Ach, ik ben een keer in de businessclub geweest en met een toenmalige speler van Ajax dwars door het gebouw langs de kleedkamers naar het parkeerdek van de spelers gelopen, en raad eens:quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kromme onderbouwing. Ik was zelf een keer met een vriend van me naar het spelershome geweest met 1 kaartje. En ja, we kwamen zonder problemen binnen. Die gast moet niet zo zielig doen en gewoon voetballen voor FC Groningen. Maja, typisch feyenoord supporter gedrag dit. Altijd afgeven op alles dat Ajax is. Jammerlijke frustratie.
Klik, Dirk, klik!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06044/kakkerlak.gif]afbeelding][/url]
(klik op afbeelding om naar je eigen topic op te rotten)
Wat is dit nu weer voor een nutteloze reactiequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2 keer geweest toen Feyenoord moest voetballen. Allebei de keren was het Feyenoord publiek beter te horen dan het ajax publiek.
Als je alle cijfers, doelstellingen en succesen zo leest zoals jij ze wilt, dan heb je gelijk . ..quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar die toen ook bijna failliet was![]()
Wij hebben dus eigenlijk een hele groote inhaalslag gemaakt op jullie. 10 jaar geleden bijna failliet en nu ver boven jullie op de ranglijst met veel minder geld. En nog gemiddeld een jonger elftal.
Het gaat echt slecht bij jullie![]()
Supporters zitten meestal op tribunes en niet in kleedkamers, bussen, kantoren. Op de tribune kun je daar dus moeilijk over oordelen he? Ben jij ooit bij Ajax geweest? Oja heel vaak anders kun je dat nooit weten natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bent wel erg blind als je dat zelf nog niet hebt gemerk. Of ben je soms teletekst suporter en ben je nog nooit in de aRENa geweest![]()
Moeten we het spellen? Het gaat hier niet over Feyenoord. Je draagt echt niks bij dus donder dan gewoon op of post normaal mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2 keer geweest toen Feyenoord moest voetballen. Allebei de keren was het Feyenoord publiek beter te horen dan het ajax publiek.
In zijn geval zou dat wel helpen.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In zijn geval zou dat wel helpen.
Kerel jij bent echt triest, iemand proberen een ban aan te smeren. Get a life dudequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef Roeni3 het volgende:
Toch wel weer duidelijk dat het topic behoorlijk door DK wordt 'gegrepen'. Jammer. Of het nu ligt aan het trollen van Dirk of het happen van onze kant, de reden lijkt me duidelijk: Dirk.
Ik mag aannemen dat DK een gesprek met de mods heeft gehad over hoe hij zich moet gedragen als hij terug is. Of dat heeft niet geholpen, of het heeft nooit plaatsgevonden. In het laatste geval zou dat gesprek er nu echt eens moeten komen.
Anders lijkt een permban mij logisch.
Dus, modjes, kan iemand enige duidelijkheid geven?
Jou een ban aansmeren is niet nodig, Dirk, daar zorg je zelf voor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel jij bent echt triest, iemand proberen een ban aan te smeren. Get a life dude![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel jij bent echt triest, iemand proberen een ban aan te smeren. Get a life dude![]()
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of je volgt M0NTANA's advies op, hoeven we het helemaal niet meer met je over dingen als bans te hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06044/kakkerlak.gif]afbeelding][/url]
(klik op afbeelding om naar je eigen topic op te rotten!)![]()
Leuke manier gevonden om onder je trollgedrag uit te komen, Dirk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Daar deze reactie van StarGazer zal ik voorlopig niet meer trollen hier![]()
Godver, DK, het is geen leuke kloonquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is echt niemand die naam van Diba noemt. Vind ik best wel vreemd, maar goed.
Ik vind Maduro eigenlijk ook niet echt een speler die wat extra's brengt, het is altijd dat simpele tikje breed. Hij heeft egen techniek, of het is heel erg standaard. Nee, doe mij maar Aissati, is veel intelligenter.²
Hedwiges Maduro is dan ook geen Marokkaan, voorspelbare opmerking dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Maduro eigenlijk ook niet echt een speler die wat extra's brengt, het is altijd dat simpele tikje breed. Hij heeft egen techniek, of het is heel erg standaard. Nee, doe mij maar Aissati, is veel intelligenter.²
Jawel. Jij. Alleen niemand luistert naar je.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Maduro speelt toch op een hele andere positie dan Aisatti.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Maduro eigenlijk ook niet echt een speler die wat extra's brengt, het is altijd dat simpele tikje breed. Hij heeft egen techniek, of het is heel erg standaard. Nee, doe mij maar Aisatti, is veel intelligenter.²
Aisatti.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, doe mij maar Aissati, is veel intelligenter.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |