Ik denk het welquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef Erwtensoep het volgende:
"Ajax-trainer, Danny Blind verheugt zich ook op de wedstrijd"
Denk niet dat hij er dan nog zit
En dat is erg omdat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar ik zie opeens allemaal mensen die zelfs met thuis wedstrijden van Ajax hier gewoon op FOK! zijn, nu opeens wel een kaartje voor in de Kuip hebben.
Ja dan zit je tenmiste in een echt stadion hequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Feyenoord-uit is dan ook wel ff iets anders he..
na dit filmpje gezien te hebben weet ik wat ik mis.... ibraquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef jna het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5584001035680148040&q=ajax
Toch weer leuk om terug te zien.
ja en nederlands voetbal op canal+quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
na dit filmpje gezien te hebben weet ik wat ik mis.... ibra![]()
Als de mogenlijkheid er is ben ik er elke wedstrijd. Het begin van het seizoen veel wedstrijden gemist omdat ik mijn been had gebroken, daar een paar keer aan geopereerd ben dus niet kon gaan omdat ik met het been omhoog moest liggen. Maar voor de rest ben ik er bijna altijd bij. Dus tegen Ajax ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
Wanneer zat jij voor het laatst in de Kuip, Dirkie en ben jij ook van de partij in de Kuip bij F'noord-Ajax?
Hoe download je dit filmpje naar je HD?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef jna het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5584001035680148040&q=ajax
Toch weer leuk om terug te zien.
Okee, heb hem al.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef jna het volgende:
"download" rechts op de pagina
Ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie van jullie gaan er nou werkelijk naar de Kuip 5 februari? Normaal gesproken zitten jullie bijna allemaal op FOK! als Ajax thuis moet voetballen, en nu hebben jullie opeens kaarten voor het uitvak.
Ik ga ook, vind je een knappe kerel als je mij dit seizoen tijdens een thuiswedstrijd op FOK kunt betrappen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie van jullie gaan er nou werkelijk naar de Kuip 5 februari? Normaal gesproken zitten jullie bijna allemaal op FOK! als Ajax thuis moet voetballen, en nu hebben jullie opeens kaarten voor het uitvak.
Er dan misschien mensen buiten de boot vallen die het hele seizoen al gaan?quote:
Die hoeven in principe nooit buiten de boot te vallen omdat ze een voorangskaart (kunnen) hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Er dan misschien mensen buiten de boot vallen die het hele seizoen al gaan?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die hoeven in principe nooit buiten de boot te vallen omdat ze een voorangskaart (kunnen) hebben.
Dat is natuurlijk de situatie waar de KNVB naar toe wil.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef gras het volgende:
[..]
![]()
Overigens lijkt me dit het laatste bezoek aan de Kuip voor de komende jaren.
De NS/Gemeente Rotterdam zal ongetwijfeld een leuk kunstje flikken. Verkeerde wissels open laten staan of een sporttas met ballonen op één van de tussenliggende stations neerzetten met alle gevolgen van dien...
Woon je dan niet in Raalte?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als de mogenlijkheid er is ben ik er elke wedstrijd. Het begin van het seizoen veel wedstrijden gemist omdat ik mijn been had gebroken, daar een paar keer aan geopereerd ben dus niet kon gaan omdat ik met het been omhoog moest liggen. Maar voor de rest ben ik er bijna altijd bij. Dus tegen Ajax ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |