Bron is dus Volkskrant.....!quote:Nigel de Jong naar Hamburger SV
Van onze verslaggever
HAMBURG - Nigel de Jong vertrekt met onmiddellijke ingang bij Ajax. Zijn nieuwe club wordt Hamburger SV, momenteel de nummer twee van de Duitse Bundesliga.
De 21-jarige middenvelder kwam met HSV een contract van viereneenhalf jaar overeen. In Hamburg wordt De Jong herenigd met Rafael van der Vaart. Bij de Duitse club speelt ook een andere Nederlandse international, Khalid Boulahrouz.
Ajax krijgt een bedrag van één miljoen euro voor De Jong, wiens contract aan het eind van het seizoen afloopt. Eerder onderhandelde hij met Sevilla, Tottenham Hotspur en een andere Duitse club, Borussia Dortmund.
Waarop baseer je dat? Het WK onder 20?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou Vermeer genoegen nemen met een rol als 2de keeper? Ik vind dat Vermeer veel meer potentie heeft om een topper te worden dan Stekelenburg.
Ja ik vond hem er erg zeker overkomen. Meer dan Stekelenburg op dit moment.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Het WK onder 20?
Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.. daarnaast is die ook geblesseerd geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja ik vond hem er erg zeker overkomen. Meer dan Stekelenburg op dit moment.
Vind ik ook niet veel, hoewel ze slechts 6 maanden afkopen.quote:
en beter 1 miljoen dan helemaal niets aan het einde van het sweizoen. Jammer dat hij weg gaat, hopelijk bloeit hij in Hamburg net zo op als Rafaelquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind ik ook niet veel, hoewel ze slechts 6 maanden afkopen.
Zonde, ik denk dat Nigel na nog een jaar of 2 Ajax echt verder had kunnen komen. Anderzijds kan HSV prima uitpakken, zie Raffie.
meerjarenplanquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht dat De Jong zo graag naar een grote topclub wilde? Niet dat HSV verkeerd is, maar toch
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |