geef mij maar mijn Silver Surfer boxertje
Dan piept ie d'r toch bovenuit?!quote:
quote:
quote:
Waarom een gulp in je boxer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Dat heeft-ie dus. Een rare horizontale gulp..
Ow... awww. Sorryquote:
Ik doe toch altijd m'n boxer omlaag om te kunnen euhm.. urineren..quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik per ongeluk de verkeerde had gekocht..
Wat een lelijkerdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Hihi.
[afbeelding]
Op de H&M site kun je modelletjes maken
Nou, daar valt ook weinig te graaienquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Hihi.
[afbeelding]
Op de H&M site kun je modelletjes maken
Ik zat maar wat bij mekaar te gooienquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:15 schreef Waxxer het volgende:
Zelfs bij het onderwerp onderbroekjes ontstaat er weer discussie
Nou ja, het gaat om het ónderwerp.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Wat wil je dan, beetje gezellig kletsen over ditjes en datjes zonder dat er ook maar één onvertogen woord valt?.
Shit, je hebt me door.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat om het ónderwerp.Als jij een dakraam in je boxer wil, voor je erectie, dan moet je dat doen joh!
![]()
*LOL* een boxer met open dakquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat om het ónderwerp.Als jij een dakraam in je boxer wil, voor je erectie, dan moet je dat doen joh!
![]()
En zeker met van dat plastic polyester spulquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders gaat het zo broeien en raar ruiken, zeker met zo'n strakke boxer..
Hoe beviel de cake?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Weemz het volgende:
You make me wanna go *lala*
Wederom een goede dag allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |