Heláás heb ik alleen een douchequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
tuurlijk..wax gaat strax wi-fi in bad!
Oke.. want we kunnen niet zonder je heh!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet
Ik heb wel aan Essent, waar ik alles heb, een adreswijziging doorgegeven, ik ben vergeten te vragen of ze internet dan ook meteen meenemenMaar ik vraag dat morgen even. En anders zie ik 't wel
Komt goed!
Dan kun je mij bellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. want we kunnen niet zonder je heh!
Loop je nou te pochen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Cybart het volgende:
qua exclusiviteit ghaat er natuurlijk niks boven het CDP-Robbie verhaal
ik moet het doen met 1 van de 5 exemplaren ter wereld die er bestaan van Coldplay X&Y die al in april vorig jaar gedrukt zijn...
Ondanks mn afkeer van Coldplay vind ik het tof voor jequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Cybart het volgende:
qua exclusiviteit ghaat er natuurlijk niks boven het CDP-Robbie verhaal
ik moet het doen met 1 van de 5 exemplaren ter wereld die er bestaan van Coldplay X&Y die al in april vorig jaar gedrukt zijn...
Succes!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga naar bed, morgen tentamentje
welterusten iedereen
Ik mag hopen voor je van wel jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet
Ik heb wel aan Essent, waar ik alles heb, een adreswijziging doorgegeven, ik ben vergeten te vragen of ze internet dan ook meteen meenemenMaar ik vraag dat morgen even. En anders zie ik 't wel
Komt goed!
Sweet Dreams Vanitasquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga naar bed, morgen tentamentje
welterusten iedereen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
iew iew iieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew....
Ik heb heul veul rauwe vis op
En ik eet eigenlijk niets wat uit de zee komt....
*spoelt mond met alcohol*
Nu al nieuwe haring?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik HOP alleen van woonadres deze keerquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je van wel ja
want je moet nu niet zo lang internetloos blijven als afgelopen zomer/herfst hoor
Nou gaat TheaterMama je dat binnenkort natuurlijk nogmaals voorzettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Dat WIL ook maar niet uit je hoofd hequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik HOP alleen van woonadres deze keer
Vis.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
jajajajajajjAAAAA! Jij begrijpt het!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sushi-kitjes bij de AH To Go.![]()
Die zijn nog ranziger dan ranzig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vis.. Sushi.
![]()
.
Nee bij de Oriental Greenhouse, Tepanyakiquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vis.. Sushi.
![]()
.
Niet zo lekker als in een restaurant natuurlijk, maar tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zijn nog ranziger dan ranzig.
*tissue geef*quote:
Ooooo ik ben jaloers!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee bij de Oriental Greenhouse, Tepanyaki
Japanse Hors d' Oevres
Assortiment sushi
Japanse salade
Miso soep
Gebakken gamba's
Op de huid gebakken Ierse zalm
Gebakken seizoensgroenten
Gebakken ossenhaas
Gebakken groenten en gebakken nishiki rijst
Dessert gevolgd door Japanse thee
Miso-soep!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Japanse Hors d' Oevres
Assortiment sushi
Japanse salade
Miso soep
Gebakken gamba's
Gebakken ossenhaas
Nee okay, ik eet bij de AHTG ook alleen maar wraps uit zo'n ranzig bakje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo lekker als in een restaurant natuurlijk, maar toch![]()
hmmmm
Hun Indiaans flatbread is wel lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee okay, ik eet bij de AHTG ook alleen maar wraps uit zo'n ranzig bakje.
Alleen nu ze over de 3,50 kosten hoeft het van mij niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hun Indiaans flatbread is wel lekker![]()
![]()
Kijk nog eens naar dat menu en hou dan in je achtrhoofd dat ik niets eet wat uit de zee komtquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ooooo ik ben jaloers!
Ik ging Thais koken, wat ik normaal heel goed kan. Maar vandaag was het naar....
nee want je stopt ze zo in een holle kiesquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen nu ze over de 3,50 kosten hoeft het van mij niet meer.
*wil iets zeggen over japanse vriendjes en garnaaltje*quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:27 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb trek in een garnalencocktail.
Ik heb nu de lila boxer aan van glad poliester achtig spulquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Welke boxer trek je nou zo aan dan?
Doe eens lief.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*wil iets zeggen over japanse vriendjes en garnaaltje*
Ik zeg niks enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend?
.... iew.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu de lila boxer aan van glad poliester achtig spul
Ben je wel eens bij het Japanse Sushi & Noodles-dingetje op de Kleine Berg geweest?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Japanse Hors d' Oevres
Assortiment sushi
Japanse salade
Miso soep
Gebakken gamba's
Gebakken ossenhaas
Nee nog niet. In de straat waar de pancakehouse en die fietsenzaak zitten en de Atomic zat, daar zit ook een heel klein sushi-zaakje he.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij het Japanse Sushi & Noodles-dingetje op de Kleine Berg geweest?.
nou, als je dat ding nu met maar één vinger aanraakt....quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu de lila boxer aan van glad poliester achtig spul
Kom jij dat maar doen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... iew.
Redenen:
1. Lila?
2. Glad polyester spul?
Dus.... uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |