hehequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:10 schreef RM-rf het volgende:
zal nog wel in de spellingschecker zitten
Alleen de spelling van het woord 'column' is fout ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:10 schreef RM-rf het volgende:
zal nog wel in de spellingschecker zitten
ik heb me collum 3 keer laten controlleeren door spellings programma`s en hij was ook niet saaiquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:14 schreef Flem het volgende:
[..]
Alleen de spelling van het woord 'column' is fout ?
Nee toch?! The horror! Ik zou gewoon blijven refreshen tot 'ie geplaatst is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef test55 het volgende:
ik wacht nu al bijna 3 uur en nog steeds niks
Ja!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee toch?! The horror! Ik zou gewoon blijven refreshen tot 'ie geplaatst is.
Ligt vast niet aan je schrijfstijlquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef test55 het volgende:
[..]
ik heb me collum 3 keer laten controlleeren door spellings programma`s en hij was ook niet saai
als de collum word afgekeurt veranderd dan de status van wachtrij in afgekeurd????????
mijn schrijfstijl was in de collum wel goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:21 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ligt vast niet aan je schrijfstijl
Plaats hem eens hier dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef test55 het volgende:
[..]
mijn schrijfstijl was in de collum wel goed
Kan je niet voor een keer het woordje goed spellen? djies!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef test55 het volgende:
[..]
ik mag hopen van wel jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef test55 het volgende:
[..]
Tagje lenen?quote:
Ghe, dat kan je wel zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef LaZZ het volgende:
Ik dacht aan weken bij 'een tijdje geleden'.
Wat hebben mensen toch een verschillend referentiekader.
Poeh hé.
collumquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef test55 het volgende:
[..]
ik heb me collum 3 keer laten controlleeren door spellings programma`s en hij was ook niet saai
als de collum word afgekeurt veranderd dan de status van wachtrij in afgekeurd????????
Is dat de broer van Smeagol?quote:
Heb je het nu over Brusselmans?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is dat de broer van Smeagol?
Dus daarin heb je wel leestekens gebruikt ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef test55 het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebben totdat de collum geplaatst wordt.quote:
Ik ben een Ram. Daar doe ik niet aan. Zelfs niet als het een collum betreft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebben totdat de collum geplaatst wordt.![]()
Whehehehequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben een Ram. Daar doe ik niet aan.
Ik ben een Stier, en Stieren geloven niet in astrologie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben een Ram. Daar doe ik niet aan. Zelfs niet als het een collum betreft.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef Seborik het volgende:
Zal ik hem hier plaatsen, zodat jullie kunnen beslissen over het wel of niet plaatsen op de Frontpage van deze column?
nou hop post m dan hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef Seborik het volgende:
Gelezen en hij komt er niet op.
Zo, kort maar krachtig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef Seborik het volgende:
Been there, done that.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef Dagonet het volgende:
En ik durf niet in de DPS, ben bang dat ik dingen sloop daar
quote:
In de tijd dat ik bij de weblog werkte, heb ik ook iets in de fp dps gedaan dat niet konquote:
als hij het submit voor op de fp, zou hij hier ook gewoon moeten kunnen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef Seborik het volgende:
Het is de vraag of The Mystery Guest daar toestemming voor geeft.
Zodra je hem inzendt, geef je toch zeker wel automatisch toestemming om 'm te plaatsen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef Seborik het volgende:
Nee, over Lord of the rings. Gollum, eigenlijk Smeagol.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb je het nu over Brusselmans?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef Seborik het volgende:
dit stond er vanochtend op fok.nl het is toch te belagelijk voor woorden daarom is dit blunder nummer 6quote:Op de nieuwe 80-kilometervakken bij de vier grote steden in de randstad ontstaat meer file dan normaal. Dat blijkt uit cijfers van de VerkeersInformatieDienst. Vooral op de A12 bij Den Haag en Utrecht zijn de files fors toegenomen. Alleen op de A10 bij Amsterdam lijkt het iets beter te gaan.
Minister Peijs van Verkeer stelde de snelheidsbeperking met daaraan gekoppeld trajectcontroles in op 1 november vorig jaar in om luchtvervuiling en geluidsoverlast tegen te gaan. Uitgedrukt in zogenoemde kilometerminuten (filelengte vermenigvuldigd met fileduur) namen de files op de A12 bij Den Haag de stad in met 40 procent toe. De stad uit richting Utrecht was dat zelfs 95 procent. Bij Utrecht nam de filedruk door de trajectcontroles toe met zo'n 46 procent (richting Den Haag) en vijf procent (richting Arnhem).
Ik denk dat Wouter Bos erg blij is dat mensen zoals test55 op hem stemmen. Dat wil zeggen, als hij de lagere school heeft afgemaakt, de middelbare school doorlopen heeft en stemrecht krijgt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Seborik het volgende:
juist ja wouter bos succes met deze taak
nee ik geef geen toestemming dus verwijder maarquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef Seborik het volgende:
Wie zegt dat 'ie is afgekeurd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef dwerg het volgende:
Waarom is de 'collum' eigenlijk afgekeurd?
De eerste zin is bij hem gelijk een alinea van vier zinnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mooie column. Na de eerste zin begon ik me er zo aan te ergeren dat ik gestopt ben met lezen. Volgens mij is er iets mis met zijn spellcheck.
Met het insturen van je column heb je dat al gedaan, beetje dom hè.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef test55 het volgende:
[..]
nee ik geef geen toestemming dus verwijder maar
Dat had je je moeten bedenken voordat je hem in de submit gooide, vrind...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef test55 het volgende:
[..]
nee ik geef geen toestemming dus verwijder maar
Nou, dit lijkt me een aardige hint:quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
Wie zegt dat 'ie is afgekeurd?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef Seborik [Eindredactie Columns] het volgende:
ah...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt me een aardige hint:
[..]
De man die Meddle drie avonden op rij vol wist te krijgen. Dat zou sebbo als fan van Pink Floyd (en Arie Ribbens) toch aan moeten spreken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef Lucille het volgende:
Arie Ribbens.
adje is de bomquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ah...
'k vind hem wel tof, eigenlijk... Gewoon plaatsen en hopen op 'n soort Adje-effect...
eens eindelijk iemand op fok met een goed ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ah...
'k vind hem wel tof, eigenlijk... Gewoon plaatsen en hopen op 'n soort Adje-effect...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef RM-rf het volgende:
Zal je zie dat Seborik als eindredactie collums morgen onder eigen naam opeens een gejatte versie van deze collum gaat posten om dan zelf met de eer weg te rennen het zal toch niet waar zijn alweer een de zoveelste blunder van het fok-manegement
*top-collum*
Precies. Alleen via deze column weet ik nu het nieuws van Arie. Best wel belangrijk dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
De man die Meddle drie avonden op rij vol wist te krijgen. Dat zou sebbo als fan van Pink Floyd (en Arie Ribbens) toch aan moeten spreken.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ah...
Tja, ik weet het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef LostFormat het volgende:
Deze moet gewoon geplaatst worden.
Gewoon je school afmaken en het dan nog eens proberen.quote:
er zijn meerdere mensen die graag willen tot het geplaats wordquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gewoon je school afmaken en het dan nog eens proberen.
Pfffffffffffff....quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef test55 het volgende:
[..]
er zijn meerdere mensen die graag willen tot het geplaats word
Geloof me, er zijn er nog meer die het niet willen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef test55 het volgende:
[..]
denk het toch nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn er nog meer die het niet willen.
ben ik niet ik ben helemaal nieuwquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ach... een van de FA's kan even kijken of test55 toevallig iemand's kloon is...
Dat denk ik bij de scootertopics van Maikuuuul (of hoe die prutser ook heet) ook wel eens. Maar het gaat maar door...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef static het volgende:
Dit is gewoon een foute grap. Dat kan niet anders.
Gelukkig ben ik geen democratie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef test55 het volgende:
[..]
ik geef zalm de schuld over het feit tot dit niet eerder is opgemerkt en tot er niet eerder actie ondernomen isquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik vermoed een kwade opzet om de achterban van Bos in een kwaad daglicht te zetten. Geen aanval op Bos zelf, maar op de achterban. In de hoop dat er een kudde-effect ontstaat, zo van: op iemand die zo'n suffe achterban heeft, ga ik niet stemmen hoor! Want om nou Zalm er de schuld van te geven dat Arie Ribbens zijn belasting niet netjes betaald heeft![]()
Ja, is om moe van te worden hé.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:55 schreef HAL9000S het volgende:
Ik geloof hier geen fuck van, dit moet wel een kloon zijnNiemand schrijft zo slecht.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 plaatste Seborik voor ons een ranzige collum van een anoniem persoone:
3x door verschillende programma'squote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef test55 het volgende:
ik heb me collum 3 keer laten controlleeren door spellings programma`s
Dat hopen we dan maar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef static het volgende:
Dit is gewoon een foute grap. Dat kan niet anders.
Wat verwacht je? Dat Zalm tot 's avonds laat in zijn kantoortje, onder het schamele licht van een bureaulampje, alle belastingbiljetten van de Nederlandse bevolking zit na te pluizen? Ik snap het idee van ministeriële verantwoordleijkheid, maar serieus:quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef test55 het volgende:
[..]
ik geef zalm de schuld over het feit tot dit niet eerder is opgemerkt en tot er niet eerder actie ondernomen is
en jij bent de enige die het serieus meentquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef test55 het volgende:
[..]
nee maar de belastingdienst had dit wel moeten merkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:57 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Dat Zalm tot 's avonds laat in zijn kantoortje, onder het schamele licht van een bureaulampje, alle belastingbiljetten van de Nederlandse bevolking zit na te pluizen? Ik snap het idee van ministeriële verantwoordleijkheid, maar serieus![]()
Ja, laten we vooral over de 'inhoud' gaan discussieren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:57 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Dat Zalm tot 's avonds laat in zijn kantoortje, onder het schamele licht van een bureaulampje, alle belastingbiljetten van de Nederlandse bevolking zit na te pluizen? Ik snap het idee van ministeriële verantwoordleijkheid, maar serieus:![]()
de belastingdienst heeft zijn werk niet goed gedaan zalm is verantwoordelijk dus ik kraak zalm afquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef static het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral over de 'inhoud' gaan discussieren.![]()
Dude, uiteraard. Maar dat maakt de grap er niet minder om.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
Kom op zeg... verandwoordelijk...Niet geloofwaardig.
Hij schrijft het wel consequent verkeerd...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
Kom op zeg... verandwoordelijk...Niet geloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |