quote:Vandaag laten Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder weten blij te zijn met de beslissing van Ajax-trainer Danny Blind om weer met drie spitsen te gaan spelen. Ook zal de Zeeuw proberen zoveel mogelijk de vaste elf op te stellen.
“Dit ligt ons volgens mij toch het best. Ik vind dat Ajax in bijna alle wedstrijden uit moet gaan van de eigen kracht en zich niet teveel moet laten leiden door de tegenstander,” reageert Sneijder in VI.
“Ik heb het idee dat er nu duidelijkheid is. We weten wat er verwacht wordt op een bepaalde positie en kunnen ons nu focussen. Van daaruit moet het voetballend snel beter gaan,” aldus Maduro.
Dé kans voor Escudé om zich weer eens te laten zien.........quote:Thomas Vermaelen nog niet wedstrijdfit
Woensdag 25 januari, door SV, Amsterdam, 22.27u GMT+01.00, AT5
Een tegenvaller voor verdediger Thomas Vermaelen. De Ajacied hoopte komend weekend hersteld te zijn van zijn enkelblessure. Woensdag kreeg hij weer last en liet hij voor de zekerheid een MRI-scan van zijn enkel maken.
Vermaelen verliet in de wedstrijd tegen NEC (15 januari) geblesseerd het veld. De jonge Belg had gehoopt dit weekend tegen Utrecht weer fit te zijn. Na het onderzoek van woensdag lijkt dat onwaarschijnlijk.
Een tegenvaller voor Danny Blind, want zijn andere centrale verdediger, Zdenek Grygera, is zondag ook niet inzetbaar. Hij is voor een duel geschorst.
Als hij zondag nog niet weg is, zou ik hem gewoon rechtsback zettenquote:'HSV beste papieren om gunst De Jong'
De nieuwe club van Nigel de Jong zou wel eens Hamburger SV kunnen worden. Het AD meldt dat Tottenham Hotspur voorlopig is afgehaakt vanwege de hoge eisen van de Ajacied. De Duitsers zouden wel bereid zijn om de wensen van De Jong te vervullen.
Hamburg wil de 21-jarige middenvelder per direct van Ajax overnemen. De Amsterdammers zouden in dat geval nog een transfersom kunnen vangen. Voor De Jong zelf heeft een tussentijdse overstap als voordeel dat hij weer snel aan spelen toekomt. Trainer Danny Blind houdt de middenvelder vaak op de bank.
HSV is een van de vele clubs met interesse voor De Jong. De middenvelder proefde al sfeer bij Borussia Dortmund en Sevilla, stond in de belangstelling van Celtic en West Ham United en onderhandelde dus al met het Tottenham van manager van Martin Jol.
Als De Jong inderdaad naar Hamburg vertrekt wordt hij bij de huidige nummer twee van de Bundesliga de derde Oranje-international. Ook Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart verdienen hun brood bij HSV.
Nee, dat begrijp je verkeerde Roycoooooo, Nigel is een echte Ajacied en stelt gewoon zulke hoge eisen omdat hij graag het seizoen bij Ajax wil volmaken.......quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Als Tottenham zijn eisen niet kan nakomen zal die kerel wel beste eisen hebben gesteld dan, mooie zakkenvuller dat t is![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heijtinga - Maduro - Juanfran - Emanuelson zal het dan wel worden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:47 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
![]()
Heitinga-Maduro-Lindenbergh-Juanfran![]()
quote:Ahahaha, wär das ein Ding!!!
Das nächste Talent von Ajax geholt und dann wieder einmal den Londonern die lange Nase gezeigt...:D
Bron: Klikquote:her mit ihm Schild und dann ab in die CL [+ een shitload aan feestsmilies]
Er zijn dus toch nog meerdere opties mogelijk voor zondagquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Of:
Heitinga-Maduro-Schilder-Juanfran![]()
En dan zowel Olaf Lindenbergh als Urby Emanuelson op het middenveld, waar ze thuishoren.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er zijn dus toch nog meerdere opties mogelijk voor zondag
Met Maduro en Schilder in het centrum heb je daar helemaal geen echte mandekker, op zich niks mis mee, maar ik vraag me af of Blind het aandurft. Daarnaast weet ik niet of hij Schilder in de basis durft te laten starten....
Ik vind Olaf Lindenbergh ook niet echt een mandekker, maar ik denk dat DB inderdaad eerder voor de ervaring van Olaf Lindenbergh kiest en Robbert Schilder pas in de tweede helft laat debuteren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
Denk dat die Lindenbergh in t centrum zet. Net wat Boni zegt, denk dat Blind het nog niet aandurft om met Schilder te beginnen en een fase waar de punten meer dan hard nodig zullen zijn.
Gaf Blind De Jong niet datgene wat hij wilde: bijna (bijna, ja) elke wedstrijd een basisplaats als rechtermiddenvelder?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ajax moet er voor zorgen dat ze zich hier WEL thuisvoelen.
Olaf Lindenbergh is juist een van de weinige bikkelaars bij Ajax. Als een Ajacied een mannetje onder het gras moet schoffelen, lijkt mij Lindenbergh geen verkeerde keuze.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Olaf Lindenbergh ook niet echt een mandekker, maar ik denk dat DB inderdaad eerder voor de ervaring van Olaf Lindenbergh kiest en Robbert Schilder pas in de tweede helft laat debuteren.
hoe kom je erbij, dat Ajax er niks aan wil doen? De Jong voelt zich al een hele grote meneer bij Ajax, die zeker een vaste basisplek wilt hebben en al HELEMAAL niet op een andere positie gezet wil worden dan Rechtshalf. Geloof mij als je niet rond kan komen met de Spurs dan ben je minder goed dan je denkt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Tja, ze zien allemaal vd Vaart opbloeien en denken dat ze dat daar ook wel eens kunnen doen. Niet eens een raar idee idd.
Wel weer fijn dat Ajax er blijkbaar niets aan kan/wil/lijkt te willen doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |