En meteen is het niveau met sprongen gestegen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:58 schreef Manias het volgende:
la la la
Ik zat te wachten op een interessante discussie gestart door jouquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En meteen is het niveau met sprongen gestegen.
Dat kan ik wel gaan doen, maar ben bang dat mijn taalgebruik iets te hoog gegrepen is voor sommige personen die deze topicreeks frequenteren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een interessante discussie gestart door jou
Voorschotten heb ik al de halve dag over zitten praten met klanten...quote:
hehehequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En meteen is het niveau met sprongen gestegen.
Lekker?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
De jongen die elke ochtend in dezelfde trein zit, bij een totaal ander bedrijf op hetzelfde bedrijventerrein werkt, met wie ik eens aan de praat geraakt ben, en die nu m'n vaste treingezelschap is, had vanmorgen een dvd'tje voor me meegenomen..
*in speler stop*
vaag :-/quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:36 schreef wonderer het volgende:
Mensen die de overheid de schuld geven omdat ze zijn uitgegleden vandaag. Jezus. Neem wat eigen verantwoordelijkheid, mensen!
Andyvie, vertel eens over je coming-out.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Andyvie het volgende:
goeiedag!
Nog steeds geen mensen kunnen werven hier?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Waxxer het volgende:
De dagen gaan iets te snel voorbij heurj
Bestaat er een inpakhulpalarmlijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |