Danny Buijsquote:Danny Buijs is 'anti-Ajax' 26 januari 2006
Danny Buijs laat zich nogal laatdunkend uit over Ajax in een opmerkelijk interview in Voetbal International. De middenvelder van FC Groningen is bepaald niet gecharmeerd van de Amsterdamse club en maakt dat op niet mis te verstane wijze duidelijk. Om zijn mening te onderbouwen draagt hij overigens een wat vreemd voorbeeld aan.
Danny Buijs Buijs is al vanaf zijn jonge jaren Feyenoord-fan. "Vroeger zat ik altijd tussen de jongens van de harde kern", klinkt het stoer. "Vooral het team met Van Gobbel, Fräser en De Wolf zal ik nooit vergeten. Wat een vechtersploeg was dat. En zeg nou zelf, dat is toch veel mooier dan bijvoorbeeld Ajax? Ik ben sowieso anti-Ajax. Natuurlijk heb ik respect voor de geschiedenis en de prestaties van die club, dat is gewoon klasse, maar de arrogante houding vind ik verschrikkelijk. Amsterdamse koude kak."
Aan de hand van één incident denkt Buijs te kunnen concluderen dat het er bij Ajax 'vreselijk' aan toe gaat. "De laatste wedstrijd van vorig seizoen speelden we in De Arena, maar aangezien ik geschorst was ging ik samen met mijn vader en oom kijken. Joop Gall had gevraagd of we zijn zoontje wilden meenemen, probleem was alleen dat we wél vier tribunekaarten hadden maar slechts drie kaarten voor het spelershome. Dat jochie werd geweigerd bij de deur. Typisch Ajax, vreselijk. Bij elke club zou zoiets kunnen, alleen in Amsterdam niet."
ok onderbouw is ff dan waarom hij gelijk heeft ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Danny Buijs![]()
Maarja hij heeft natuurlijk wel gelijk.
Fuck Danny Buijs! Wat kan ons zijn mening over Ajax schelen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Danny Buijs![]()
-Koude kakquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:44 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
ok onderbouw is ff dan waarom hij gelijk heeft ?
Waar baseer jij dat op?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zeg: 1-2.
Op het feit dat FCU het in uitwedstrijden goed doet, en ik er voor zou tekenen.quote:
Typoquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Erwtensoep het volgende:
bazeer haha
Wel grappig dat die klakkies allemaal denken dat ze makkelijk van ons winnen, terwijl Ajax in de underdogpositie bijna altijd de 3 punten naar huis neemt. Prima, dan komt de klap alleen maar harder aan.
Bedankt voor deze goeie onderbouwing. Zie nu ook in dat hij gelijk heeftquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
-Koude kak
-Arrograntie
Lijkt me vrij duidelijk....
Je bent wel erg blind als je dat zelf nog niet hebt gemerk. Of ben je soms teletekst suporter en ben je nog nooit in de aRENa geweestquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:57 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goeie onderbouwing. Zie nu ook in dat hij gelijk heeft![]()
Vechtersploeg, haha. Dezelfde vechtersploeg die keer op keer met grote cijfers van Ajax verloor?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Danny Buijs![]()
Maar die toen ook bijna failliet wasquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vechtersploeg, haha. Dezelfde vechtersploeg die keer op keer met grote cijfers van Ajax verloor?
Alsof jij er bij elke thuiswedstrijd van Ajax bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bent wel erg blind als je dat zelf nog niet hebt gemerk. Of ben je soms teletekst suporter en ben je nog nooit in de aRENa geweest![]()
Kromme onderbouwing. Ik was zelf een keer met een vriend van me naar het spelershome geweest met 1 kaartje. En ja, we kwamen zonder problemen binnen. Die gast moet niet zo zielig doen en gewoon voetballen voor FC Groningen. Maja, typisch feyenoord supporter gedrag dit. Altijd afgeven op alles dat Ajax is. Jammerlijke frustratie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bent wel erg blind als je dat zelf nog niet hebt gemerk. Of ben je soms teletekst suporter en ben je nog nooit in de aRENa geweest![]()
Je bent weer lekker aan het trollen hier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En dit in één seizoen. Snelle conclusie van jequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar die toen ook bijna failliet was![]()
Wij hebben dus eigenlijk een hele groote inhaalslag gemaakt op jullie. 10 jaar geleden bijna failliet en nu ver boven jullie op de ranglijst met veel minder geld. En nog gemiddeld een jonger elftal.
Het gaat echt slecht bij jullie![]()
2 keer geweest toen Feyenoord moest voetballen. Allebei de keren was het Feyenoord publiek beter te horen dan het ajax publiek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Alsof jij er bij elke thuiswedstrijd van Ajax bent
Je onderbouwt je mening nu met het verhaal van een die-hard Feyenoord fan . .
En nu vind je jezelf objectief ?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar die toen ook bijna failliet was![]()
Wij hebben dus eigenlijk een hele groote inhaalslag gemaakt op jullie. 10 jaar geleden bijna failliet en nu ver boven jullie op de ranglijst met veel minder geld. En nog gemiddeld een jonger elftal.
Het gaat echt slecht bij jullie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |