abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34696688
Halo is toffer online vind ik.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34696809
overigens; 100 euro voor een 20gb harde schijf MS IS GEK
pi_34696863
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Markster het volgende:
Wordt er ook één wakker uit zijn winterslaap
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34696934
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wordt er ook één wakker uit zijn winterslaap
Klopt
pi_34696940
Heb ik nog wat gemist al die maanden
pi_34696986
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Markster het volgende:
Heb ik nog wat gemist al die maanden
Niet echt geloof ik, de flop van de 360, de aankondiging van de DS Lite. Geen nieuws over de PS3
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:49:34 #257
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34698305
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Klopt. Maar de PS3 ondersteunt dan ook een HDD (of deze nou standaard meegelevert wordt of niet). En ik veracht niet dat ze die ondersteuning nu wéér gaan schrappen net zoals ze bij de PS2 deden.
in die quote zegt de ontwikkelaar KOEI dus dat ze nog niet weten of de PS3 met een eventuele HDD komt. Nu zijn de final devkits allang verscheept, dus het is volgens mij helemaal niet 100% zeker of er wel een HDD komt haal ik uit die opmerking van KOEI (wat toch een grote ontwikkelaar is voor de PS3 en als hun nog niet weten of er een HDD inkomt hoe kunnen wij dat dan weten?). Nu lijkt het me wel vreemd als er geen HDD in komt, maar dat terzijde
quote:
Hoe dan ook is de voeding intern, dus veel "last" van de grootte zul je niet hebben.
heb je hier een officiële bevestiging van Sony van?
The line is a dot to you!
pi_34698390
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef kepler het volgende:

heb je hier een officiële bevestiging van Sony van?

Kijk die AC aansluiting, dat is een normale aansluiting, zoals op je PC-voeding. De voeding zit dus al intern, anders zouden ze niet zo een aansluiting gebruiken, lijkt me ?
pi_34698559
Volgens mij gebruikt de 360 ook zo'n aansluiting?

- edit -

Dus
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:57:57 #260
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34698629
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef Markster het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kijk die AC aansluiting, dat is een normale aansluiting, zoals op je PC-voeding. De voeding zit dus al intern, anders zouden ze niet zo een aansluiting gebruiken, lijkt me ?
yup en de 360 gebruikt ook precies zo'n aansluiting
pi_34698671
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Markster het volgende:
ook goedemorgen!

Je hebt de ondergang van MS gemist. Hele bedrijf is nu failliet. Xbox divisie is gekocht door Sony. OS-divisie is nu van Apple, Office wordt voortaan ontwikkeld door Autodesk, en wordt geïntegreerd met 3DStudio MAX.
Bill Gates is gespot bij een homeless-shelter van het Bill Gates-fonds, maar de belasting houdt het gegeten voedsel in de gaten, en beschouwt het als belasting-ontduiking.

Wat nog meer? Infinium Labs is overgenomen door Al-Quada. Hun doel is om de Phantom-console in elke huiskamer te krijgen. Je krijgt er standaard een sateliet bij, en de enige zender die nog maar kan kijken is Al-Jazeera.
De eerste titels zijn al aangekondigd; Bush May Cry, Onimusha; The Arabian Djinn Warriors, True Crime; Streets of Baghdad, Eye Toy Goat, Towel Head Solid en natuurlijk Super Achmed Bros.
Iedereen die beweerd dat dit rip-offs zijn, krijgt een fatwa aan z'n broek.
Release wordt wat lastig, de chief-executive production designer heeft zich namelijk gisteren opgeblazen, en aangezien dit niet zo gek vaak voorkomt, weet men nog niet welke effecten dit op de ontwikkeling zal hebben.

Dat was het wel zo'n beetje...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34702784
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef kepler het volgende:

[..]

notice the hardswitch, die zou erop KUNNEN duiden dat het een interne PSU betreft.
pi_34703252
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef kepler het volgende:
In die quote zegt de ontwikkelaar KOEI dus dat ze nog niet weten of de PS3 met een eventuele HDD komt. Nu zijn de final devkits allang verscheept, dus het is volgens mij helemaal niet 100% zeker of er wel een HDD komt haal ik uit die opmerking van KOEI (wat toch een grote ontwikkelaar is voor de PS3 en als hun nog niet weten of er een HDD inkomt hoe kunnen wij dat dan weten?). Nu lijkt het me wel vreemd als er geen HDD in komt, maar dat terzijde
Precies lijkt mij ook erg vreemd. Die HDD is aankondigd bij de E3 van 2005, staat in de officiële specs en op veel plaatjes hebben we zelfs het HDD-klepje gezien. Wat Koei bedoelt is dat ze nog niks weten van Sony's HDD-plannen. Of 'ie standaard meegeleverd gaat worden, of 'ie enkel als add-on komt, wanneer 'ie dan zou komen. Hoe groot 'ie gaat worden. Het feit dat ze een dev-kit hebben betekent nog niet dat ze Sony's HDD plannen weten. Maar als Koei nú nog niet weet hoe het precies zit met die HDD, mag je er denk ik wel vanuit dat 'ie in ieder geval niet standaard meegeleverd gaat worden.
quote:
...heb je hier een officiële bevestiging van Sony van?
Ja. Ik weet sinds de E3 al 100% zeker dat er een interne voeding in komt.
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef Markster het volgende:
Wat Markster zegt dus. De standaard ~ AC IN aansluiting en de power-knop voor de voeding zeggen genoeg.
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef SocialDisorder het volgende:
notice the hardswitch, die zou erop KUNNEN duiden dat het een interne PSU betreft.
Zeker weten zelfs!
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij gebruikt de 360 ook zo'n aansluiting?
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef kepler het volgende:
Hèhè... absoluut niet! Als de Xbox 360 dezelfde aansluiting had dan zou dat betekenen dat mensen er een gewone AC-stroom kabel in kunnen duwen, waarmee je je Xbox 360 in één keer naar de hel helpt!

Nee, de Xbox 360 heeft een proprietary plug met 6 pinnen aan z'n adapter zitten en dat is ècht niet dezelfde als de standaard AC-plug! (Overigens is dat plaatje van die xbox 360 hierboven een ouwe render waar geen zak van klopt.)
pi_34704515
Op de Globale Playstation website hebben ze nu ook een "Product Outline" met al hun consoles. Als je bij de specs van de PS3 naar beneden scrollt dan zie je het volgende staan...
quote:
  • Storage media (HDD, "Memory Stick", SD memory card and CompactFlash) are sold seperately.
  • Dat maakt het dus nóg waarschijnlijker dat de HDD niet standaard meegeleverd wordt.
      donderdag 2 februari 2006 @ 02:57:50 #265
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_34704607
    Sterker nog, is dat niet een sneaky bevestiging?
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_34706173
    zou ook kunnen dat je standaard 2 gig krijgt, removable, en dat je naar hartelust HDDs kan wisselen
    pi_34706354
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef P-Style het volgende:
    Hèhè... absoluut niet! Als de Xbox 360 dezelfde aansluiting had dan zou dat betekenen dat mensen er een gewone AC-stroom kabel in kunnen duwen, waarmee je je Xbox 360 in één keer naar de hel helpt!

Nee, de Xbox 360 heeft een proprietary plug met 6 pinnen aan z'n adapter zitten en dat is ècht niet dezelfde als de standaard AC-plug! (Overigens is dat plaatje van die xbox 360 hierboven een ouwe render waar geen zak van klopt.)
    Idd, de 360 heeft geen normale AC-stroom aansluiting
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_34706614
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef P-Style het volgende:
    Op de Globale Playstation website hebben ze nu ook een "Product Outline" met al hun consoles. Als je bij de specs van de PS3 naar beneden scrollt dan zie je het volgende staan...
    [..]

Dat maakt het dus nóg waarschijnlijker dat de HDD niet standaard meegeleverd wordt.
    Als de PS3 standaard even duur wordt als een 360, maar dan zonder harde schijf of memory stick, waar je ook nog eens grof geld voor moet neer leggen is dat een wat minder leuke actie van sony.
      donderdag 2 februari 2006 @ 10:03:56 #269
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_34707694
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef P-Style het volgende:

Ja. Ik weet sinds de E3 al 100% zeker dat er een interne voeding in komt.
    [..]

Wat Markster zegt dus. De standaard ~ AC IN aansluiting en de power-knop voor de voeding zeggen genoeg.
    [..]

Zeker weten zelfs!
    [afbeelding]
    [..]

maar het is dus niet bevestigd dat er een interne voeding komt, alleen dat denkt iedereen? Want iedereen dacht dat ook voor de Xbox 360, tot een paar weken voor de launch.

Nu zeg je wel dat de ingang anders is en dat er een knopje opzit. Nu zat er op de Xbox 1 ook geen knopje, maar wel een interne voeding. Op de PS2 zat wel een knopje en ook een interne voeding. Oftewel op de consoles zegt dat dus niet heel erg veel. En bedenk ook dat het uiterlijk nog aan verandering onderhevig is. (kijk maar naar die ouwe render van de Xbox 360).

Ik zegt niet dat het niet zou kunnen, maar het lijkt me een logische keuze om een externe adapter te hebben.
    pi_34707792
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef kepler het volgende:
    Ik zegt niet dat het niet zou kunnen, maar het lijkt me een logische keuze om een externe adapter te hebben.
    Externe adapter zal ieder geval een hoop hitte in de console schelen en we merken het vanzelf of Sony het echt intern houdt en of het hitte problemen gaat geven.

Is er trouwens al iets bekend over de snelheid van de BR-speler? Helemaal met het oog op het ontbreken van een standaard HDD. De dvd-speler van de 360 is al af en toe iets aan de trage kant en de eerste BR-spelers zijn trager dan een 16 speed dvd-rom.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_34707840
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef P-Style het volgende:
    [..]

Dat maakt het dus nóg waarschijnlijker dat de HDD niet standaard meegeleverd wordt.
    Ik zet mijn geld op twee versies, net als bij MS. Als de concurrent een HDD levert (met succes ook, want het is erg handig gebleken, handiger dan bij de eerste Xbox) dan kan je niet achterblijven. Je moet de indruk wekken dat je apparaat op z'n minst gelijkwaardig is, en eigenlijk nog iets beter. Dat doe je niet door features niet mee te leveren die de ander wel heeft.
      donderdag 2 februari 2006 @ 10:10:33 #272
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_34707855
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 10:08 schreef Tain het volgende:

[..]

Externe adapter zal ieder geval een hoop hitte in de console schelen en we merken het vanzelf of Sony het echt intern houdt en of het hitte problemen gaat geven.
    daarom en aangezien de 360 zonder interne adapter al aardig warm wordt (nee niet heet) dan vraag ik me af of het een slimme keuze is van Sony. Ik vind een externe adapter echt geen probleem.
    quote:
    Is er trouwens al iets bekend over de snelheid van de BR-speler? Helemaal met het oog op het ontbreken van een standaard HDD. De dvd-speler van de 360 is al af en toe iets aan de trage kant en de eerste BR-spelers zijn trager dan een 16 speed dvd-rom.
    volgens mij nog niks
    pi_34708696
    volgens mij werd de BD-speler minimaal dual-speed, aangezien dat volgens mij de minimale snelheid is om HD-films te kunnen kijken zonder frameskips.
    pi_34708788
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 10:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zet mijn geld op twee versies, net als bij MS. Als de concurrent een HDD levert (met succes ook, want het is erg handig gebleken, handiger dan bij de eerste Xbox) dan kan je niet achterblijven. Je moet de indruk wekken dat je apparaat op z'n minst gelijkwaardig is, en eigenlijk nog iets beter. Dat doe je niet door features niet mee te leveren die de ander wel heeft.
    Lijkt me inderdaad vrij logisch. Kan me niet voorstellen dat Sony alleen een kale versie levert, als je ziet hoe slecht die loopt van de 360 als je voor 100 meer wat extra's erbij hebt.
    pi_34708866
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
    volgens mij werd de BD-speler minimaal dual-speed, aangezien dat volgens mij de minimale snelheid is om HD-films te kunnen kijken zonder frameskips.
    Hij zal toch wel minimaal 4x worden denk ik, anders is ie toch totaal zinloos voor games? Zelfs 4x is niet optimaal, de echte voordelen beginnen pas echt bij 8x eigenlijk.
      donderdag 2 februari 2006 @ 10:54:18 #276
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_34708898
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Hij zal toch wel minimaal 4x worden denk ik, anders is ie toch totaal zinloos voor games? Zelfs 4x is niet optimaal, de echte voordelen beginnen pas echt bij 8x eigenlijk.
    tja, dan wordt het nog duurder
    pi_34708931
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
    Met een dual-speed BR-speler heb je alleen een 2x zo traag medium als de dvd-speler in de 360
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_34708994
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef kepler het volgende:

[..]

tja, dan wordt het nog duurder
    Ach ja, misschien gaan ze wel gewoon voor 4x wetende dat developers nauwelijks games op blu-ray af zullen leveren. 8x is volgens mij ook gewoon niet te doen zonder uitstel van de console of het nog duurder maken ervan.
    pi_34709034
    Wanneer precies is die playstation conference ofzoiets deze maand eigenlijk?
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_34709578
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef MMaRsu het volgende:
    Sterker nog, is dat niet een sneaky bevestiging?
    Er ìs natuurlijk een mogelijkheid dat er twee pakketen komen. Eén met HDD en een zonder. In dat geval is de HDD natuurlijk ook "sold seperately". Maar verwacht inderdaad eigenlijk gewoon 1 HDD-loos pakket.
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 09:09 schreef Morthill het volgende:
    Als de PS3 standaard even duur wordt als een 360, maar dan zonder harde schijf of memory stick, waar je ook nog eens grof geld voor moet neer leggen is dat een wat minder leuke actie van sony.
    Minder leuk... maar niet eens onwaarschijnlijk.
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef kepler het volgende:
    maar het is dus niet bevestigd dat er een interne voeding komt, alleen dat denkt iedereen? Want iedereen dacht dat ook voor de Xbox 360, tot een paar weken voor de launch.
    Nou, voor mij is het ècht wel een bevestiging hoor. Bij de Xbox 360 was het ook vrij vroeg bekend dat 'ie een externe adapter zou krijgen hoor. Dat die adapater zo gigatisch groot werd, dàt werd pas vrij laat bekend. Enneh... Xbox 360 details vergelijk met PS3 details daar schiet je niks mee op.
    quote:
    Nu zeg je wel dat de ingang anders is en dat er een knopje opzit. Nu zat er op de Xbox 1 ook geen knopje, maar wel een interne voeding. Op de PS2 zat wel een knopje en ook een interne voeding. Oftewel op de consoles zegt dat dus niet heel erg veel.
    Nee, maar voor Sony consoles zegt het àlles!
    quote:
    En bedenk ook dat het uiterlijk nog aan verandering onderhevig is. (kijk maar naar die ouwe render van de Xbox 360).
    Het uiterlijk zal nog iets kunnen veranderen, maar verwacht geen drastische veranderingen als een externe adapter. Sony is al 60 jaar een elektronicabedrijf dus die weten echt wel waar ze mee bezig zijn. Reken maar dat de eerste versie van de PS3 een interne voeding krijgt. Wellicht dat een "slim line PS3" later een externe voeding krijgt, zodra ze de interne hardware kleiner en zuiniger hebben gemaakt. Sony is geen bedrijf dat enorme voedingen maakt voor apparaten die net zo goed kunnen profiteren van een degelijke interne voeding. Enneh die vergelijking met die 360 render zegt natuurlijk niks.
    quote:
    Mij lijkt het, Sony kennende, dus geen logische keuze!

[ Bericht 1% gewijzigd door P-Style op 02-02-2006 13:11:20 ]
    pi_34709867
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Met een dual-speed BR-speler heb je alleen een 2x zo traag medium als de dvd-speler in de 360
    Is dat zo? .
    Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, toch?
    -
    pi_34709973
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Is dat zo? .
    16 speed DVD-rom = 21.13 MB/s
    1 speed Blu-ray = 36Mbit/s oftewel 4.5MB/s

Dus met 5 speed zit je op ongeveer dezelfde snelheid
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_34710106
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Is dat zo? .
    Yep 2x Blu-Ray is 72Mbit/s en 12x DVD is 132Mbit/s.

Wat me opvalt is dat de eerste generatie Blu-Ray drives die zijn aangekondigd op de CES (wat gelijk ook branders zijn), Blu-Ray schijfjes niet snellen kunnen lezen dan 2x.
    pi_34710116
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:15 schreef Tain het volgende:

[..]

.
    Hmm, gaat dat geen problemen geven voor bepaalde spellen en de snelheid waarmee dingen gelezen moeten worden.
    Dit maakt dat hele BR meteen een stuk minder boeiend, op het aantal gigs na. .
    Ik dacht dat het ook nog eens veel sneller was dab een gewone DVD, .
    -
    pi_34710152
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:15 schreef Tain het volgende:

[..]

Hmm lees net dat de 360 DVD-rom speler 12 speed is Dus iets lagere snelheid
    15MB/s dus
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_34710164
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
    Hmm, gaat dat geen problemen geven voor bepaalde spellen en de snelheid waarmee dingen gelezen moeten worden.
    Dit maakt dat hele BR meteen een stuk minder boeiend, op het aantal gigs na. .
    Ik dacht dat het ook nog eens veel sneller was dab een gewone DVD, .
    De ruimte hoef je het ook niet voor te doen, 360 games gebruiken momenteel de helft van de ruimte van zo'n disk geloof ik.
    pi_34710228
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Ik dacht dat het ook nog eens veel sneller was dan een gewone DVD, .
    Dat ìs het ook... bij dezelfde rotatiesnelheid tenminste.
    pi_34710244
    Wat was dan dat hele gedoe met Saint's Row dat er dingen weggelaten moeten worden omdat het medium niet snel genoeg zou zijn..
    Zelfde geldt dus ook voor de ps3, nog erger zelfs. .
    Of haal ik nu dingen door elkaar..
    -
    pi_34710270
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:23 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat ìs het ook... bij dezelfde rotatiesnelheid tenminste.
    Ja, maar dat is niet relevant aangezien de ps3 maar een 2x drive heeft.
    -
    pi_34710314
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, maar dat is niet relevant aangezien de ps3 maar een 2x drive heeft.
    Lekker dan, de 360 leest sneller dan de PS3, is ook niet erg handig van Sony.
    pi_34710352
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Wat was dan dat hele gedoe met Saint's Row dat er dingen weggelaten moeten worden omdat het medium niet snel genoeg zou zijn..
    Zelfde geldt dus ook voor de ps3, nog erger zelfs. .
    Of haal ik nu dingen door elkaar..
    Als je er vanuit gaat dat dat de PS2 een 2x BD-Rom drive krijgt, wat best waarschijnlijk is, wel ja. Maar misschien kan 'ie dan weer DVD's lezen op 16x.
    pi_34710397
    Hoezo zou het voor de PS3 anders zijn dan? Ik verwacht niet meer dan een 4x Blu-ray lezer in de PS3, goede kans zelfs dat ze voor 2x gaan gezien wat er verder op de markt is. En dan heeft blu-ray dus puur de filmfunctie en gebruikt men nog steeds de goede ouwe DVD voor games . Zeker natuurlijk als de blu-ray lezer ook nog met 16x DVD's leest.
    pi_34710398
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:26 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat dat de PS2 een 2x BD-Rom drive krijgt, wat best waarschijnlijk is, wel ja. Maar misschien kan 'ie dan weer DVD's lezen op 16x.
    Wordt pas echt een probleem als ze BD als gamemedium gaan gebruiken met een 2x BD-Rom
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_34710424
    Simpel tain, dat gaan ze niet.
    pi_34710428
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:26 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dus dat betekent dat spellen op BR schijfjes wel wat beperkter zijn qua snelheid en het laden van dingen. Voor games is BR dus nog vrij nutteloos.. .
    Dus om Saint's Row dingen te voorkomen zou het nog mogelijk zijn ook dat ps3 games op meerdere DVD's komen .
    -
    pi_34710473
    Goede kans daarop ja
    Ik zie het probleem niet zo met DVD's, dan moeten Japanse developers maar gewoon kappen met hun FMV's en de games zelf mooier maken . Dan kun je nog prima toe met de DVD.
    pi_34710477
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef Retuobak het volgende:
    Simpel tain, dat gaan ze niet.
    idd, wel leuk dan dat ze zoveel kwijt kunnen op een BR-schijfje waar geen spel op komt te staan
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_34710485
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:28 schreef Retuobak het volgende:
    Hoezo zou het voor de PS3 anders zijn dan? Ik verwacht niet meer dan een 4x Blu-ray lezer in de PS3, goede kans zelfs dat ze voor 2x gaan gezien wat er verder op de markt is. En dan heeft blu-ray dus puur de filmfunctie en gebruikt men nog steeds de goede ouwe DVD voor games . Zeker natuurlijk als de blu-ray lezer ook nog met 16x DVD's leest.
    Dus dat interne BR is ongeveer net zo nuttig als een externe HD drive.. Niet dus .
    Eer dat een goede keuze is gemaakt tussen HD-DVD en BR zijn er al snellere en goedkopere stand alone spelers op de markt .
    -
      donderdag 2 februari 2006 @ 13:31:49 #299
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_34710511
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dus dat betekent dat spellen op BR schijfjes wel wat beperkter zijn qua snelheid en het laden van dingen. Voor games is BR dus nog vrij nutteloos.. .
    Dus om Saint's Row dingen te voorkomen zou het nog mogelijk zijn ook dat ps3 games op meerdere DVD's komen .
    Damn

Sony for teh win hoor
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_34710517
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
    Goede kans daarop ja
    Ik zie het probleem niet zo met DVD's, dan moeten Japanse developers maar gewoon kappen met hun FMV's en de games zelf mooier maken . Dan kun je nog prima toe met de DVD.
    Wat een bak ! !!
    Jeeeeeeeeeeeeeezus, dus zo'n voordeel is die hele BR speler niet, gameswise.. .
    -
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')