Oh ja, dat is waar. Dit is zoals ik hem kreeg.
Column door test55hallo ik de the mystery guest ik ga niet bekend maken wie ik ben of waar ik woon
ik ga probeeren elke week een collum te schrijven
collum week 1:
het is de week van de aivd politie maken blunders en de aivd staat belangerijke rapporten af aan de criminelen het is al de zoveelste blunder van donner wat moet er nog gebeuren voordat donner zijn verandwoordelijkheid neemt en opstapt moet er nog een aanslag worden gepleegd of moet balkenende worden opgeblazen??? nee zelfs dan blijft donner op zijn plaats zitten .
jaren lang werd er geroepen tot groene stroom zo goed is.Maar jaren lang is ook een rapport geheim gebleven een rapport waarin staat tot groene stroom wel degelijk kanker verwekend is dit rapport is geheim gebleven om de kloof tussen het kabinet en de burger niet nog groter te maken
kunnen de nabestaanden van overledenen aan kanker een schadevergoeding eisen nee!!! het is niet bewezen tot die gene is overleden aan kanker door de groenestroom
het is blunder twee van het kabinet
ook heeft de ns de vertragingscijfers bekend het is Karla Peijs alweer niet gelukt om de de cijfers omlaag te krijgen wat moeten we nog doen om de ns op het goede spoor te krijgen
blunder nummer 3 was dat
de schinveldse bossen zijn enkele weken geleden gekapt terwijl niemand het eigelijk wouw de buurtbewoners niet de burgemeester niet de wethouders niet de provincie niet
en toch moest het kabinet zijn zin door zetten
het kabinet wil graag dichter bij het volk staan
maar dan moet je naar het volk luisteren
helaas is het daar te laat voor
en daarom is dit blunder nummer 4
bn`ers
het is Arie Ribbens die deze week voor opschudding zorgt in de showbiz het moet vijftigduizend euro belastinggeld betalen over de jaren 1999 ,2000.2002,2001,2002,2003,2004,2005 ik vraag mezelf af hoe is het mogelijk tot iemand belastinggeld moet betalen over 6 jaar dit mag toch niet daarom is dit blunder nummer 5 deze week een blunder van zalm
quote:
Op de nieuwe 80-kilometervakken bij de vier grote steden in de randstad ontstaat meer file dan normaal. Dat blijkt uit cijfers van de VerkeersInformatieDienst. Vooral op de A12 bij Den Haag en Utrecht zijn de files fors toegenomen. Alleen op de A10 bij Amsterdam lijkt het iets beter te gaan.
Minister Peijs van Verkeer stelde de snelheidsbeperking met daaraan gekoppeld trajectcontroles in op 1 november vorig jaar in om luchtvervuiling en geluidsoverlast tegen te gaan. Uitgedrukt in zogenoemde kilometerminuten (filelengte vermenigvuldigd met fileduur) namen de files op de A12 bij Den Haag de stad in met 40 procent toe. De stad uit richting Utrecht was dat zelfs 95 procent. Bij Utrecht nam de filedruk door de trajectcontroles toe met zo'n 46 procent (richting Den Haag) en vijf procent (richting Arnhem).
dit stond er vanochtend op fok.nl het is toch te belagelijk voor woorden daarom is dit blunder nummer 6
6 blunders in een week waar gaat dit naartoe
welke mystery guest krijgt politiek den haag weer op het goede spoor
juist ja wouter bos succes met deze taak