Druif.... dat je zo over je broertje spreekt,quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef Ratt het volgende:
...gaat de deurbel.....![]()
![]()
![]()
![]()
En dan niet 1x, maar 10x achter elkaar.
Dus ik heel snel afschijten in 10 seconden en naar de voordeur stormen...staat er niet de liefde van m'n leven, of Carlo Boshart met een miljoen euro maar mijn broertje die terugkomt van school![]()
En dit vind ik niet prettig omdat schijten voor mij altijd een moment van rust is (een bijna-hoogtepunt van de dag) en dat wordt dan verstoord door zo'n kleine dikke pad die zo dom is dat hij geen huissleutels mag hebben ()
Laat hem wel overgaan (eveneens met aanbellen). Als het echt dringend is bellen ze wel weer of bellen ze even later wel weer aan.. Heb ik echt schijt aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef Angeren het volgende:
Een telefoon die afgaat tijdens het schijten is ook niet fijn.
Dat was het eerste wat ik me afvroegquote:
Ik ken datquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef Ratt het volgende:
...gaat de deurbel.....![]()
![]()
![]()
![]()
En dan niet 1x, maar 10x achter elkaar.
Dus ik heel snel afschijten in 10 seconden en naar de voordeur stormen...staat er niet de liefde van m'n leven, of Carlo Boshart met een miljoen euro maar mijn broertje die terugkomt van school![]()
En dit vind ik niet prettig omdat schijten voor mij altijd een moment van rust is (een bijna-hoogtepunt van de dag) en dat wordt dan verstoord door zo'n kleine dikke pad die zo dom is dat hij geen huissleutels mag hebben ()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef 455H07E het volgende:
wat voor josti is je broertje dat hij geen eigen huissleutels mag?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef Ratt het volgende:
en dat wordt dan verstoord door zo'n kleine dikke pad die zo dom is dat hij geen huissleutels mag hebben ()
juist jij hebt um doorquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ALs ze aanbellen terwijl ik aan het schijten ben doe ik de deur niet open. ALs het belangrijk is komen ze later wel terug![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |