ik blok niemandquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]!
Je hebt mij tenminste nog niet geblokt.
Dagquote:
Oke , wel zin om een rondje te rijden in me nieuwe BMW?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik blok niemand![]()
alleen als mensen debiel en achterlijk gaan doen, ik moest dus oppassen als mensen vragen : wil je model worden?
maarja, dan zeg ik toch wel nee![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en ik ga niet bij de appie werken
Je BMW scooterquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Oke , wel zin om een rondje te rijden in me nieuwe BMW?
ik moet eigenlijk nee zeggen, maar tegen een BMW nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Oke , wel zin om een rondje te rijden in me nieuwe BMW?
oke oke , vandaag dus niks geleerd op schoolquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk nee zeggen, maar tegen een BMW niet![]()
wist jequote:
alle lessen waren zinloos, 1e 2 was loverboys, dat was nog redelijk nuttig, daarna een uur vrij toen gym ( toen was het zo glad dat ik bijna op me plaat ging met fietsen ) en daarna NL, cabaret kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
oke oke , vandaag dus niks geleerd op school
Zaak en prive gescheiden houdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Mercedes wou
cabaret kijken is toch leuk ? mits het leuk cabaret isquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
alle lessen waren zinloos, 1e 2 was loverboys, dat was nog redelijk nuttig, daarna een uur vrij toen gym ( toen was het zo glad dat ik bijna op me plaat ging met fietsen ) en daarna NL, cabaret kijken![]()
Maar om daar te auto rijden is klotequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:04 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
wist je
de rijksweg is wel tof om op te fietsen
nu hoef je niet meer uit te kijken voor autos
okquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:04 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Zaak en prive gescheiden houden![]()
maar niet als je alle fragmenten al kentquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:05 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
cabaret kijken is toch leuk ? mits het leuk cabaret is![]()
smakelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
ben eten
maak mij ook ff watquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
ben eten
vertel over je datequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:08 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
smakelijk.
ben ook weg, nog ff leren![]()
Maar mn date gaat vanavond waarschijnlijk wél door![]()
succes op je date alvastquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:08 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
smakelijk.
ben ook weg, nog ff leren![]()
Maar mn date gaat vanavond waarschijnlijk wél door![]()
Lief mooi meisje. Maar dat moet ook wel anders zou ik niet iets met haar afsprekenquote:
Dohquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Lief mooi meisje. Maar dat moet ook wel anders zou ik niet iets met haar afspreken![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
HHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik las over haar polsen snijdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef carmiie het volgende:
* carmiie gaat ff een mail naar polen schrijven
doei![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef VASND het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gabry heeft wel een hond.![]()
Wat nou weer danquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef OoAstridoO het volgende:
wiskunde verklootwaarom gooien ze dta niet uit C&M
Hoe kan datquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef OoAstridoO het volgende:
wiskunde verklootwaarom gooien ze dta niet uit C&M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |