Bezint eer ge begint is mijn devies dan ookquote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life heeft toch een beetje spijt gekregen van het bezoek aan de kapper...
www.photobucket.com vind ik zelf wel puik.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef ssebass het volgende:
Ik ga deze week maar eens een keer langs de kapper. In de tussentijd is het alweer redelijk kort geweest en nu alweer redelijk lang. Had al een tijdje niet meer gepost. Waar kun je nu plaatjes hosten? Dan kan ik er ook weer even iets opzetten. Moet ik ook weer even een programma vinden om plaatjes te croppen. Altijd fijn om je computer opnieuw te installeren en dan de helft van de programma's vergeten te back-uppen.
Misschien dus even een domme vraag (van een dom persoon), maar ik heb echt het ernstige idee dat het totaal niet opschiet met me haar (in augustus gemilimiterd) en ik het is nog totaal niet enigzins lang. Kan dat te maken hebben met dat ik altijd gelwax/fudge gebruik ?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef Coldplaya het volgende:
Hoe langer het haar, hoe beter je op moet passen met vettige producten. Ik ben nu voor de tweede keer bezig en nu ik weinig product gebruik in combinatie met 1 keer wassen per week ben ik al een eind over m'n recordlengte heen.![]()
Wax is sowieso niet iets voor langer haar. Over gelwax ben ik ook niet echt tevreden, het maakt je haar wel degelijk vet. Verder ben je bijna verplicht je haar te wassen wil je het natuurlijk glanzend en handelbaar houden.
Ik zweer bij WetLook Gel van Hegron. Het tart alle ongeschreven wetten, maar dit alternatief van E0,99 bevalt me het beste.
En het groeit bij mij ook nog eens verhoudingswijs heel erg krom?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:50 schreef MadGuy het volgende:
Je haar groeit ook zeer langzaam. En in het winterseizoen sowieso zonodig nog langzamer.
Of tinypic.com. Het kleine zusje van photobucket.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
www.photobucket.com vind ik zelf wel puik.
Jij trekt het gewoon met teh claw uit je hoofdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef fs180 het volgende:
groeit mij opzich wel te snel anders
misschien dat jullie gewoon oud zijn
word haarfilosoofquote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef thabit het volgende:
Haar moet lang zijn. De enige juiste lengte van het haar is "lang". Alle andere lengtes zijn inferieur aan de lange lengte. Lang, langer, langst. Hoe langer, hoe beter.
Ik vind kort haar wel zo kunstmatig, zo geforceerd, zo gemaakt, zo mechanisch. Daarom lang haar! Met lang haar ben je een respectabel en volwaardig persoon. Met kort haar ben je eigenlijk niet meer dan een hoop stront.
Mja het was eerst ook te lang, maar een klein matje had nog wel mogen blijven vind ik nuquote:Op maandag 13 februari 2006 08:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint is mijn devies dan ook
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij trekt het gewoon met teh claw uit je hoofd
Hoe bedoel je dat het korter mee gaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:52 schreef Whoho het volgende:
aangezien ik toch minder te spreken ben over de gelwax van de Hema na de restyling (gaat bij mij stukken korter mee), ga ik nu iets anders proberen; Creamgel (ook Hema)
Vandaag geweest, en de achterkant is met rust gelatenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef Dionydos1 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik gelukkig niet (meer).. ben paar keer geknipt al.. maar als ik zeg dat er een puntje af moet, knipt ze ook echt maar een puntje d'r af..
Maar ken het gevoel, been there, done that..![]()
in 2 opzichten eigenlijk. ten eerst heb ik meer nodig om mijn haar in gewenst model te krijgen en ten tweede blijft mijn haar minder lang in model (het vervliegt heel snel)quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat het korter mee gaat?
Had ik ook, probeer dan de Polish eens uit van de HEMA. Die werkt bij mij prima. Nadeel: hij is momenteel uit het assortiment gehaald omdat ze nieuwe potjes krijgen e.d. maar in week 9 moet die weer te koop zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
[..]
in 2 opzichten eigenlijk. ten eerst heb ik meer nodig om mijn haar in gewenst model te krijgen en ten tweede blijft mijn haar minder lang in model (het vervliegt heel snel)
Jezus wat prachtig gezegd!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef thabit het volgende:
Haar moet lang zijn. De enige juiste lengte van het haar is "lang". Alle andere lengtes zijn inferieur aan de lange lengte. Lang, langer, langst. Hoe langer, hoe beter.
Ik vind kort haar wel zo kunstmatig, zo geforceerd, zo gemaakt, zo mechanisch. Daarom lang haar! Met lang haar ben je een respectabel en volwaardig persoon. Met kort haar ben je eigenlijk niet meer dan een hoop stront.
Laten we het niet hopen zegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef MadGuy het volgende:
@ Fillipe: als die potjes Polish ook vernieuwd worden kun je er donder op zeggen dat ze daar de formule ook iets van aanpassen. Net als met de gelwax.
Ook niet tijdens het stappen als er een of andere lichtspot over je hoofd gaat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Van die glitters zie je geen bal als het in je haar zit, man.![]()
Uithuilerij omdat iemand weer eens gezwicht voor de kapper omdat een tussenfase hem tot waanzin dreef?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Jullie zijn al jaren bezig met dit topic en ik zie in de OP, buiten de eerste foto nog geen enkel persoon die zich daadwerkelijk (half)- langharig mag noemen.
Waar vullen jullie die topics in godsnaam mee?
Nah. Triest hoor. Zowiezo moet je je mat nooit laten knippen want dat maakt dat je haar er lang uitzietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef LedZep het volgende:
[..]
Uithuilerij omdat iemand weer eens gezwicht voor de kapper omdat een tussenfase hem tot waanzin dreef?
Ik heb mijn mat er enkele weken af laten halen omdat de achterkant veel te lang was in vergelijking met de voorkant. Dat staat ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:42 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Nah. Triest hoor. Zowiezo moet je je mat nooit laten knippen want dat maakt dat je haar er lang uitziet.
Jij en je superieuriteitswaanquote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef thabit het volgende:
Volgens mij is er al vele malen bevestigd dat je die glitters inderdaad niet ziet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef UnrealMarc het volgende:
dus 'for the record' : die gelwax van de HEMA, je ziet glittertjes in de gel zitten, maar als je het in je haar smeert, dan zie je geen glitters? :p
tof, ik ga het maandag halenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Volgens mij is er al vele malen bevestigd dat je die glitters inderdaad niet ziet.
Die foto is van 3/4 jaar geleden oid... Althans, die van mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Jullie zijn al jaren bezig met dit topic en ik zie in de OP, buiten de eerste foto nog geen enkel persoon die zich daadwerkelijk (half)- langharig mag noemen.
Weet niet, maar lijkt niet echt te kloppen in mijn geval, ik heb nooit gespleten punten en ik droog mn haar altijd met een handdoek (hoe moet je het eigenlijk anders doen???)quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:01 schreef Gjallarhorn het volgende:
-droog je haren niet met een handdoek, krijg je gespleten puntjes van.
-gezond eten. Vitamine C schijnt de haargroei te bevorderen.
Het "Iron Maiden" in je onderschrift doet aan hetzelfde denken... Een fotoboek zonder foto's is ook karig, dus daar kan ik het niet door uitsluiten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Fatality het volgende:
[..]
wow alto-alert..
ik weet niet wat jullie doen maar ik begin vast te rennen!!
ja inderdaad, Ralph Lauren modellen hebben over het algemeen allemaal wel een mooi kapsel.quote:
mischien is geen haar wel ideaal voor hem.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:43 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ik zie alleen een kikkertje maar die heeft geen haar
Hoe langer het haar wordt, hoe beter het wordt om het haar gewoon droog te deppen in plaats van te wrijven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet niet, maar lijkt niet echt te kloppen in mijn geval, ik heb nooit gespleten punten en ik droog mn haar altijd met een handdoek (hoe moet je het eigenlijk anders doen???)
en vitamine B is juist goed voor je haar, vitamine C niet echt specifiek voor je haar (maar in het algemeen ook goed natuurlijk)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het "Iron Maiden" in je onderschrift doet aan hetzelfde denken... Een fotoboek zonder foto's is ook karig, dus daar kan ik het niet door uitsluiten.
Het beste is om je haar gewoon te laten opdrogen, kost tijd, maar dan blijft het in ieder geval mooi. Ligt er ook aan wat voor handdoek je gebruikt, er zijn speciale haar-handdoeken. Vitamine B is ook zeker goed voor je haar, maar dan vooral voor hoe het eruitziet, vitamine C stimuleert de groei. Ook een regelmatige hoofdmassage stimuleert de groei, daar er talg uit je hoofdhuid komt die je haren lichtvettig maken waardoor het "sneller" groeit. Ik heb zelf ook zelden last van gespleten punten, meeste mensen gaan 1 keer in het halfjaar naar de kapper, ik doe dat ongeveer 1 keer in anderhalf jaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet niet, maar lijkt niet echt te kloppen in mijn geval, ik heb nooit gespleten punten en ik droog mn haar altijd met een handdoek (hoe moet je het eigenlijk anders doen???)
en vitamine B is juist goed voor je haar, vitamine C niet echt specifiek voor je haar (maar in het algemeen ook goed natuurlijk)
Ik ga rennen van jouw karige humorpeil.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Fatality het volgende:
[..]
wow alto-alert..
ik weet niet wat jullie doen maar ik begin vast te rennen!!
door de wax blijven uitgevallen haren zitten.. als je dan met je hand door je haar gaat neem je al die haren mee.. lijkt het dus opeens heel veelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Fatality het volgende:
[..]![]()
waar gaat dat toch heen met de wereld.
Ik krijg trouwens haaruitval van dat hema-gelwax goedje.. of ik ben in de rui.
karig?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Gjallarhorn het volgende:
Ik ga rennen van jouw karige humorpeil.
Uhhhhh?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Gjallarhorn het volgende:
[..]
Het beste is om je haar gewoon te laten opdrogen, kost tijd, maar dan blijft het in ieder geval mooi. Ligt er ook aan wat voor handdoek je gebruikt, er zijn speciale haar-handdoeken. Vitamine B is ook zeker goed voor je haar, maar dan vooral voor hoe het eruitziet, vitamine C stimuleert de groei. Ook een regelmatige hoofdmassage stimuleert de groei, daar er talg uit je hoofdhuid komt die je haren lichtvettig maken waardoor het "sneller" groeit. Ik heb zelf ook zelden last van gespleten punten, meeste mensen gaan 1 keer in het halfjaar naar de kapper, ik doe dat ongeveer 1 keer in anderhalf jaar.
[..]
Ik ga rennen van jouw karige humorpeil.
Ik denk dat hij doelt op de groep langharig tuig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Greus het volgende:
[..]
Uhhhhh?![]()
Ik denk dat je met één keer per twee maanden 'n stuk beter zit met je schatting![]()
Aaahjaaa!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de groep langharig tuig.
Dat viel mij dus ook al op, maar oké geruststellende post!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
door de wax blijven uitgevallen haren zitten.. als je dan met je hand door je haar gaat neem je al die haren mee.. lijkt het dus opeens heel veel![]()
Ja!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:19 schreef Greus het volgende:
[..]
Aaahjaaa!
Ranslappen zijn 't, allemaal!
ik ga het niet eens proberen uit te leggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Speth het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad al veel mensen aan het lachen gemaakt.
Ik doel op de doelgroep van dit topic, mensen die hun haren langer willen laten groeien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Greus het volgende:
[..]
Uhhhhh?![]()
Ik denk dat je met één keer per twee maanden 'n stuk beter zit met je schatting![]()
tss mijn haar is elite, dan is dat nodigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:10 schreef MadGuy het volgende:
Jee. Een langhaarbitchfight!
@ Fatality: gooi je er zoveel van die meuk in dan?
Volgens mij hebben juist mensen met krullen snel last van "pluishaar" en hebben daarom juist vaker stylingproducten nodig om er wat van te makenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef MadGuy het volgende:
Aha, maar met krullen is stylingmeuk sowieso lastig, en waarom zou je ook? Met krullen zit je haar veel compacter en is het alleen zaak het in een goede coupe te knippen toch?
zo simpel ligt het niet..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef MadGuy het volgende:
Aha, maar met krullen is stylingmeuk sowieso lastig, en waarom zou je ook? Met krullen zit je haar veel compacter en is het alleen zaak het in een goede coupe te knippen toch?
Ik begin er toch wel steeds benieuwder naar te worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:28 schreef Summerteeth het volgende:
Ik ben weer eens overgestapt van de Hema Gelwax (die toch wel irritant hard wordt, iets waar ik bij de 'glitterloze' minder last van had) naar een ouderwetse rode pot Brylcreem.
weinig vers bloed ook denk ik en veel mensen die een redelijke lente hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Samson het volgende:
Het lijkt wel of de belangstelling voor het langere haar een beetje over zn hoogtepunt heen is. Eerst werd razendsnel ieder topic volgeluld, maar nu is dat niet meer zo. Maar ja, in onderhand 30 topics over hetzelfde is natuurlijk ieder haaraspect al een keertje vermeld denk ik![]()
Werd t nou maar ns lente!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
weinig vers bloed ook denk ik en veel mensen die een redelijke lente hebben
Nee, en dat kan ik nu wel iedere keer gaan melden, maar daar word ik zelf ook niet zaliger van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:24 schreef koning_leeuw het volgende:
tja ik wil ook langer haar maar het groeit niet zo heel snel
Bij mij groeit het alleen aan de zijkanten normaal, bovenkant ga ik maar op een akkoordje met dick advocaat gooien volgens mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, en dat kan ik nu wel iedere keer gaan melden, maar daar word ik zelf ook niet zaliger van.
In tegenstelling tot het huidige topic zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:40 schreef the-bullit het volgende:
waarom noemen we t volgende topic niet gewoon lang(er) haar ipv ik wil langer haar. denk dat de meeste mensen nu toch wel een redelijke lengte hebben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |